Aflevering 3 : De ogen en de oren van de maffia, balaleo, oogskes toe genieten

Zowel Philippe als Karolien vertrouwden in de vorige aflevering Lynn het minst en liggen er nu beide uit...
Wil niet zeggen dat ze effectief beiden voor Lynn zijn gegaan natuurlijk, nu ja Lynn is sowieso niet verdacht voor mij. No way dat de mol in de eerste proef (voor 10k dan nog) zichzelf op de meest ongunstige positie gaat/laat zetten.

Al is het zeker wel opvallend ja.
 
Bernard den ezel. Helemaal gefrustreerd omdat niemand heb geloofde bij de bomproef terwijl hij dat volledig zelf in de hand gewerkt heeft.
 
Tenzij Lynn dacht dat Philippe wel goed ging zijn in diene quiz, zodat ze snel op de boot geraakte en zo de rest buitenspel kon zetten.
 
Tenzij Lynn dacht dat Philippe wel goed ging zijn in diene quiz, zodat ze snel op de boot geraakte en zo de rest buitenspel kon zetten.
Niet echt nodig hé, is al jaren telkens hetzelfde concept -> Mol blijft low profile de eerste 3-4 aflevering en heeft voldoende handlangers in de medekandidaten die saboteren en zich zo graag verdacht maken bij de anderen.

Mol hing dus zeer vermoedelijk gewoon aan de boot en deed de eerste afleveringen niks opvallend om te saboteren... dan blijven er al niet veel meer over hé :)
 
't is weer van dat, er doet een vrouw haar mond open in een programma, en 't is een kutwijf.
ach ja, we zullen het nooit leren zeker? voor de vrouwen is't nog altijd "tait-toi et sois belle"

Een man moest eens van een vrouwelijke kandidate zeggen dat haar gezicht iets weg heeft van een duif, 't (duiven)kot is al snel te klein, ...

Stéphanie heeft Philip ook kordaat terecht gewezen, niemand die haar een 'kutwijf' noemt... want deftig aangepakt.

Net zoals er kritiek is van mensen op haar corona-gedrag, zal ze ook ongetwijfeld natuurlijk haar sympathie verdienen bij mensen bij anderen die indertijd ook de regels aan hun laars lappen. Bij de mensen met wie ik naar De Mol kijk, is er alvast niemand, ook geen vrouw die Charlotte kan appreciëren.

Er is overigens niets mis met uw mond open te doen, maar als je daarna zelf niet beter presteert, tja... dim dan toch maar, of je nu een man of vrouw bent. Philippen kan overigens beter niet meer beweren dat hij goed kan tekenen... tenzij hij ooit bewijs van 't tegendeel levert.
 
Laatst bewerkt:
Zowel Philippe als Karolien vertrouwden in de vorige aflevering Lynn het minst en liggen er nu beide uit...
Lijkt mij gewoon een bedachtzame vrouw imo. Die spreekt niet bijster impulsief. Misschien dat anderen dat opvatten als iemand die aan het plotten is. Plus je weet ook niet wat zij hebben gezien tijdens het spel waardoor ze op anderen gingen intussen.
 
Wat bij mij ook begint op te vallen, maar verder eigenlijk niet direct iets hoeft te betekenen: het viertal dat zich in de eerste proef bevrijd heeft zit er nog volledig in.
 
Spreekt dat niet voor zich? Mensen "kutwijf" labelen op basis van een uurtje televisie en dan komen verkondigen dat er hier geen vrouw-onvriendelijke comments geplaatst worden?
 
Spreekt dat niet voor zich? Mensen "kutwijf" labelen op basis van een uurtje televisie en dan komen verkondigen dat er hier geen vrouw-onvriendelijke comments geplaatst worden?
't is weer van dat, er doet een vrouw haar mond open in een programma, en 't is een kutwijf.
ach ja, we zullen het nooit leren zeker? voor de vrouwen is't nog altijd "tait-toi et sois belle"
Over wie heb je het exact? Niemand heeft hier toch vrouw-onvriendelijke comments geplaatst.
Charlotte is, naar mijn mening en zoals ik al zei in de ep1 thread, een "kutwijf" omwille van haar dwaze corona onzin en duif opmerking.
Staat onder quotes voor een reden eh. Je moet natuurlijk ook alles (en liefst ook begrijpend) lezen.
 
Mensen, laten we niet op de man / vrouw 😏 spelen hier op het forum en onze verwoordingen aanvaardbaar houden, opdat de sfeer net zoals het programma wat luchtig blijft : )
 
Terug
Bovenaan