Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Trax];15571656 zei:Dan ben ik één van de ongelukkigen![]()
dat pakje is nu al 8 werkdagen onderweg.Bah ik had hem donderdag pas... Maar da's anders niet van hun doen, Amazon levert altijd héél snel en heeft zeer scherpe prijzen.Marsmillo zei:Mijn amazon.co.uk levering is maandag al toegekomen, met de optie van gratis verzending. Mij hoor je dus zeker niet klagen! Al had ik er mij al bij neergelegd dat het later zou toekomen, dus was een aangename verrassing maandag.
Donderdag avond is het verstuurd uit de UK.
Zelfde avond/nacht aangekomen in België (als ik het goed voor heb).
Vrijdag is het gesorteerd in Antwerpen.
Maandag zeer vroeg in de ochtend was het onderweg naar Brugge.
Maandag ochtend is het in mijn bus gevallen.
En heb een mail van Amazon gekregen dat ik ook nog wat geld terug krijg, waardoor het met verzending en al inbegrepen maar op zo'n 35 euro uitkomt. Mij hoor je echt niet klagen over Amazon, altijd al een goeie site gevonden enkel jammer dat ze geen pay pall hebben (geloof ik)
gamer1 zei:In de free record shop zijn het game weken. BF3 voor pc kost daar nu 44.99€. Is dit effectief afgeprijsd, of kostte die normaal evenveel in free record shop (en zal die na de 13e dus terug stijgen)?
edit:
zijn er ook nog limited editions, of zijn die al uitverkocht (of niet meer verkrijgbaar)?
gamer1 zei:Ik vraag nu even specifiek voor FRS omdat ik daar nog een kortingbon voor heb. Als die dus na de 13e terug duurder wordt moet ik zien dat ik zeker daarvoor ga![]()
gamer1 zei:In de free record shop zijn het game weken. BF3 voor pc kost daar nu 44.99€. Is dit effectief afgeprijsd, of kostte die normaal evenveel in free record shop (en zal die na de 13e dus terug stijgen)?
edit:
zijn er ook nog limited editions, of zijn die al uitverkocht (of niet meer verkrijgbaar)?
Eurynomus zei:Is het nog mogelijk om ergens een LE te bestellen of kopen ?

Eurynomus zei:Is het nog mogelijk om ergens een LE te bestellen of kopen ?