Aflevering 3 : De ogen en de oren van de maffia, balaleo, oogskes toe genieten

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1712513439648.png


Wat heeft deze aflevering in petto? Wat zijn we weer te weten gekomen?

Discuss!!!



(ik ga later nog een poll openen met de tussentijdse BG-molpoll !
 
Ik sluit Stéphanie nu toch uit, want waarom zou ze als mol die tattoo laten zetten?

Verder, OK aflevering wel. Ze zijn wel één van mijn favoriete pasta's vergeten opnoemen
tortellini!
 
De mol zat sowieso niet in de Ape's want de mol wil de foute Ape kiezen. Sowieso dat Gilles hier met een teken duidelijk maakt in welke Ape de bom zit.

Ik neig dan het meeste naar Senne, zit altijd wel op molposities.

Vind het ook verdacht bij de geldzakken opdracht wanneer Senne de laatste telefoon opneemt dat we niets horen, we niet te zien krijgen waar de zak effectief lag en Bernard en Coco vinden ook geen zak. Heeft Senne daar bewust een foute locatie doorgegeven?
 
Ik was naar Philippe aan het neigen als verdachte, maar zal dan toch maar op Michael blijven tot em eruit vliegt.

Al zat Bernard wel vrij goed om geld kwijt te spelen, alleszins toch in de eerste opdracht waar het meeste geld te winnen valt.
 
Dus in dat stadsspel moesten ze gewoon geld verdienen of de rest van hun planning/opdrachten liep in het 100?
 
Senne zit toch meestal in de ideale positie om te mollen. Heel stilletjes op de achtergrond dingen proberen te sturen.

Blijft mijn hoofdverdachte. Maar goed meestal duid ik de winnaar aan. Dus wat weet ik ervan ?
 
Hier word ik niks wijzer uit. Philippe was sowieso al uitgesloten als mol bij mij.

Hoe slecht hebben die mensen die laatste proef trouwens gespeeld? :laugh: Gewoon blind meegegaan in dat stereotiep gelul van "twee mannen die niet koken" :rofl:Want je moet koken of boodschappen doen dat te weten. Pasta's worden nooit opgegeten natuurlijk ... En dan u afvragen waarom Bernard zo gefrustreerd was, ja logisch he jongens.
 
De mol zat sowieso niet in de Ape's want de mol wil de foute Ape kiezen. Sowieso dat Gilles hier met een teken duidelijk maakt in welke Ape de bom zit.

Ik neig dan het meeste naar Senne, zit altijd wel op molposities.

Vind het ook verdacht bij de geldzakken opdracht wanneer Senne de laatste telefoon opneemt dat we niets horen, we niet te zien krijgen waar de zak effectief lag en Bernard en Coco vinden ook geen zak. Heeft Senne daar bewust een foute locatie doorgegeven?
Was mij vandaag ook opgevallen maar vorige keer wel alleen vanboven in de toren, wat mij dan weer geen goede molpositie lijkt
 
De mol zat sowieso niet in de Ape's want de mol wil de foute Ape kiezen. Sowieso dat Gilles hier met een teken duidelijk maakt in welke Ape de bom zit.

Ik neig dan het meeste naar Senne, zit altijd wel op molposities.

Vind het ook verdacht bij de geldzakken opdracht wanneer Senne de laatste telefoon opneemt dat we niets horen, we niet te zien krijgen waar de zak effectief lag en Bernard en Coco vinden ook geen zak. Heeft Senne daar bewust een foute locatie doorgegeven?
De Ape's waren toevallig van plaats verwisseld.
De mol zal wel op voorhand doorgekregen hebben dat de bom in de rechtse Ape zit.
 
Ben jij De Mol?

“Si.”

Stéphanie blijft toch mijn hoofdverdachte.
Bij mij ook.

Ik zie ook niet in waarom dat haar zou uitsluiten als mol...?

Sterker zelfs: ze beslist daar wel héél snel om die tattoo te laten zetten, alsof ze dat op voorhand al wist dat dat Plan B was. :wink:
 
De tattoo doet me net Stéphanie sterk verdenken. Bij haar introductie zei ze dat haar deelname aan de mol past in een jaar dat ze op alles “ja” wou zeggen. Dan is die tattoo wel zeer toepasselijk.
 
Stéphanie heeft al een paar keer op een heel onsympathieke, nijdige manier gereageerd als iets niet volgens haar zin verliep.

Charlotte kan niet echt de mol zijn denk ik. In de vorige aflevering maakte ze bij "Hebt ge nu echt de kaars van Al Capone aangestoken" exact dezelfde beweging als bij een moment van frustratie in deze aflevering. Lijkt mij vreemd mocht dat twee keer geacteerd zijn.

De hele pastaproef toont ook weer maar eens aan dat mensen lezen bijzonder moeilijk is.
Daarom dat ik het altijd raar vindt dat mensen beeldmateriaal van de mol van tijdens de selectiegesprekken willen zien.

Senne tegen Bernard: "ja gij zat zo in verdedigingsmodus dus we dachten dat gij aan't liegen waart".
Inderdaad hij zat in verdedigingsmodus... iedereen moest dat doen.
 
Terug
Bovenaan