Heb via via iemand die graag zijn BF3 LE wenst te verkopen. Is dit überhaupt mogelijk, aangezien er toch heel wat dingen geactiveerd en geregistreerd moeten worden.
Vroeger was dat nog niet zo'n probleem, maar nu met al die complexere dingen. Bijvoorbeeld, is er nog de mogelijkheid om je eigen karakter te creëren of ben ik gebonden aan de keuzes van de originele koper?