Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiM0

Legacy Member
Heb ik een alertpay account nodig om met visa bij cjs CD keys te kunnen betalen? Of kan ik net zoals bij paypal gewoon betalen met visa zonder een account te hoeven aanmaken? Ik wil namelijk nog snel een key bestellen, en heb dus geen tijd voor alertpay account aanmaken enzo.

Scarity

Legacy Member
Keb gewoon via moneybookers betaald, 4 keys tegelijk, visa ingeven en klaar :)

SiM0

Legacy Member
Ik heb betaald, alleen zijn de RU-keys out-of-stock. Hopelijk kan ik morgen nog een key bemachtigen. :(

SiM0

Legacy Member
Ik heb trouwens de gewone versie gepakt. Vond die extra mappen niet echt nodig dus ben content met de gewone versie. :d

W00t

Legacy Member
Iemand op onderstaande website al iets besteld? Met omwisseling van dollar naar euro kost normal edition 20 euro.. ge kunt bovendien betalen met paypal

cdkeyshere

Witte8

Legacy Member
fabanana zei:
Iemand op onderstaande website al iets besteld? Met omwisseling van dollar naar euro kost normal edition 20 euro.. ge kunt bovendien betalen met paypal

cdkeyshere

Ja ik heb daar al besteld. Netjes aangekomen. Was een xbox live gold account.

gr

FlameDB

Legacy Member
kunt ge de LE editie ergens gewoon halen in de mediamarkt of gamemania ofzo? Of is die enkel voor pre-orders?

W00t

Legacy Member
Witte8 zei:
Ja ik heb daar al besteld. Netjes aangekomen. Was een xbox live gold account.

gr

betaald via Paypal?

geen probleem gehad om de taal naar engels te zetten?


Thx ;)

kawadude

Legacy Member
Heeft er iemand die de LE ge pre-orderd heeft bij Free Record Shop zijn game al gaan afhalen ?
Ik kreeg gisteren een mail dat de game klaar lag, maar in de winkel was er geen game te bespeuren. Hij beloofde dat ik het vandaag zou hebben maar Ik kreeg daarjuist een mail van de hoofdzetel dat de game er vandaag ook niet ging zijn. :(

Spijtig dat ik al betaald heb !

Hornymoose

Legacy Member
Mijn FRS pre order was ook verzonden, heb helemaal niks ontvange vandaag verdomme! Ben ik maar de normale versie gaan halen, vind dat echt niet kunnen eigenlijk van FRS.

ZenT

Legacy Member
REDNIK zei:
voor de mensen die op g2play besteld hebben, limited eu keys worden blijkbaar ook uitgezonden vandaag. ik wacht in spanning af!

Dear Customers,
Battlefield 3 EU Standard , Battlefield 3 EU Limited Edition
keys are in stock and are being sent :)
All other BF3 versions keys will be sent on release day!
Please be patient! Thank You!

still no russian keys though...

Gaetanvdb01

Legacy Member
ik heb mijn BF3 LE via theHut besteld. Weet er iemand wanneer deze zouden toekomen en of ik hiervan en mailtje ga krijgen ofzo?

inkei

Legacy Member
Minstens een week, dus reken er maar niet op dat je deze week kan spelen.

kawadude

Legacy Member
Hornymoose zei:
Mijn FRS pre order was ook verzonden, heb helemaal niks ontvange vandaag verdomme! Ben ik maar de normale versie gaan halen, vind dat echt niet kunnen eigenlijk van FRS.

Inderdaad. Dikke fail van FRS !!!
Ik had zelfs gekozen om het spel op te halen in de winkel, en zelfs dat kunnen ze niet voor mekaar krijgen.

Redraptorx

Legacy Member
Vandaag battlefield 3 gaan halen in de saturn, LE voor 40 euro, was wel de laatste LE van de pc games dat ik nam.
Eerst bij mediamarkt geweest, battlefield lag er niet dus gaan vragen of die al binnen was die kerel: "We hebben enkel de consoleversie, de pc versie komt pas volgende maand uit." Fail van mediamarkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan