Amai wtf 2 dagen mijne watch 4 heeft 96% batterij maar hij gaat meestal rond 21-22h aan de lader hij zit tegen dan aan 20% batterij.
Ik haal daar zeker geen 2 dagen mee.
 
Series 6 en op 94%. Al zo teleurstellend als de iPhone eigenlijk. Echt geen chanse met de batterijen van mijn huidige toestellen.
 
87% series5 die paar maand na launch gekocht is. Ik heb tegenwoordig wel die always-on display ingeschakeld want 'n horloge dat ge moet aantikken om het uur te zien blijft wat onnozel.
 
Jullie focussen teveel op die batterij, ne batterij is nu eenmaal degradable en wordt hoe ouder hoe slechter. Ik moet ook mijn watch elke avond laten laden.
 
Jullie focussen teveel op die batterij, ne batterij is nu eenmaal degradable en wordt hoe ouder hoe slechter. Ik moet ook mijn watch elke avond laten laden.
+ da's zo'n abstract cijfertje in een menu waar ge eigenlijk niets uit kunt afleiden.
 
Iemand ervaring met die gevlochten solobandje?

Heb altijd een horloge gemeden, omdat die heen en weer bewoog rond de pols - oftewel te strak of te los. Ik zag nu dat ze deze hebben met eigelijk gewn een elastiek in. Ben benieuwd of deze idd mooi rond de pols blijft zonder af te zakken.
 
Iemand ervaring met die gevlochten solobandje?

Heb altijd een horloge gemeden, omdat die heen en weer bewoog rond de pols - oftewel te strak of te los. Ik zag nu dat ze deze hebben met eigelijk gewn een elastiek in. Ben benieuwd of deze idd mooi rond de pols blijft zonder af te zakken.
Ik had mijn Series 4 gekocht met een sport loop bandje. Na ongeveer 2 jaar begon het "kleven" toch wel echt te minderen. Ondertussen waren dan die solo loop bandjes uitgekomen en dan zo maar eens eentje besteld (want geen velcro). Heb dan zo'n meetlint afgeprint van de website waarmee je je exacte maat kan meten en die maat besteld. Maar was er toch niet zo tevreden van. Die zakte meestal af richting mijn hand. Als ik hem wou laten zitten op zijn plaats moest ik hem wat verder op mijn arm schuiven, maar dan kreeg ik op den duur zo'n vervelend spannend gevoel.

Heb een maand of 2 mijn best heb gedaan om er proberen aan gewoon te worden, maar is me niet gelukt. Ondertussen terug een sport loop bandje gekocht. Dit heeft als voordeel dat je exact op de juiste plaats kan fixeren en heeft toch ook een beetje flex.

Achteraf gelezen dat je best een maatje kleiner bestelt dan aangegeven met de Apple meetlint. Maar goed, geen idee of het dan misschien te strak gaat voelen.
 
Voor de gevlochten solobandje?


En merci voor de update. Mss dan kijken voor zo een gevlochten sportbandje.
Inderdaad, was dus bezig over een gevlochten solo loop bandje. Ik had deze:
grid-braided-loop-charcoal-s6


Nu terug overgeschakeld op een sport loop bandje. Is toch veel meer mijn ding. Heb nu deze. Plus is maar de helft van de prijs :clap:

MX7Y2_AV1
 
Iemand ervaring met die gevlochten solobandje?

Heb altijd een horloge gemeden, omdat die heen en weer bewoog rond de pols - oftewel te strak of te los. Ik zag nu dat ze deze hebben met eigelijk gewn een elastiek in. Ben benieuwd of deze idd mooi rond de pols blijft zonder af te zakken.
Die velcro bandjes (sport loop bandjes blijkbaar volgens degene die hierboven post) zijn wat elastisch maar blijven toch zeer goed zitten op de plaats waar je de horloge wilt.
Ik heb er een paar aftermarket gekocht en na een kleine 2 jaar werken ze eigenlijk nog altijd even goed als in het begin.
 
Nog iemand met series 6 die problemen heeft na laatste update? Uur update enkel als je het scherm actief maakt door pols helemaal te draaien. Als je dat niet doet blijft het uur pauzeren waardoor ik al een aantal keer het verkeerde uur afgelezen heb. Heel hinderlijk.
 
Terug
Bovenaan