WK 2022 | Pronostiek

Ik heb even gekeken naar jouw prono. Ik denk dat je kans maakt om het te winnen. Het scheelt eigenlijk niet zoveel in vergelijking met de mijne, alleen is de mijne qua toernooiverloop nog ietsje gewaagder, en zal het daardoor verder v/d waarheid liggen. Ik zou nu ook wel Ecuador doorgaan hebben ipv Senegal (omw. van blessureleed etc.). Maar voor mij is Senegal belangrijk, voor jou Ecuador omdat je Ecuador doorgaan hebt tegen Engeland (en ik Senegal laat winnen tegen Engeland). We hebben allebei ook Denemarken in de kleine finale.

Ik vond Denemarken toch teleurstellen tegen Tunesie, en Frankrijk veel beter spelen dan verwacht. Ik zie mijn verder toernooi verloop dan eigenlijk ook bijna compleet nutteloos. Ik had Denemarken op 1 en Frankrijk op 2, Duitsland op 1 en Spanje op 2, Argentinie op 1.
Neen, ik ga daar weinig punten scoren.
 
Ik vond Denemarken toch teleurstellen tegen Tunesie, en Frankrijk veel beter spelen dan verwacht. Ik zie mijn verder toernooi verloop dan eigenlijk ook bijna compleet nutteloos. Ik had Denemarken op 1 en Frankrijk op 2, Duitsland op 1 en Spanje op 2, Argentinie op 1.
Neen, ik ga daar weinig punten scoren.
Het is bijna onmogelijk om dat juist te hebben. Had iemand Argentinië niet op 1?

Ik ga ook veel fout hebben, maar als Duitsland effectief eruit ligt, heb ik dat dan wel weer juist. Je kan niet aan zo een pronostiek meedoen en verwachten dat je foutloos bent. Dat zal bij niemand het geval zijn. Een toernooi heeft altijd verrassingen, maar als je zou weten om welke verrassingen het gaat, dan is het niet langer meer een verrassing en zou iedereen op die verrassing inzetten.

Denemarken kan trouwens perfect nog steeds ver komen door tweede te worden in de groep, gezien het dan tegen de winnaar van groep C moet (waar Argentinië ook slecht startte). En daarna zou het als het wint, tegen de Nederlanders uitkomen in de kwartfinale.
 
In de 1300 strafpunten met eerste rode kaart, hoe ver kon ik er vanaf zitten, omg...

Mijn gedacht zijn ze dit tornooi wat spaarzaam hiermee, of de intensiteit moet nog wat naar omhoog (en zal ook nog omhoog gaan zoals bij wal- ira)

Is dat niet wat onder het gemiddelde, zo begin 2de ronde pas een eerste rode kaart? Ik dacht dat het er meteen patat op ging zijn als ik sommige affiches zag van tevoren...
 
Waar zie je strafpunten?
In extra voorspellingen, ze geven direct vanonder uw resultaten (voor dat gedeelte dat al afgerond is)

Rode kaart telt niet mee in de poule wel (op het eerste zicht, want heb er maar 30 in totaal, in het overzicht)
 
Laatst bewerkt:
Waar zie je strafpunten?

straf.png


20.000 in uw geval omdat ge ze niet hebt ingevuld, de schiftingsvragen.
 
Beide doelpuntenmakers correct voorspeld bij Nederland - Ecuador :cool:

Wel Nederland gewonnen gegeven...

Veel schiet ik dus niet op :p
 
Eerste keer correcte uitslag bij Pol - Sau

Ik heb dit 20 tal dagen ofzo geleden ingevuld, en ik doe geen aanpassingen tem volgende ronde.

Tegen wanneer moet die binnen eigenlijk?
 
Ik kan dus eigenlijk nooit winnen, aangezien ik die extra vragen niet heb ingevuld?

Jawel, gewoon hopen dat er niemand evenveel punten als u haalt.
Strafpunten komen enkel in het spel voor, als er gelijke punten gehaald zijn. Zolang jij 1 punt meer hebt, tellen die strafpunten niet mee.

Beschouw het als doelpuntensaldo. Jij hebt een zwaar negatief doelpuntensaldo, that's it.
 
Jawel, gewoon hopen dat er niemand evenveel punten als u haalt.
Strafpunten komen enkel in het spel voor, als er gelijke punten gehaald zijn. Zolang jij 1 punt meer hebt, tellen die strafpunten niet mee.

Beschouw het als doelpuntensaldo. Jij hebt een zwaar negatief doelpuntensaldo, that's it.
Ja, maar blijkbaar heb ik ook de groepswinnaar etc niet ingevuld :unsure: . Geen idee hoe ik dat allemaal heb gemist, maar ga blij zijn als ik in de top 10 eindig.
 
Ik heb al 28.13 procent van alle matchen de correcte uitslag voorspeld met die sporza prono. Had beter wat meer prono's ingevuld want das net de enige waar niks te winnen valt.
 
Terug
Bovenaan