Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
SiM0 zei:
Zolang je binnen je limiet blijft betaal je niets he.


ahja juist want die 100GB/maand of 50gb/maand of wat het ook moge zijn die krijg je gratis van telenet zeker.

Witte8

Legacy Member
Frado2005 zei:
Op FB zeggen ze dat ze nog steeds constant keys aan het toevoegen zijn :p

Ze kunnen beter wat Indiërs van de EA support outsourcen om daar hardcopies uit te pakken en serials in te scannen voor ons!!;)

Jonathan

Legacy Member
Ik heb net Battlefield 3 gekocht via Origin voor de schappelijke prijs van 30,72 euro ... :unsure:

Jonathan

Legacy Member
Trebby zei:

Via een Poolse proxyserver een nieuwe origin account aangemaakt en dan via de Poolse origin store het spel aangekocht.

Blijkt probleemloos te werken ... enige nadeel is dat de factuur in het Pools is en de officiële titel van mijn game "Battlefield 3: limitowana edycja" is, maar de installatie gebeurt verder in het Engels.

Sorry maar ik weiger 50 euro te betalen voor een digitale kopie. :p

REDNIK

Legacy Member
op website van g2play staat 'pre-load available now' en als je dan aan support gaat vragen hoe het met die keys zit dan zeggen ze altijd hezelfde 'will available 27th of october' '-_-

u4ea

Legacy Member
Jonathan zei:
Via een Poolse proxyserver een nieuwe origin account aangemaakt en dan via de Poolse origin store het spel aangekocht.

Blijkt probleemloos te werken ... enige nadeel is dat de factuur in het Pools is en de officiële titel van mijn game "Battlefield 3: limitowana edycja" is, maar de installatie gebeurt verder in het Engels.

Sorry maar ik weiger 50 euro te betalen voor een digitale kopie. :p

Kon ge da nu ni eerder zegge:o

fredje29

Legacy Member
Ik wacht nog wel een paar dagen.

Donderdag alsk vant werk kom passeer ik tog bij de GM dus, en hebbek nog ne glossy poster voor boven mijn buro te hangen ook :P

Voor die paar dagen serieus .

Hornymoose

Legacy Member
Daar heb ik die dus net besteld en betaald, hopelijk donderdag binnen dan.

Witte8

Legacy Member
Key uurtje geleden geclaimed via de autokey functie van "CJS - cdkeys". De mannen doen hun best, maar ze kunnen het echt niet bijhouden met uitpakken en inscannen. Als er een nieuwe batch is, is het echt drummen en hopen dat je er bij bent...Had een keer geluk want 40 seconden na aankondiging op facebook was ik er bij. Key verzilverd in Origin en na de download nu aan het installeren.

REDNIK

Legacy Member
voor de mensen die op g2play besteld hebben, limited eu keys worden blijkbaar ook uitgezonden vandaag. ik wacht in spanning af!

Dear Customers,
Battlefield 3 EU Standard , Battlefield 3 EU Limited Edition
keys are in stock and are being sent :)
All other BF3 versions keys will be sent on release day!
Please be patient! Thank You!

Hornymoose

Legacy Member
Kleine vraag, gisteren besteld en betaald via mistercash, dus dan gaat het geld direct van uw rekening af. Nu kijk ik net op mijn rekening dat er geen geld af is voor bf3, maar ik heb wel een mail ontvangen van free record shop dat mijn pakje wordt ingepakt en verstuurd zodat ik het donderdag ontvangen heb, ga ik hier gratis dat spel krijgen denkt ge? :D

Frado2005

Legacy Member
Heb daarjuist mijn Russische LE keys ontvangen van Intkeys:)
*edit: ik heb nog 2 regular keys te koop op B&S Software moest iemand interesse hebben!

Nike`zKeN

Legacy Member
Jonathan zei:
Heb er zelf maar deze middag opgekomen toen ik het wou bestellen. Het leek mij gewoon logisch ... :p

Heb ik ook net deze morgen via origin de volle pot betaald :P

Scarity

Legacy Member
Kheb ook net de russische versie gekocht met EN lang pack. Werkt perfect...

28 euro, region free & active

Included Items:

Battlefield 3 Limited Edition base game
Back to Karkand Expansion Pack (access to original battlefield 2 maps)
Physical Warfare Pack with early weapons
Skins pack
Dogtag Token Pack

Mix

Legacy Member
Scarity zei:
Kheb ook net de russische versie gekocht met EN lang pack. Werkt perfect...

28 euro, region free & active

Included Items:

Battlefield 3 Limited Edition base game
Back to Karkand Expansion Pack (access to original battlefield 2 maps)
Physical Warfare Pack with early weapons
Skins pack
Dogtag Token Pack

Heb juist hetzelfde gedaan. De LE aan 28 euro:applause:

dead squad

Legacy Member
Scarity zei:
Kheb ook net de russische versie gekocht met EN lang pack. Werkt perfect...

28 euro, region free & active

Included Items:

Battlefield 3 Limited Edition base game
Back to Karkand Expansion Pack (access to original battlefield 2 maps)
Physical Warfare Pack with early weapons
Skins pack
Dogtag Token Pack

Via welke site?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan