Algemeen WK 2022 nieuws

Mensen die zich vragen stellen bij de lange extra tijd, all part of Pierluigi Colina's plan.

 
Dan liever geen effectieve speeltijd toevoegen en gewoon spelrekken harder bestraffen. Ik heb noch de tijd, noch de zin om elke keer naar matchen van 110 minuten lang te kijken.
 
Dan liever geen effectieve speeltijd toevoegen en gewoon spelrekken harder bestraffen. Ik heb noch de tijd, noch de zin om elke keer naar matchen van 110 minuten lang te kijken.
Overlaatst hier nog ergens in een thread over gehad, zaken zoals de bal wegtikken werdern op een gegeven moment zeer correct bestraft, maar dat is dan ineens terug verdwenen. Hetzelfde met de bal te lang vasthouden door de keeper.
 
Dan liever geen effectieve speeltijd toevoegen en gewoon spelrekken harder bestraffen. Ik heb noch de tijd, noch de zin om elke keer naar matchen van 110 minuten lang te kijken.
Je kan tijdrekken niet altijd bestraffen, als iemand wat langer blijft liggen na een tackle kan je hem niet toch niet bestraffen?
Misschien heeft die arme jongen wel echt pijn.

En als ze dat keer op keer doen, mja dan sta je daar met je 3 min extra tijd als er zich 2 eens eventjes gaan leggen.
 
Aha, dus nu voetballen ze effectief 45’? Cool. Alhoewel dat dan blijkbaar maar 35’ of 40’ zou mogen zijn blijkbaar 😄
 
Begint een briljant toernooi te worden.
- genieten van de fans.
- eindelijk serieus tijd bijtellen voor onderbrekingen
- weergaloos camerawerk
- geen discussie over buitenspel. wetenschappelijk vastgesteld.
- stadions helemaal top
 
Begint een briljant toernooi te worden.
- genieten van de fans.
- eindelijk serieus tijd bijtellen voor onderbrekingen
- weergaloos camerawerk
- geen discussie over buitenspel. wetenschappelijk vastgesteld.
- stadions helemaal top
Helemaal mee eens. Die overvolle sfeervolle stadions zijn echt ongezien. Gisteren zaten er zelfs meer in het stadion dan de capaciteit toelaat :love:
 
Dan liever geen effectieve speeltijd toevoegen en gewoon spelrekken harder bestraffen. Ik heb noch de tijd, noch de zin om elke keer naar matchen van 110 minuten lang te kijken.
10 minuten extra tellen zorgt er nie automatisch voor dat je een vlottere wedstrijd hebt natuurlijk.

Ge kunt ook 130 minuten spelbederf hebben.
 
Ah, Jeroom, wat een held.

jeroom.png
 
Vind het concept van effectieve speeltijd wel goed. Komt vaker voor in andere sporten. NHL-game van 3 x 20 minuten duurt 2u30min, maar er gaat geen seconden van de speeltijd verloren. Als men dat een tijd consequent gaat toepassen zullen spelers stoppen met tijdrekken. Wacht gerust 30 seconden met ingooien, je weet dat de tijd niet loopt. Dus je gaat het ook niet meer doen na een tijdje…
 
Terug
Bovenaan