Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xerieus

Legacy Member
Marsmillo zei:
Mijn amazon.co.uk levering is maandag al toegekomen, met de optie van gratis verzending. Mij hoor je dus zeker niet klagen! Al had ik er mij al bij neergelegd dat het later zou toekomen, dus was een aangename verrassing maandag.

Donderdag avond is het verstuurd uit de UK.
Zelfde avond/nacht aangekomen in België (als ik het goed voor heb).
Vrijdag is het gesorteerd in Antwerpen.
Maandag zeer vroeg in de ochtend was het onderweg naar Brugge.
Maandag ochtend is het in mijn bus gevallen.

En heb een mail van Amazon gekregen dat ik ook nog wat geld terug krijg, waardoor het met verzending en al inbegrepen maar op zo'n 35 euro uitkomt. Mij hoor je echt niet klagen over Amazon, altijd al een goeie site gevonden enkel jammer dat ze geen pay pall hebben (geloof ik)
Bah ik had hem donderdag pas... Maar da's anders niet van hun doen, Amazon levert altijd héél snel en heeft zeer scherpe prijzen.

Gaetanvdb01

Legacy Member
ik hoor nog altijd bij de ongelukkigen die hem niet hebben... dus dat is minimum nog tot maandag wachten... dit pakt net iets teveel tijd in beslag als je het mij vraagt...

Gaetanvdb01

Legacy Member
Verdorie... is er nog iemand die bij theHut heeft besteld? Het is hier nu nog steeds niet toegomen... Nu begin ik me wel zorgen te maken... en morgen mag ik verdorie al mijn MW3 gaan halen in de FRS en ik heb nog niets eens BF3 gespeeld!

u4ea

Legacy Member
TheHut staat bekend om heel traag te zijn bij nieuwe games. suckt wel voor u.:s

[Trax]

Legacy Member
Mijn exemplaar van play.com lag vandaag in men bus , alleen jammer dat ik voor één week in NL zit voor men werk :$

Gaetanvdb01

Legacy Member
och wat een kutboeletje... ik heb er weer eens de goede uit gekozen!

Gaetanvdb01

Legacy Member
twas te verwachten ajah... vandaag is BF3 eindelijk toegekomen! nadeel: MW3 ben ik ook net gaan halen... dus was best wel kut deze avond! ik moest kiezen... dan maar een beetje van allebij gespeeld :)

gamer1

Legacy Member
In de free record shop zijn het game weken. BF3 voor pc kost daar nu 44.99€. Is dit effectief afgeprijsd, of kostte die normaal evenveel in free record shop (en zal die na de 13e dus terug stijgen)?

edit:
zijn er ook nog limited editions, of zijn die al uitverkocht (of niet meer verkrijgbaar)?

xMathii

Legacy Member
Voor 360 heb ik 2 dagen na release 49 euro betaald voor de LE in Saturn in Kortrijk. Beste spel dat ik ooit gekocht heb. Moest ie 100 euro gestaan hebben ging ik er geen moeite mee gehad hebben.. I love it :)

kawadude

Legacy Member
gamer1 zei:
In de free record shop zijn het game weken. BF3 voor pc kost daar nu 44.99€. Is dit effectief afgeprijsd, of kostte die normaal evenveel in free record shop (en zal die na de 13e dus terug stijgen)?

edit:
zijn er ook nog limited editions, of zijn die al uitverkocht (of niet meer verkrijgbaar)?

kostte bij de launch ook al 45€
Ik heb mijn LE de dag van de launch in de media markt gaan halen voor 40€.

gamer1

Legacy Member
Ik vraag nu even specifiek voor FRS omdat ik daar nog een kortingbon voor heb. Als die dus na de 13e terug duurder wordt moet ik zien dat ik zeker daarvoor ga ;)

kawadude

Legacy Member
gamer1 zei:
Ik vraag nu even specifiek voor FRS omdat ik daar nog een kortingbon voor heb. Als die dus na de 13e terug duurder wordt moet ik zien dat ik zeker daarvoor ga ;)

Jaja vorige week kostte het bij frs ook al 44,99 euro

EternalSilence

Legacy Member
gamer1 zei:
In de free record shop zijn het game weken. BF3 voor pc kost daar nu 44.99€. Is dit effectief afgeprijsd, of kostte die normaal evenveel in free record shop (en zal die na de 13e dus terug stijgen)?

edit:
zijn er ook nog limited editions, of zijn die al uitverkocht (of niet meer verkrijgbaar)?

Om nu nog een LE te vinden, zou ik niet echt aanraden.
2dagen na release ben ik 6 winkels afgelopen en overal was de LE weg.
Game mania, free record shop, dreamland, carrefour, ...

Misschien dat je nog een LE kunt bestellen via de bf3 site, hoewel ik dit betwijfel.
Wel kut, nu nog eens €15 neerleggen voor die 4 mappen "-_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan