Qua sport is Garmin inderdaad dé watch. Maar zijn er voor de AW geen apps van derden die deze functionaliteiten bevatten?
Ik ben terug gegaan naar een AW. Nu ga ik me terug niet meer laten vangen 😅
Had een Garmin gekocht (Venu 2 plus); allemaal zeer goed maar mis gewoon de AW in het algemeen.
Alles synct beter, mooiere watchfaces, enz…
Ik neem beetje mijn woorden terug in de topic van Garmin vs Apple.

Nu terug een SE 2022 44mm gekocht :love:
 
Ik ben terug gegaan naar een AW. Nu ga ik me terug niet meer laten vangen 😅
Had een Garmin gekocht (Venu 2 plus); allemaal zeer goed maar mis gewoon de AW in het algemeen.
Alles synct beter, mooiere watchfaces, enz…
Ik neem beetje mijn woorden terug in de topic van Garmin vs Apple.

Nu terug een SE 2022 44mm gekocht :love:
Als IPhone user gaat er niets boven de Apple Watch.

Mijn ook een paar laten vangen door Garmin zelfs door de Epix 2.

Nu de ultra en wil niets anders meer. ☺️
 
Als IPhone user gaat er niets boven de Apple Watch.

Mijn ook een paar laten vangen door Garmin zelfs door de Epix 2.

Nu de ultra en wil niets anders meer. ☺️
Voor mij is de Ultra nog te duur, en wrs ook te lomp.
de Series 8 vond ik niet de moeite: ECG, bloedsaturatie gebruik je mss 3 keer per jaar. En Always On zit ik direct af, dan maar voor de SE 2022 gegaan.

Garmin watches zijn top, maar toch miste ik enorm de AW.
 
Even wennen aan die Ultra, zeker komende van een Fitbit. Stukje robuster wel :unsure:
Zeer intuïtief qua gebruik, enkel voor calorieverbruik snap ik de split actieve/niet-actieve caloriën niet goed.
Na 5 jaar op mijn scherm continu aantal stappen van de dag + totale calorieverbruik te zien, is dat toch even wennen.
Merk ook wel dat totale calories spent aanzienlijk verschilt t.o.v. Fitbit, die vermoedelijk minder accuraat zal meten?
 
Toch ook geplooid voor ne Ultra. Sinds de late zondagnamiddag in gebruik genomen, we zijn nu dinsdag 12u en ik zit op 50% batterij. (always-on zet ik af en ik gebruik de esim niet)
De fors betere batterijduur is er dus wel effectief.

Waar ge wel voor moet opletten, is dat een bandje met vaste lengte zoals de solo loop of braided solo loop met een ultra 'n maatje te groot wordt.
 
Laatst bewerkt:
Heb de Watch Ultra sinds gisteren in gebruik. Fantastisch toestel, heb voor het eerst echt het gevoel dat ik niets mis ten opzichte van mijn Garmin. Top!

Zal wel wat bandjes moeten bijkopen, de zwarte trail is wel comfortabel en mooi maar niet dressy genoeg door dat oranje accent.
 
Heb de Watch Ultra sinds gisteren in gebruik. Fantastisch toestel, heb voor het eerst echt het gevoel dat ik niets mis ten opzichte van mijn Garmin. Top!

Zal wel wat bandjes moeten bijkopen, de zwarte trail is wel comfortabel en mooi maar niet dressy genoeg door dat oranje accent.
Ik heb zelf de groene alpine loop en die is voor mij persoonlijk wel dressy genoeg.
Mooie combo al zeg ik het zelf :D


Waar is Jonas naar toe btw? deleted member???
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad de groene alpine is een hele mooie. Ik wacht nog even af alvorens mijn bandjes collectie uit te breiden :smile:
 
De Ultra oogt zeer gelikt met een Silver Link Bracelet (nee ik heb echt geen 350 euro neergelegd, 't is een knockoff)

IMG_7678.JPEG


Ik ga dat bandje voorlopig terug als m'n daily driver gebruiken, tot ik eens in een impulsvlaag een nieuwe/kortere braided solo loop aanschaf.
 
Gisteren de ultra eens gepast in een lab9. Wel ferme kast, meer horloge, eens wat anders.
Maar prestatiegewijs is dat ver overkill voor mij. Heb dat totaal ni nodig of kan geen van de meerwaardes gebruiken.
Heb nu een serie4 dus de 8 is dan zelfde design etc, batterijgebruik en iets meer scherm is dan pluspunt maar dat is het dan ook.
Moeilijk moeilijk….
 
Gisteren de ultra eens gepast in een lab9. Wel ferme kast, meer horloge, eens wat anders.
Maar prestatiegewijs is dat ver overkill voor mij. Heb dat totaal ni nodig of kan geen van de meerwaardes gebruiken.
Heb nu een serie4 dus de 8 is dan zelfde design etc, batterijgebruik en iets meer scherm is dan pluspunt maar dat is het dan ook.
Moeilijk moeilijk….
Goh als je het geld kan missen zou ik zeggen doen :)

Voor mij absoluut overkill maar kan wel genieten van de robuustheid en het platte - grotere scherm, en niet vergeten dat de batterij dubbel zo lang mee gaat.
 
Goh als je het geld kan missen zou ik zeggen doen :)

Voor mij absoluut overkill maar kan wel genieten van de robuustheid en het platte - grotere scherm, en niet vergeten dat de batterij dubbel zo lang mee gaat.
Het afgeronde scherm van de normale watch vind ik nochtans net mooi. Alle overige smartwatches hebben een plat scherm en het ziet er ook maar simpel uit.
 
Goh als je het geld kan missen zou ik zeggen doen :)

Voor mij absoluut overkill maar kan wel genieten van de robuustheid en het platte - grotere scherm, en niet vergeten dat de batterij dubbel zo lang mee gaat.
Missen is een groot woord he, het kan zeker maar het blijft toch veel geld en vooral het dubbele van een 'minder' model.
Al heb ik mijn huidige toch ook al 4 jaar die ik zo goed als dagelijks draag.
Nog wat over slapen.
 
Missen is een groot woord he, het kan zeker maar het blijft toch veel geld en vooral het dubbele van een 'minder' model.
Al heb ik mijn huidige toch ook al 4 jaar die ik zo goed als dagelijks draag.
Nog wat over slapen.
Kunt ecocheques gebruiken. Just saying :unsure:
 
Heb ik nu berepoten of valt 49mm nog gewoon goed mee? :unsure:

3ZEg53m.jpg
Doe eens je andere hand rond je pols en kijk of je pink en duim elkaar kunnen raken.
Ik dacht dat je een smalle pols hebt als deze elkaar kunnen raken en dikke pols als ze elkaar niet raken.
Ik heb een smalle pols en de 44mm model is heel nipt. 49mm zou niet passen bij mij.
 
Doe eens je andere hand rond je pols en kijk of je pink en duim elkaar kunnen raken.
Ik dacht dat je een smalle pols hebt als deze elkaar kunnen raken en dikke pols als ze elkaar niet raken.
Ik heb een smalle pols en de 44mm model is heel nipt. 49mm zou niet passen bij mij.
Pink en duim? Nee, daar zit nog een centimeter of 3 tussen :unsure:
 
Volgende week ga ik een wandeltocht van 65 km doen,ik vrees dat mijn apple watch het niet voledig uithoud dus wil ik hem tussendoor bijladen met de hulp van een baterypack.
Hoe kan ik dit het beste doen,de workout op pauze zetten en zo even bijladen ?
Ik veronderstel als ik hem oplaad tijdens het wandelen dus niet meer op de pols heb hij niets meer bijhoud
 
Volgende week ga ik een wandeltocht van 65 km doen,ik vrees dat mijn apple watch het niet voledig uithoud dus wil ik hem tussendoor bijladen met de hulp van een baterypack.
Hoe kan ik dit het beste doen,de workout op pauze zetten en zo even bijladen ?
Ik veronderstel als ik hem oplaad tijdens het wandelen dus niet meer op de pols heb hij niets meer bijhoud
Ik heb vorig jaar een dubbele marathon gewandeld op 1 dag met de Apple watch SE. Heb toen ook een pauze van 1u ingelast tussendoor, de work-out gepauzeerd en dan de watch herladen. Dit was genoeg voor de rest van de dag en ik kon de work-out eenvoudigweg resumen na de laadbeurt.
 
Terug
Bovenaan