WK 2022 | Pronostiek

Als je na speeldag één had gezegd dat Australië het enige team uit de AFC zou zijn dat de tweede ronde zou halen... ja, dan zou dat toch straf geweest zijn om te zeggen. To be fair, Zuid-Korea kan nog doorgaan, maar de kans daar is ook niet zo groot. (en Japan ook, maar dan moeten er gekke dingen gebeuren in de resterende minuten).

Edit: nvm.... Japan wint tegen Spanje en Duitsland, maar verliest tegen Costa Rica.
 
Laatst bewerkt:
CIFfAjX.png


Voor de volgende speeldag ook al mijn transfers gedaan. Gelukkig niet te veel weggevallen, een goedkope verdediger gepakt van Senegal (4m) zodat ik Vinicius Jr. erin kan zetten (wat misschien niet de juiste Braziliaan is om te kiezen, maar goed ja), en nog één gepakt die meestal speelt en dus bij een slagveld volgende ronde nog erin kan in de KF (als ik bvb. de Engelsen verlies). Al heb ik nog Marquinhos ook nog, het is het middenveld dat wat precairder is nu, dus moet ik het met Ito doen.

Spaanse middenvelders had ook wel gekund, maar ik vind het moeilijk om er één van te kiezen omdat ze zo sterk zijn collectief met niet echt uitblinkers, maar als team.

edit: kapitein ook nog eventjes veranderd (dus niet Kane als cap).
 
Laatst bewerkt:
Bijna al de orakels hier hebben schrik dat hun prono anderen hunne prono zou beïnvloeden zeker met dat slotje derop?

Vind ik maar zwakjes, maar soit
 
Terug
Bovenaan