WK 2022 | Pronostiek

@StannekeS kan je de competitie van de pool instellen op het WK? Dan zijn we van de extra selectie tussen WK en Eredivisie af ^^
De WK pool is alleen voor het WK, maar iedere gebruiker ziet ook ge voorspellingen staan van de KNVB beker en Jupiler Pro league.

Ik heb eens een vraag gesteld op de site als er een manier is voor daar voor af te melden, want ik heb er geen setting voor kunnen vinden.
 
De WK pool is alleen voor het WK, maar iedere gebruiker ziet ook ge voorspellingen staan van de KNVB beker en Jupiler Pro league.

Ik heb eens een vraag gesteld op de site als er een manier is voor daar voor af te melden, want ik heb er geen setting voor kunnen vinden.
Bij mijn andere pools bij instellingen staat het daar op:
Competitie: WK 2022
Einde puntentelling: Finaleronde
(laatste enkel als die competitie ingevuld is)
Kijk daar eens?
 
Bij mijn andere pools bij instellingen staat het daar op:
Competitie: WK 2022
Einde puntentelling: Finaleronde
(laatste enkel als die competitie ingevuld is)
Kijk daar eens?
Thx voor de hulp.

Even voor iedereen: Er blijken dus minimale verschillen te zijn afhankelijk van hoe je in logt. Je kan inloggen via www.wkvoorpsellen.nl en www.voetbalpoules.nl. Die eerste heeft iets minder opties dan de 2de. Maar normaal zou nu dus iedereen alleen het WK moeten zien binnen de BG pool.
 
Ingevuld, volgens mij wordt het BRA-FRA, waarbij FRA aan het langste eind trekt.

Wat willen die sterretjes zeggen? Ik zie dat bv staan naast cR7, maar die gaat toch gewoon mee?
 
Terug
Bovenaan