1B Challenger Pro League 2023-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk volgend jaar in 1 ste amateur en dan zal het snel gedaan zijn met kvo jammer genoeg.
Als ze geluk hebben 2de amateur maar vrees eerder een scenario zoals met mijn locaal clubje geweest.
Volledig failliet en dan een fusie met locale club om niet ergens in 4de provinciale terecht te komen.

Daarna wordt die club opgeslokt/afgestoten.

Ik heb het al eens gezegd hier. Wat is de meerwaarde van elke 1B-match uit te zenden? Kies elke week er enkele interessante duels uit en laat de rest op hun voorkeur moment spelen. En toon dan de samenvattingen van die paar matchen dan ook eens op nationale TV om wat animo voor deze reeks te creëren. Dat kan de pro league toch gewoon zelf afdwingen?

Maar 1B, en al zeker de fans zijn van geen tel. Al is dat laatste ook gewoon een algemene trend.

Gelukkig hebben wij met Lommel EINDELIJK nog eens wat thuiswedstrijden op zaterdag. 😀

Ik heb het al eens gezegd hier. Wat is de meerwaarde van elke 1B-match uit te zenden? Kies elke week er enkele interessante duels uit en laat de rest op hun voorkeur moment spelen. En toon dan de samenvattingen van die paar matchen dan ook eens op nationale TV om wat animo voor deze reeks te creëren. Dat kan de pro league toch gewoon zelf afdwingen?

Maar 1B, en al zeker de fans zijn van geen tel. Al is dat laatste ook gewoon een algemene trend.

Gelukkig hebben wij met Lommel EINDELIJK nog eens wat thuiswedstrijden op zaterdag. 😀
Wie betaalt, regeert..

Mooie naam, en zijn connecties openen hier en daar misschien deuren.

Voor de rest nog niet veel ervaring natuurlijk en zijn eerste job als hoofdcoach was ook geen al te groot succes. Afwachten...

Er wordt de ambitie uitgesproken om zeker te willen promoveren en zelfs tót 5 nieuwe spelers aan te trekken in de wintermercato. En dat allemaal zonder geld, nou nou!

In Lommel is het enige nieuws dat Bould er een nieuw vriendje (assistent) van bij Arsenal bij heeft.

Ze mogen me de volgende weken nog verrassen. Maar het heeft er alle schijn van dat er niet veel zal veranderen en dat het dreigen te missen van promotie helemaal niet zo erg is.

Bwa, vind hem een heel slecht seizoen spelen bij KVO. Gaat vaak in de fout en groot aantal goals op zijn naam.
Jullie hebben een tegendoelpunt minder als ons, dus het is nu niet dat jullie defensie slecht loopt. Zeker niet in verhouding met het klassement.
Bij ons zitten er 2 getallenteerde CV's die nood hebben aan een meer ervaren leider naast hun om te sturen.
Tanghe lijkt hiervoor de ideale kandidaat. Is dan ook nog eens een lokale speler en een jonge belg.
Mogelijk is Essevee wel zijn top maar dan kunnen wij er een 10 jaar hopelijk van genieten.

NXT - Lommel aan het bekijken en zit daar een Lommel supporter met een megafoon die eigenlijk levenslang stadionverbod zou moeten krijgen. Hoe irritant kan je zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan