Het aantal keer dat er gemeten wordt.

@JohnnyricoMC Als je een work-out start, wordt er dan niet gewoon constant gemeten?
Nope, da's nog steeds met een interval. Deze dude heeft 't eens geteld:

Hij kwam uit op ruwweg 12 lezingen per minuut, dus om de 5 seconden. En de gebruikte band gaf 30 lezingen per minuut, dus om de 2 seconden een datapunt.
An-sich is om de 5 seconden ruim genoeg en de vastgestelde waarden kwamen goed overeen.
 
Het aantal keer dat er gemeten wordt.

@JohnnyricoMC Als je een work-out start, wordt er dan niet gewoon constant gemeten? Ik denk dat de borst gewoon een betere/accuratere plaats is om te meten en dat dat weinig te maken heeft met de polling rate.
Je zou denken dat een AW contant meet gelijk dat ie batterij vreet... Vind mijn AW een geweldig ding maar holy f Apple, doe iets aan de batterij : p
 
Wat verwacht ge ook van een batterijke ter grootte van 2 stukken van €2 dat een kleurendisplayke, trilmotorke, radios, een computer die krachtiger is dan wat men in het Apollo-programma had én een lading sensors moet voeden.

Een Pebble-watch haalde met gemak meer dan een week maar had een displayke dat kwalitatief aan oude Game Boys doet denken en had enkel Bluetooth, een accelerometer een trilmotorke en een minicomputerke dat slechts zeer primitieve appjes kon draaien.
 
Je zou denken dat een AW contant meet gelijk dat ie batterij vreet... Vind mijn AW een geweldig ding maar holy f Apple, doe iets aan de batterij : p
Op het einde vd dag heb ik 70-75% batterij over, zelf met een workout van 2u :unsure:
 
Op het einde vd dag heb ik 70-75% batterij over, zelf met een workout van 2u :unsure:

Haal ik nooit. Als ik 's ochtends begin met een volle batterij en het een hele dag draag + uurke lopen dan schiet er 's avonds rond middernacht nog 30-40-ish over. 2 dagen is echt onmogelijk (series 6).
 
Meestal rond september zeker? Vorige is van september 2020 dus nog even wachten :)
 
Haal ik nooit. Als ik 's ochtends begin met een volle batterij en het een hele dag draag + uurke lopen dan schiet er 's avonds rond middernacht nog 30-40-ish over. 2 dagen is echt onmogelijk (series 6).
Nog eens getest gisteren: om 8u aangedaan, ergens in de namiddag een workout van 1u, afgedaan rond 21u. 74% batterij over
😅
 
Mijn AW6 verliest doorheen de nacht ook snel 8-9% door gewoon daar te liggen langs mijn bed.

Voor de rest heb ik die op van ongeveer half 7 tot 18-19u ( als ik thuis ben gaat die af ) en heb niet specifiek veel uitgeschakeld ( heart rate meten etc staat gewoon aan terwijl ik werk ) workouts doe ik momenteel niet dus is enkel voor notifications en af en toe een tik van mijn activity rings doorheen de dag, Always On display staat aan.

Nu vandaag stond ik net op nog iets van 55% over, op andere dagen is het richting 30-35% hangt af van aantal notifications of hoeveel ik er op kijk maar ik zal daar nooit geen 2 dagen mee halen als ik eens van huis ben en de lader niet bij heb.
Ik spiegel me niet aan het batterij % van iemand anders want instellingen/gebruik/activiteit is voor iedereen anders, reviews zeggen dat het een 1 tot 1.5 dag device is en ik haal de hele dag dus het zal wel snor zitten.
 
Haal ik nooit. Als ik 's ochtends begin met een volle batterij en het een hele dag draag + uurke lopen dan schiet er 's avonds rond middernacht nog 30-40-ish over. 2 dagen is echt onmogelijk (series 6).
hier met mijn series 5 ook zo iets. Elke ochtend volle batterij, avonds zit ik rond de 30-40%
 
Mijn 3 ging ook een 30-40% langer mee dan mijn 6 die ik nu pas heb.

Ik laad die altijd 's avonds op, dan overnacht verliest die 10 % en aan het einde van de dag zit ik rond de 15 % als ik iets van sport heb gedaan.
Ben wel super tevreden over die always-on display, had niet gedacht dat ik dat zo'n meerwaarde zou vinden.
 
Een Series 3 updaten, blijft toch altijd een avontuur.
In september toch maar eens kijken voor een Series 7.
 
Een Series 3 updaten, blijft toch altijd een avontuur.
In september toch maar eens kijken voor een Series 7.
Jongens da's niet normaal hé, idioten. En de grap is dat dat nu nog verkocht wordt met dezelfde storage. Tim Crook alstublieft zeg.
 
  • Unsure
Waarderingen: Buon
Terug
Bovenaan