Panini stickers (WK/EK/andere) discussie - ruiltopic

Ruigen Das

Well-known member
Met de nieuwe panini reeks van het WK in Qatar ben ik op zoek gegaan naar een topic waarin deze besproken kan worden en volgens mij bestaat deze nog niet.

Indien dit hier toegestaan is in een topic dat niet in buy and sell staat, denk ik eraan om te ruilen, en eventueel te verkopen via het forum.

Ik spreek althans voor mezelf, maar ik dacht aan verzending via briefpost (prior) , op eigen risico, waarbij itrader een goede indicatie kan zijn.

Gaat het om zuivere verkoop van een collectie, of stapeltje stickers dient dit uiteraard in buy and sell te gebeuren...

Dus is mijn vraag aan de mods, mag dit een ruiltopic, met minimale opleg via bankoverschrijving?? Stel dat je 1 op 1 een aantal stickers kan ruilen, en stel dat de ene nog enkele stickers mee wil verzenden is het wel onnozel om hiervoor een apart topic en/of verzending van te maken...

Dit is uiteraard een 'seizoensgebonden' topic, bij grote toernooien, aangezien voetbal het meest populaire is in panini land.

Ik zie niet echt een ruilhoekje staan in buy and sell, dus mag verdere afhandeling via onderlinge afspraak, en dus via pm? Indien fysiek kan dit ook natuurlijk.

Alvast bedankt voor de feedback

Grtz
 
We kunnen een ruilthread een plaats geven onder het sport subforum.

Omdat het een thread buiten het buy & sell forum betreft, willen we wel een paar basisregels in de openingspost opnemen. Geef ons nog even de tijd om deze te overleggen, en dan zullen we de thread starten. :)
 
zijn de boeken al te koop?
Ja.

 
Hoe kom je aan 2 dozen voor 150 euro? kost een doos geen 100 euro dan? of heb je ze ergens gevonden aan € 75?
 
Terug
Bovenaan