Panini discussiethread - WK Qatar

chomo

Active member
Mag je hier ook gewoon vragen stellen over het nieuwe album?

Zoja, iemand een goeie deal gezien voor (liefst) hardcover album + stickers?
 
Mag je hier ook gewoon vragen stellen over het nieuwe album?

Zoja, iemand een goeie deal gezien voor (liefst) hardcover album + stickers?
Ik heb deze onderweg, maar bpost besloot weer om de killjoy uit te hangen...

2 pakjes met stickers onderweg, tracking staat al meer dan 2 uur op 50 meter van mijn deur :angry:

Ik had dat icoontje op de kaart wat in t oog en begaf mij al naar buiten, zag de camionette staan wat verder aan de brievenbus, maar wel met zen snuit naar de andere kant gericht, toen had ik feitelijk ernaartoe moeten stappen...

Ik hoop gewoon dat ze het niet 'kwijtspelen', kendet...


Was via website sticker-collection.be,maar ondertussen is die bundel er al af gehaald, zal op zijn... Hardcover plus 100 doos plus tin doosje met daar nog eens 9 pakjes in... (prijs was 100 eur voor dat)

Een andere was een aankoop via het forum hier, voor een aanzienlijk bedrag, hoop maar dat dit goed komt, maar heb wel gezien dat deze website een 100 doosje levert aan 88 euro ofzo

De hardcover kan je evt. gaan halen bij dreamland aan 7 eur, succes met de zoektocht!
 
Dreamland, bol bv. nog niet... wel zien dat je de oranje stickers neemt, de blauwe zijn de Duitse, en daar zijn nog eens 32 stickers meer bij om te verzamelen
 
Ik heb in 2014 en in 2016 een doos van 100 pakjes gekocht voor 55 euro op Amazon.de.
En nu staan die voor 2022 ook al aan minstens 88 euro per doos.
 
Dreamland, bol bv. nog niet... wel zien dat je de oranje stickers neemt, de blauwe zijn de Duitse, en daar zijn nog eens 32 stickers meer bij om te verzamelen
Fun blijkbaar wel, 15 euro voor 18 pakjes. Mijn hardcover album heb ik besteld bij de krantenwinkel zonet. de stickers ga ik dan bij fun gaan halen.
 
3 dozen van 100 toegekomen, ik weet dat het mij totaal toch wat gaat kosten, maar zo heb ik toch wat ruimmateriaal ook

Op de doos staat er niks geschreven van die 2 extra stickers, ik zie dat soms staan bij sommige verkopers online, waarom zetten ze er anders 2 zeldzame stickers erbij? In een doos van 100 zitten toch een hoop gouden stickers, ik snap het ni echt, iemand enig idee?


Wow, er zijn dus nog eens extra stickers zie ik net op de website van Panini, 80 maar liefst...

Screenshot_20220907-211710.png


Daar doe ik wel niet aan mee ze, 1 per 100 zakjes... Weet iemand hoe die eruit zien???

Ik houd ze wel bij, als ik ze al tegenkom in de dozen die ik heb... Das echt geldklopperij vind ik wel
 
Laatst bewerkt:
Extra stickers are real...

PXL_20220907_201848078.jpg


Sadio mané was mijn tweede, 1 per doos van 100 pakjes, omg, 1 op 501 stickers dus...

(ik had gelezen dat er bij de extra stickers 6 in 1 pakje zitten, maar was bij beide zo hyped dat ik het niet geteld heb, ik zal er eens op letten bij doos nummer 3)

Op tweedehands bieden ze nu al gemakkelijk 10 eur per stuk...
 
Laatst bewerkt:
Voor diegene die toch een doos kopen, onderaan die doos staat een code waarmee je, als dit niet anders is dan anders, je stickers mee kan nabestellen

Ik ben het nog niet tegengekomen, maar was toch zo vroeger...
 
Ook aan begonnen. Maar welke idioot is met het idee gekomen om de nummering niet gewoon te laten doorlopen ipv die QAT4 en BEL6 toestanden 😩
 
Terug
Bovenaan