WK 2022 | Pronostiek

Is dat zo ?
Dan is het wel terecht.
klopt, staat ook zo in de regels en is gewoon een soort schiftingsvraag.

Strafpunten minuten voorspellen​


Als deelnemers hetzelfde aantal punten hebben, gaan de minuten-strafpunten in werking. Deze hebben dus geen invloed op je behaalde punten, alleen voor je positie als je gelijk staat met iemand anders.
Voor elke minuut die je 'naast' de correcte minuut voorspelt, ontvang je een strafpunt. Je moet voorspellen in welke minuut de eerste gele kaart, rode kaart en het eerste doelpunt tijdens het toernooi valt.
De verschillen worden bij elkaar opgeteld en deze score wordt gebruikt indien deelnemers hetzelfde aantal punten hebben. De deelnemer met het minst aantal strafpunten, staat bovenaan.



GebeurtenisVoorspellingWerkelijkStrafpunten
Gele kaart30e minuut56e minuut56-30 = 26
Rode kaart700e minuut403e minuut700-403 = 297
1e doelpunt56e minuut68e minuut68-56 = 12
Totaal aantal strafpunten​
335
 
Jawatte Argentina, wie had dat kunnen voorspellen, da moet ne krak geweest zijn

Edit, ga ik vandaag überhaupt nog punten pakken voor onze pool? Ik had dus 3-1 voor de wedstrijd die bijna gedaan is van den tun.

Voorlopig nog niks in het netje
 
Laatst bewerkt:
Wie had er usa wal juist :laugh:

is de enige die ik volledig juist heb

Wel vergeten doelpuntenmakers aan te duiden tot nu toe, eventjes wat aangepast. Morgen wellicht laatste plaats incoming.

Op de sporza pronostiek doe ik wel (ietsje) beter, 3e voorlopig v/d 27 met de analisten erbij. Ander puntensysteem ook. Mexico Polen daar juist ingevuld, hier niet (heb ik later op sporza nog aangepast).

WK manager is oké, maar zal het ook niet winnen.

Morgen neem ik wel keiveel risico in elke prono.
 
is de enige die ik volledig juist heb

Wel vergeten doelpuntenmakers aan te duiden tot nu toe, eventjes wat aangepast. Morgen wellicht laatste plaats incoming.

Op de sporza pronostiek doe ik wel (ietsje) beter, 3e voorlopig v/d 27 met de analisten erbij. Ander puntensysteem ook. Mexico Polen daar juist ingevuld, hier niet (heb ik later op sporza nog aangepast).

WK manager is oké, maar zal het ook niet winnen.

Morgen neem ik wel keiveel risico in elke prono.
Ja maar ge ziet, is het WK van verrassingen, nu al
 
Laatst bewerkt:
Dit was precies een goede dag voor me. Wel ironisch. Hier eerste en bij de voetbal laatste :unsure:
 
cEOkjai.png


Ik heb nog sjans dat ik Batshuayi en aantal doelpunten van België juist heb, waardoor dat ik niet eens zoveel punten verlies met deze prono (als enige) verkeerd te hebben.
 
Feit, ik zou 1-1 gezet hebben. Dus sowieso 0 punten :D
Ik heb even gekeken naar jouw prono. Ik denk dat je kans maakt om het te winnen. Het scheelt eigenlijk niet zoveel in vergelijking met de mijne, alleen is de mijne qua toernooiverloop nog ietsje gewaagder, en zal het daardoor verder v/d waarheid liggen. Ik zou nu ook wel Ecuador doorgaan hebben ipv Senegal (omw. van blessureleed etc.). Maar voor mij is Senegal belangrijk, voor jou Ecuador omdat je Ecuador doorgaan hebt tegen Engeland (en ik Senegal laat winnen tegen Engeland). We hebben allebei ook Denemarken in de kleine finale.
 
Terug
Bovenaan