Panini ruilthread - WK Qatar

Naar aanloop van de nieuwe paninireeks voor het WK in Qatar kregen we van @Ruigen Das de vraag of hiervoor een ruiltopic op het forum kan worden opgestart.

Wij helpen jullie graag contact leggen met andere posters die jullie kunnen helpen je verzamelingen te vervolledigen. Enkele regels in deze thread:

  • Indien je wenst deel te nemen aan de ruilactie, dien je onderstaande template in je post te gebruiken.
Stickers die ik wil ruilen:

Stickers die ik wil ontvangen:
  • Edit je originele post zodat deze up-to-date blijft met je huidige ruilaanbod
  • Heeft een post je interesse gewekt? Citeer dan de post in de thread met vermelding van de stickers die je wil uitwisselen. Eens de ruil aanvaard is, kunnen verdere afspraken rond verzending in pm worden besproken.
  • Bij het niet reageren op deals of het niet nakomen van afspraken zal je uit het topic worden geschrapt.
Voor gesprekken of vragen over de paninireeks kunnen jullie hier terecht: https://www.beyondgaming.be/threads/panini-discussiethread-wk-qatar.17420/.


Veel ruilplezier!
 
Dank voor dit topic. Wat ik mij wel afvraag is het volgende, soms kan je tijdens een deal nog een grotere/betere ruil tegenkomen. Ik zou niet willen hebben dat ik daardoor uit het topic verwijderd zou worden. Natuurlijk als er echt al concrete afspraken via pm werden gemaakt is dit uiteraard niet van toepassing, maar zou dus geen backlash willen van iemand waarmee de ruil is afgesprongen...

En ook, mogen er betalingen gebeuren (onderlinge afspraak via pm) indien er, ik geef een voorbeeld, 20 stickers kunnen geruild worden en de andere partij heeft er nog een paar extra die hij of zij mee kan versturen met het pakketje?

En mag een foto dienen als lijst? Ik bewaar namelijk mijn lijst in een Excel ( :cool: )

Dus telkens een nieuwe afbeelding uploaden...
 
Dank voor dit topic. Wat ik mij wel afvraag is het volgende, soms kan je tijdens een deal nog een grotere/betere ruil tegenkomen. Ik zou niet willen hebben dat ik daardoor uit het topic verwijderd zou worden. Natuurlijk als er echt al concrete afspraken via pm werden gemaakt is dit uiteraard niet van toepassing, maar zou dus geen backlash willen van iemand waarmee de ruil is afgesprongen...
Een deal wordt als zijnde afgerond beschouwd als beide partijen expliciet hebben bevestigd dat ze de ruil willen laten doorgaan, ofwel in de thread ofwel in pm. Als je dus hier een aanbieding plaatst en iemand op dit forum laat weten te willen ruilen, maar je hebt intussen elders al een geïnteresseerde gevonden, geldt dat niet als "de deal niet nakomen". We gaan daar ook niet op eigen houtje ons in mengen of dat mee opvolgen en zullen enkel de poster uit de thread zetten indien er een geldige report op komt.
En ook, mogen er betalingen gebeuren (onderlinge afspraak via pm) indien er, ik geef een voorbeeld, 20 stickers kunnen geruild worden en de andere partij heeft er nog een paar extra die hij of zij mee kan versturen met het pakketje?
Ja, dat mag.
En mag een foto dienen als lijst? Ik bewaar namelijk mijn lijst in een Excel ( :cool: )

Dus telkens een nieuwe afbeelding uploaden...
Zo professioneel georganiseerd. :p

Wat voor jullie werkt, is voor ons oké. We dachten wel dat het handig zou zijn om de stickernamen/referenties in tekst in je post te plakken omdat het dan mogelijk maakt gericht te zoeken via de zoekfunctie.
 
Daarmee dat ik wat ruimmateriaal wou hebben, maar stel dat ge gouden messi kunt vinden krijgt ge hier zogezegd 500 dollar voor op veilingssites... Wel ultra rare

Maar het idee erachter bij deze speciale kaartjes is dus echt wel extra inkomsten eh, noem het maar geldklopperij

Wat ik tot dusver heb betaald is voor 336 packs, en weet al een beetje hoe albums vullen werkt, zeker in begin genoeg ruimmateriaal hebben, want als ge moet blijven kopen totdat het album zo vol is, dan krijgt ge zulke toestanden en bedragen zoals in dat artikel

Hetgeen ik betaald heb was tot nu toe:

2 dozen van 100 zakjes aan 150 eur
1 starter kit: album, doos van 100 zakjes en een tin box met 9 zakjes 100 eur
Een tin box met 9 zakjes 9,95
Een doosje van 18 zakjes, 15 euro betalen

Nu eens beginnen inplakken ze

Sry voor het opkuiswerk @mods, maar wou nuanceren dat je wel degelijk kunt ruilen ook...

Geld kost het zoiezo

@Vierkant, in het juiste topic posten dus
 
Laatst bewerkt:
Ik mankeer er volgens mij nog 4 nu...

Ik ben zelf nog niet aan een lijstje begonnen dewelke ik dubbel heb, maar als iemand alvast deze heeft liggen dubbel, hou ze maar langs kant dan, ik heb wel wat ruilmateriaal...

Screenshot_20220908-224728.png



Lijstje is dus voor binnenkort, ik heb een ganse avond zitten scannen met panini app, maar dat vreet batterij dat het ni schoon is, moet dus nog beginnen aan het inplakken en dubbels oplijsten, wel telkens een karweitje zelle...

Ik ben nu al gerust gesteld, in het slechtste geval bestel ik die 4 gewoon na, dus wat ze beweren in hln is toch lichtjes opgeklopt denk ik, ok, het kost veel geld, maar met men 336 pakskes geraak ik toch al een heel eind, ik ga waarschijnlijk ook nen gansen hoop doorverkopen, mensen beginnen nu pas aan hun collectie, ideaal moment dus....

Kostprijs voor mij was dus 274,95 euro, en nog niks geruild tot nu toe
 
Ik heb vorige week 12 dozen gekocht waar 18 zakjes inzitten. Ik had er nog 111 tekort en een pak dubbele

Na wat ruilen moet ik er nog een stuk of 2. Er zaten ook 2 speciale stickers in maar ik heb nog geen idee van die waarde ervan
 
Ik heb nu 8 van die promopacks van 18 zakjes gekocht, denk dat ik er nog een 6 tal ga kopen en dan beginnen ruilen... De hel moet wel nog beginnen, dat inkleven oO :D Heb ze gisterenavond allemaal gerangschikt, duurt wel een pak langer dan vroeger met dat die niet meer genummerd zijn van 1 tot xxxx
 
ScreenHunter_21 Sep. 11 18.19.jpg


Ik heb ze eens opgelijst in mijne Excel...

Ik moet er nog 2 hebben, die in rood... Blijkbaar niet alles goed ingescand gehad met de app...

Ik ga wel eerst een paar copains helpen met hun collectie, de rest zal waarschijnlijk verkocht worden hier of op tweedehands met een korting per sticker om er toch vanaf te geraken... Ik post het hier alvast, maar als deze te koop worden gezet zal er best een thread worden aangemaakt in buy & sell vermoed ik (als het zuiver een verkoop is?)

De dubbele dubbels, meer dan 1, mogen naar alle waarschijnlijkheid wel weg, maar wacht nog eventjes af...

PS : als er geïnteresseerden zijn in mijne Excel, laat maar weten dan publiceer ik hem ergens wel eens. Er zit nog een 2de tabblad bij waarbij de stickers in collectie groen kleuren, en die nog nodig zijn in rood...

Ziet er zo uit dan :

ScreenHunter_21 Sep. 11 18.26.jpg


@chomo, net alles ingekleefd, wat een werkje
 
Laatst bewerkt:
Iemand weet van FB ruilgroepen etc? ik heb geen zin om stickers te gaan kopen ipv ruilen.
Er is een panini ruilgroep op fb ( Panini&topps stickers-kaarten ruilen) en ik gebruik vooral laststicker.com

Daar kan je alles ingeven per album en via ruil zoeken kan je automatisch zien met wie je een mogelijke ruil hebt. Wel goed opletten met deze collectie want er zijn verschillende versies. De versie die je hier kan krijgen is de international versie.
 
Ik heb vorige week 12 dozen gekocht waar 18 zakjes inzitten. Ik had er nog 111 tekort en een pak dubbele

Na wat ruilen moet ik er nog een stuk of 2. Er zaten ook 2 speciale stickers in maar ik heb nog geen idee van die waarde ervan

die dozen van 18 zakjes voor 15€ zijn de 'voordeligste' zeker?
 
Zou het niet beter zijn mochten we gewoon onze wanted-list hier posten? Ik heb ongeveer 8-10cm aan dubbele stickers en het zou nogal lang duren om deze te inventariseren :)

Anyway hier zijn mijn ontbrekende stickers :

FWC
2​
19​
QAT
1​
10​
14​
19​
ECU
19​
SEN
19​
ENG
9​
ARG
8​
KSA
16​
MEX
13​
FRA
16​
DEN
4​
TUN
18​
ESP
1​
CRC
7​
JPN
1​
19​
MAR
16​
SRB
10​
CMR
2​
POR
10​
KOR
16​

Contacteer (of quote) me mocht je deze hebben. Dan wroet ik wel eens door mijn dubbele :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan