27/02 | Foto Meeting 2022

Waar zullen we naartoe gaan?

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Zoiets als de Kalmthoutse heide is wel niet super bereikbaar met OV dus voor mij enkel doenbaar als er iemand mij (en eventueel twee hondjes) wil vervoeren van het station tot daar
Vanuit Antwerpen Centraal kan je de trein naar Essen nemen en afstappen in Heide. Dat is vlakbij de Kalmthoutse Heide (wandelafstand), mocht het dat worden.

Volgens Google maps was't dan nog 2u wandelen vanaf Heide. Ik had wel een random punt genomen :p
De Kalmthoutse Heide is nogal groot, dus dat verwondert me niet, haha. Maar het is een vertrekpunt naar een van de vele wandelingen, dus best goed bereikbaar met OV en wie met de auto komt kan er ook wel gemakkelijk parkeren.

Ik zal tegen dan geboosterd zijn en kan evt wel wat volk met de auto meepikken uit centraal Belgie 😊

Maar dan moet ge wel de vroege shift meedoen 😄

Verdorie zeg 'k had beter nog iets aan deze kanten voorgesteld :p
Voor mij is dat allemaal veel te ver. 😔
(Ik zou al 50 minuten op de trein zitten die maar om de 2u rijdt, om alleen al in Gent te geraken, om je een idee te geven over hoe handig OV zou zijn)

Ik heb zonet mijne nieuwe camera rugzak en nekriem in ontvangst genomen, ik ben klaar voor op de baan te gaan!
Hij is waterdicht dus het mag pijpenstelen regenen :unsure:

Ik was het al vergeten. Bijna iets er over gepland 😅
Qua locatie eigenlijk geen voorkeur, maar zal eens online kijken wat elke te bieden heeft.

Hoe blij je ook met die waterdichtte rugzak mag zijn, op het eind van de regendag ga je je fototoestel er niet uit hebben kunnen halen en heb je evenveel foto's als degene die in zijne luie zetel is blijven zitten vanwege het rotweer.

Laatst bewerkt:
Hoe blij je ook met die waterdichtte rugzak mag zijn, op het eind van de regendag ga je je fototoestel er niet uit hebben kunnen halen en heb je evenveel foto's als degene die in zijne luie zetel is blijven zitten vanwege het rotweer.
Bwa, onlangs specifiek in dat roteer gaan fotograferen en moet zeggen dat ik toch enkele van top foto's heb genomen.

De mentale voorbereiding was wel zwaar 😅

Terug
Bovenaan