Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zegt dan misschien meer over de zwakte van 1A?Goh, dat werd vorig jaar ook gezegd over het zwakke 1B maar uiteindelijk draait een verzwakt RWDM toch ver boven de laatste plaatsen (terwijl 1A is ingekrimpt) en heeft Zulte het toch ook niet zo onder de markt dit seizoen.
Behalve door Evert Winkelmans, wordt er door niemand over gesproken op tv of podcast. De laatste aflevering had Gilles DC het even over Beerschot.de meeste ploegen van 1B zouden in 1A zeker gewoon meedoen, zelfs nu de reeks "zwakker" is als andere jaren.
Daarom is het ook net zo jammer dat er zo weinig aandacht gegeven wordt op tv aan deze reeks
Behalve door Evert Winkelmans, wordt er door niemand over gesproken op tv of podcast. De laatste aflevering had Gilles DC het even over Beerschot.
En ja dat de bond ook geen VAR voorziet is mi ook nog eens bijkomende kaakslag en bewijs dat je als bond zelf die competitie niet ernstig neemt.
Koolcast heeft een serie lopen over 1B las ik ergens.
De stijgers van de laatste seizoenen en de dalers uit 1A maken het heel duidelijk dat het niveau tussen de onderste ploegen in 1A en de top van 1B serieus scheef getrokken was. En dit door een gebrek aan ploegen die konden promoveren. Gelukkig is dat nu opgelost.Dus basically zowel 1A als 1B zijn gewoon zwakker geworden in uw ogen.
Meneer glas half leeg, zie ik.
De stijgers van de laatste seizoenen en de dalers uit 1A maken het heel duidelijk dat het niveau tussen de onderste ploegen in 1A en de top van 1B serieus scheef getrokken was. En dit door een gebrek aan ploegen die konden promoveren. Gelukkig is dat nu opgelost.
Mij lijkt het niveau onderin 1A niet veel veranderd. Maar de top van 1B is niet meer van het niveau dat het geweest is. Vooral omdat de favorieten het laten afweten. Of ga je beweren dat Beerschot het niveau heeft van de vorige kampioenen? De 3 potentiële stijgers en het feit dat alles dichtbij elkaar ligt maakt de reeks wel heel interessant. Maar daar is inderdaad geen aandacht voor in de media, dat heeft 1B nooit gehad. Maar wat wil je als de Pro League de reeks zelf niet serieus neemt?
Wat denken de Zulte-Waregem volgers trouwens? Is er daar ruimte voor versterking? Of eerst verlost geraken van enkele vedetten op de terugweg?
Voor ons wel een opsteker!Pff, puur eenrichtingsverkeer en toch 1-0 verliezen.
We moesten al verlost zijn van de vedetten op de terugweg, jammer genoeg kregen deze een contract(verlenging) voor 1B. Het beleid trekt zich doorWat denken de Zulte-Waregem volgers trouwens? Is er daar ruimte voor versterking? Of eerst verlost geraken van enkele vedetten op de terugweg?
. Nu hebben we wel Caluwe & Euvrard, 2 mensen met sportieve kennis die er hopelijk nog iets van kunnen maken. Mochten we het seizoen met beide heren begonnen zijn dan zag onze kern er op dit moment redelijk anders uit volgens mij.bron?Geruchten dat er betalingsproblemen zouden zijn bij KVO. Spelerslonen die morgen betaald moeten worden maar er is geen geld meer.
Kennis van mij die momenteel op KVO is voor de bekerwedstrijd en enkele werknemers kent daar.bron?