Tanuki_
Crew Member
@SlashDotDash ik pak u mee op mijn volgende natuurwandeling
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan voeg ik je nog toe. Of als je plots toch wil meegaan.Het zal al beginnen vanavond met er eens op tijd in te kruipen. Anders gaat dat serieus pikken.Alé morgen is het zover ze![]()
Én nutella, die staat ook op je boodschappenlijstje!als het lukt om er om zeven te zijn, ga ik mijn rugzak volsteken met red bull ipv lenzen denk ik
die heb ik ondertussen al... I'm becoming better in this. (geen idee of dat dit correct engels was, tho... want dat betert niet met de jaren... niet dat het ooit deftig was, mr. net (niet) gebuisd op talenÉn nutella, die staat ook op je boodschappenlijstje!
)At*die heb ik ondertussen al... I'm becoming better in this. (geen idee of dat dit correct engels was, tho... want dat betert niet met de jaren... niet dat het ooit deftig was, mr. net (niet) gebuisd op talen)

bedankt voor de correctie. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik het niet meer ga vergeten, maar dat is een utopie. Maar uw inspanningen om mij iets bij te leren worden gewaardeerd. Als ik ooit iets voor u kan betekenen: laat maar weten he.
Tip: als alles klaar ligt om te vertrekken piekt het iets minder hard om vroeg op te staan 
Twas fris maar wel aangenaam deze ochtend!Oja, en kleed ulder allemaal goed warm he, t gaat de eerste uren wel goed fris zijn.
Altijd welkom om pareltjes te schietenIk verwacht pareltjes tegen morgen avond van deze meeting
Had wel een idee voor de straat thema maar te laat.. .
Moeiljk als ik aan de zee zitAltijd welkom om pareltjes te schieten

Dat is net de enige plaats waar je wél parels kan vinden in de natuur!Moeiljk als ik aan de zee zit![]()

Red Bull is des duivels. Allee, in de F1 toch. Pak liever Monster. Of cocaïne, gelijk normale mensen.als het lukt om er om zeven te zijn, ga ik mijn rugzak volsteken met red bull ipv lenzen denk ik
ik drink red bull van den aldi he. Al die andere zaken zijn boven mijn stand. Komt ge morgen ook?Red Bull is des duivels. Allee, in de F1 toch. Pak liever Monster. Of cocaïne, gelijk normale mensen.