Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
BTK is heilig voor BF2 Veteranen. :p

Dus zeker voor mij en het is gratis. Anders moet je er 10 euro voor betalen. :)

thelordofpee

Legacy Member
SiM0 zei:
Is wel jammer,maar wat maken tenslotte een paar extra maps nu uit? Er zal nog wel genoeg content komen gok ik.

Extra maps is meer variatie en dus ook langere gametijd. En als ge de game toch gaat kopen, waarom dan niet pre-orderen voor dezelfde prijs en gratis extra maps i.p.v. later meer te betalen?

SiM0

Legacy Member
Omdat als ik pre-order, ik het veel later krijg dan als ik het meteen ga halen in de winkel. (Ik wil een hard-copy, ouderwets maarja... )

Ik ga morgen eens kijken in de winkel als ik daar geen limited edition kan pre-orderen en dan gaan afhalen op de release.

MaTraK

Legacy Member
BF3 LE exemplaar van Shopto.net status:
CC charged en staat op processing :cool:

Scr1fle

Legacy Member
LE ga je niet meer kunnen pre-orderen hé in de winkel. Alles is al geleverd. :s

Jonathan

Legacy Member
Iemand die mij kan vertellen welke online shops er snel zijn om te leveren? Zou het spel graag op vrijdag hebben, ik wil wel een hard copy, geen keyshops dus ... :-)

SiM0

Legacy Member
Jonathan zei:
Iemand die mij kan vertellen welke online shops er snel zijn om te leveren? Zou het spel graag op vrijdag hebben, ik wil wel een hard copy, geen keyshops dus ... :-)

Hetzelfde voor mij. Wil de LE, hardcopy en liefst op vrijdag al in huis. :p

Trebby

Legacy Member
nog altijd niks veranderd aan mijn pre-order bij amazon.co.uk.

Not yet dispatched
Dispatch Estimate: 27 Oct 2011

SiM0

Legacy Member
Ben hard aan het twijfelen om toch niet voor een copy op origin te gaan. Eigenlijk heeft het niet echt nadelen (Tenzij ik de key kwijt speel natuurlijk) maar dan ben ik wel zeker dat ik op de release kan spelen+dat ik de LE heb.

Frado2005

Legacy Member
Tenzij je je Origin login vergeet bedoel je?;) Eens geactiveerd blijft het in je account

Trebby

Legacy Member
ik zie 1 groot nadeel voor origin, je betaalt dubbel (verbruikt downloadvolume moet je ook betalen hier in belgië :))

& mn pre-order is delayed

new dispatch estimate: 31 Oct 2011 - 4 Nov 2011

tekn0w!z

Legacy Member
Heb hem bij FRS besteld.
42€, een hard copy en kan de dag dat hij uitkomt spelen ;)

Witte8

Legacy Member
Net van shopto.net mail gehad ivm pre-order. Order receipt ontvangen en zal dus morgen verzonden worden hopelijk.

Morgen zou ik ook men key moeten ontvangen van cjs keys...ze hebben nog maar een keer voor de versie BF3 LE met BTK mappack de datum veranderd naar "24th October(25th October at the latest)"

Ze zouden deze ochtend met keys verzenden beginnnen. Wel raar als je weet dat je de key via hun retrieve systeem moet binnenhalen. Elke keer de boodschap "out of stock...our admins are well aware blablaba and will replenish within..."

Het groeit die mannen echt boven hun hoofd...:-)

Frado2005

Legacy Member
Witte8 zei:
Net van shopto.net mail gehad ivm pre-order. Order receipt ontvangen en zal dus morgen verzonden worden hopelijk.

Morgen zou ik ook men key moeten ontvangen van cjs keys...ze hebben nog maar een keer voor de versie BF3 LE met BTK mappack de datum veranderd naar "24th October(25th October at the latest)"

Ze zouden deze ochtend met keys verzenden beginnnen. Wel raar als je weet dat je de key via hun retrieve systeem moet binnenhalen. Elke keer de boodschap "out of stock...our admins are well aware blablaba and will replenish within..."

Het groeit die mannen echt boven hun hoofd...:-)
Op FB zeggen ze dat ze nog steeds constant keys aan het toevoegen zijn :p

Redraptorx

Legacy Member
Ik passeer er vrijdag wel eens voor in de mediamarkt of saturn, de LE van shogun total war hadden ze daar ook lange tijd voor 40 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan