Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Heb amazon.com eens gemaild om te vragen of europeanen ook die Download versie van BF3 kunnen aankopen:D

Witte8

Legacy Member
@marsmillo

game.co.uk is betrouwbare shop.. al drietal spellen besteld en netjes aangekomen en altijd een correcte tracking gehad

ILIQUID

Legacy Member
ga het wsl doen, zijn er eigenlijk nog andere sites die enkel keys verkopen?

Frado2005

Legacy Member
tis jammer dat CJS geen paypal accepteert, kan er niet eens bestellen dan:(

Hornymoose

Legacy Member
Waar kunnen we pre orderen, zodat ik op de dag van de release kan spelen?

Witte8

Legacy Member
Enfin..kon me niet inhouden en heb bij CJS keys een origin key voor de LE met back to karkand en physical warefare pack gekocht voor 25,49 GBP. (met coupon er nog af).

Al direct die support gemaild ivm de levering ook al staat er "21 october"...kwestie van er achter te zitten...als ze stoefen met fotos van de hard copies mag ik ook er achter zitten :-)

Ze gaven ook bij een "liking" op facebook een korting van 10% maar die coupon was minder...ook ff steentje naar hun support gegooid.

Ik hou jullie op de hoogte ivm de afloop...

Trebby

Legacy Member
Ben ook sterk aan het twijfelen voor die CJS keys..

Krijg je je key de 21ste of moet je nog wachten tot de releasedate bij die CJS? I'm tempted, enige wat me tegenhoud is dat je geen doosje krijgt en ik veel lees over keys die niet werken.. :s

@Witte8: pas op ze, tzou mij niet verwonderen moesten er via origin ook veel problemen met keys en downloads zijn de eerste dagen

Witte8

Legacy Member
@frado2005 met kredietkaart

@trebby

ik pas wel op, maar tis altijd ne "leap of faith" met die goedkopere aanbieders...met cdkeyshere heb ik al goeie ervaring dus dacht ik probeer deze ook even :-)

Heb al reactie terug van hun support...wel dubbelzinning...ene automatische mail zegt dat ik mijn code al via autokey kan binnenhalen andere mail van support zegt dat ik op de 20ste mijn key krijg...hangt van versie tot versie af...sommige versies kunnen nu al hun key krijgen...

Ik probeer het straks even na het werk en laat jullie nog iets weten...

Frado2005

Legacy Member
Ik heb nu bestelling geplaatst bij Intkeys, en moet nog mijn refund krijgen van cdkeyshere

tekn0w!z

Legacy Member
Ik heb bij Intkeys een korting aangevraagd zodat we de LE kunnen kopen aan 29,91€.
Wacht hun mail nog af :)

Unnamed

Legacy Member
Is de LE DVD eigenlijk hetzelfde als de pre-order op Origin? Of is één van de twee beter? Ik zie dat de LE 4 extra maps heeft, maar Origin heeft dat ook?

Ik vind hierop geen antwoord en ik wou vanavond nog beslissen welke van de twee ik ging pakken :p

Hornymoose

Legacy Member
Origin is een download, dan hebt ge u spel niet in een doosje, enkel downloadbaar.

Unnamed

Legacy Member
Bwa, als het dat alleen maar is.... Ik kan de LE precies goedkoper krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan