1B Challenger Pro League 2023-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug aangeknoopt met een overwinning, nooit slecht!
Zeker niet onze beste match, maar met wat meer efficiëntie had je eigenlijk vlotjes moeten winnen.

Jammer dat we De Grand waarschijnlijk moeten missen in de aankomende toppers na zijn rode kaart. Weer typisch Pirard om dan zonder twijfel direct rood te trekken nadat hij de vele fouten van SL16 wel onbestraft liet.

Dit weekend de top 4 van de profclubs tegen elkaar. Benieuwd wat ik van Beerschot mag verwachten. Bij de bookmakers intussen op nummer 3 als kanshebber voor de titel na Z-W en Lommel.

Lommel nu tegen Beerschot en daarna tegen Z-W, daarna weten we meer, al vind ik niet dat we onder moeten doen en dat we momenteel zeker de evenknie zijn. Als ik alle matchen bekijk

Lommel nu tegen Beerschot en daarna tegen Z-W, daarna weten we meer, al vind ik niet dat we onder moeten doen en dat we momenteel zeker de evenknie zijn. Als ik alle matchen bekijk
Beerschot kan ik nog geen beeld van vormen, nog geen enkele wedstrijd gezien maar ze doen toch mee vanboven.

Beerschot kan ik nog geen beeld van vormen, nog geen enkele wedstrijd gezien maar ze doen toch mee vanboven.
Klopt, maar ik vrees dat ze net tekort gaan komen. Maar moet wel zeggen dat ze me tot nu toe toch positief verrast hebben. Had er in het begin van het seizoen minder van verwacht

Ik ook!
Wegens de hele krappe kern gaan we wel tekort komen voor top-2 en zullen we ons ergens in de top-6 nestelen, mijn insziens dichter tegen plaats 6 dan tegen plaats 3.

We staan momenteel dan wel mee bovenaan, van onze 8 wedstrijden waren er 7 tegen de onderste 8 en de enige wedstrijd tegen een ploeg uit de top-8 hebben we ook verloren. Andere ploegen hebben al 4 of 5 wedstrijden tegen de top-8 gespeeld. Benieuwd hoe het er voor ons gaat uitzien nadat we tegen de rest van de top-8 gespeeld hebben.

er zullen er wel wat meer zijn verwacht ik(ook wel enkele onherkenbaar in het thuispubliek), maar de voorbije jaren hebben er flink ingehakt in Lommel en dan is de koppositie alleen niet genoeg.

Oke, maar ondertussen toch weer 1500 thuis supporters zoals ik zag op transfermarkt. Beetje vreemd dat er dan maar 100-200 kaarten verkocht geraken voor een vrijdagavond match.

Klopt thuiswedstrijden zie je de supporters wel bij mondjesmaat terugkomen.Daar waar ik de voorbije jaren alleen stond gaan we volgende week tegen Z-W toch terug met 7 vrienden. We komen er wel :oi22:. Maar het is inderdaad een beetje vreemd dat er zo weinig verkocht zijn voor deze toch wel leuke match ik kijk er alvast naar uit. Enig idee hoeveel beerschot er zelf verkocht heeft?

Laatst bewerkt:
Gisterenavond klokten we af op 5500, incl abo's. Gezien de loketten open zijn tot match begin, zullen we waarschijnlijk rond de 6000 eindigen, misschien 6500? Zeker met Lommel erbij, komen we aan 6500.

Heeft Lommel serieus nog maar 100 kaarten verkocht zoals bij ons op het forum gemeld wordt?
Er zijn er nu iets meer dan 125 verkocht. Ik zeg niet dat pakweg 10 jaar geleden het bezoekersvak nokvol had gezeten, maar toen zouden er voor zo'n match toch enkele honderden geweest zijn.
Die 3 seizoenen met 0 ambitie zijn blijkbaar nog niet vergeten. Ik vermoed dat er nog veel de kat uit de boom kijken via de TV of er dit seizoen echt wel ambitie is om te promoveren. Ook niet vergeten dat er vorig seizoen verplaatsingen waren met 0 bezoekende fans uit miserie/protest. Iets wat nog nooit eerder was gebeurd in de bijna 40 jaar dat ik Lommel volg.

Nog een extra stadion probleem binnen misschien 2 jaar voor Club.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan