Finished EK 2020 | Pronostiek

pronostiek_belgie-png.1824


Beschrijving
Het EK komt eraan, maar wat is een EK zonder een goede pronostiek. Elke voetballiefhebber wilt zich toch graag meten met familie, vrienden, collega's of medeforummers. Wie is de beste voorspeller?

Daarom starten we hier bij BeyondGaming ook onze eigen EK pool.

Inschrijven
Jullie kunnen je inschrijven via deze link: Aanmelden BG EK pool
Je moet alleen een account aanmaken en een teamnaam verzinnen en dan zal je verschijnen in de BG pool.

BG pool naam = BeyondGaming

Geef in dit topic ook even je teamnaam door, dan kunnen we je deelname accepteren en je team toevoegen in de deelnemerslijst.

De mobiele versie van de website werkt vlotjes, maar er zijn ook apps beschikbaar voor de mensen die dat liever gebruiken. Echter zit er wel reclame in de apps:
Wanneer
Het EK start op 11 juni om 21:00 met de match Turkije - Italië. Maar je kan natuurlijk vanaf dit moment beginnen te pronostikeren.

Prijzen:
Onze community leader heeft ook weer voor een mooie prijs gezorgd voor de winnaar:

prijs-ek-prono-jpg.1825


Regels
De uitgebreide spelregels zijn te vinden op deze pagina: spelregels

Het is belangrijk om te weten dat deze pronostiek in 2 delen verloopt: nl. Tornooiverloop en Wedstrijden
  • Toernooiverloop: Dit stuk moet volledig ingevuld worden voor de start van het tornooi. Er zitten ook een paar schiftingsvragen bij in geval van gelijke stand. Doe je dit niet, dan is je kans op te winnen al direct een stuk kleiner.
  • Wedstrijden: De wedstrijden kunnen op voorhand ingevuld worden of tot net voor de match begint. Voor sommige matchen moet er een doelpuntenmaker ingevuld worden voor extra punten.
Scoring
De huidige stand binnen de BG pool kan je zien via deze link: BG EK pool stand

Contact
Voor vragen kan je terecht bij:
 
Ik doe ook mee! Bij gebrek aan creativiteit en originaliteit heet m'n team gewoon 'Fyzem'
 
Doe ik al mee.

Normaal alles ingevuld... Was weer in een bepaalde bui, want heb Zwitserland als kampioen aangeduid :laugh: in een finale tegen Engeland.
 
Kan er iemand mij toevoegen?

GETHEZ is de naam daar

als ik mee wil doen krijg ik: Je speelt al mee met deze EK pool of er staat al een verzoek open om mee te spelen.
 
Hoewel de mods meestal wel teamnaam aan de nick kunnen koppelen, toch even herhalen:
Geef in dit topic ook even je teamnaam door, dan kunnen we je deelname accepteren en je team toevoegen in de deelnemerslijst.

Anders is het soms echt zoeken en puzzelen. Merci!
 
Terug
Bovenaan