Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte8

Legacy Member
Zoals beloofd feeback over CJS

Mijn bestelling is afgerond en betaald. Op hun site zeggen dat de versie BF3 LE met BTK mappack de 20ste geleverd zou worden. Nu is dat plots veranderd naar "tussen 21 en 24 oktober" Op zich geen ramp, maar duidelijkheid is anders ook al heb ik bericht voor de volumes.

Net even op hun facebook het volgende gelezen waar ze vandaag het volgende posten:

CJS CD Keys
We will be begin dispatching Battlefield 3 with Back to Karkand today, but we have many thousands of orders to scan and process to autokey, so it is going to take us a few days to scan all of the codes, which means you may not receive your key until 24th, so please be patient! Everyone will 100% get their key before release date, and we have plenty of stock.

Ik wacht geduldig af...:-) i'll keep you posted!

Hornymoose

Legacy Member
Hoe werkt dat met origin? Dan sturen die een brief met u key erin, of krijgt ge die in een mail?

Unnamed

Legacy Member
Besteld op amazon.co.uk. Ik had geen idee dat de pond zo laag stond. Hoera! :D

Trebby

Legacy Member
Unnamed zei:
Besteld op amazon.co.uk. Ik had geen idee dat de pond zo laag stond. Hoera! :D

heb het ook nog altijd in pre-order staan daar, maar ga wss afzeggen. spel komt pas ten vroegste 2 november toe en da vind ik wat te laat, wil al in het weekend spelen aangezien ik in de week geen tijd ga hebben

tekn0w!z

Legacy Member
Cjs heeft de russische versie van het spel?
Deze kan omgezet worden in het engels, is dit dan gewoon de engelse versie? Of wordt er dan gebruik gemaakt van een aangepast taalpakket?

Trebby

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Cjs heeft de russische versie van het spel?
Deze kan omgezet worden in het engels, is dit dan gewoon de engelse versie? Of wordt er dan gebruik gemaakt van een aangepast taalpakket?

awel als ge goed leest, op hun site staat alles haarfijn uitgelegd.

ze hebben 4 versies

LE - gewone versie

beide versies zijn dan nog eens verkrijgbaar in 2 opties: 1 russische versie en 1 engelse

de russische versie is goedkoper, en die kunt ge ook omzetten naar het engels, mits downloaden van een programma van hun.

tkomt op zoiets neer :D

tekn0w!z

Legacy Member
Trebby zei:
awel als ge goed leest, op hun site staat alles haarfijn uitgelegd.

ze hebben 4 versies

LE - gewone versie

beide versies zijn dan nog eens verkrijgbaar in 2 opties: 1 russische versie en 1 engelse

de russische versie is goedkoper, en die kunt ge ook omzetten naar het engels, mits downloaden van een programma van hun.

tkomt op zoiets neer :D

Hun engelstalige LE is zonder Back To Karkand.. is dat dan nog een LE? :p

Witte8

Legacy Member
Nu hebben ze de leverdatum van mijn versie weer aangepast naar 25/10/2011. Lol...

Ze kunnen niet volgen met hun paletten vol dvd doosjes uit te pakken en in te scannen.

Straks nog is een "rage" mail sturen. :-)

Witte8

Legacy Member
Trebby zei:

Die gaan die een voor een uitpakken en de code inscannen!! En ze kunnen verdomme niet volgen! :crazy::crazy::crazy:

Zie hieronder...blijkbaar is de BF3 LE met BTK mappack nog niet te leveren. Op wat slaat dat nu weer. Zie mail die ik aankreeg ivm vraag over wisselen van hun leveringtermijnen.

Hello sir,

Please find below our FAQ about BF3. We have read your email and can see that your question has been answered in our FAQ, so please see below for the information:

Battlefield 3 Language information:

Battlefield 3 is region free. Battlefield 3 includes English language. These are not guesses. These are confirmed facts, confirmed by looking at the contents of the game disc, and activating on Origin. Please do not email us asking whether the game will be region locked, because we have already confirmed multiple times that our keys are region free multi-language keys.

Battlefield 3 is 100% available in english. We have already tested with the disc image file and it works in english by editing a simple registry key. You can activate the Origin key you receive from us with Origin and download the game. origin will download all language packs, all you need to do to change language is change a simple registry key (to change your game settings).
For your convenience, we have made a simple tool which enables you to activate english language via a single click of a button, here:
How to Change Language Battlefield 3 Language Changer tool Origin - CJS CD Keys

Battlefield 3 Delivery Date:
Battlefield 3 Standard Edition - In stock ready for immediate delivery
Battlefield 3 Limited edition WITHOUT back-to-karkand - In stock ready for immediate delivery
Battlefield 3 Limited Edition WITH back-to-karkand - Hi sir, we have the games in stock now but we aren't allowed to send yet because if we do we will get in trouble because game not release yet. We will send on 24 or 25, or maybe earlier.. as soon as EA say we are allowed to dispatch the keys to public. We do have the game in stock so your delivery 100% won't be late. Just waiting authorisation from publisher to send keys.

I ordered Battlefield 3 from CJS CD Keys, how do I get it?:
Please collect your code from our Autokey system by CLICKING HERE.

Best Regards



tekn0w!z

Legacy Member
Free Record Shop: 42€ (LE)
Bartsmit: 40€ (LE?)

Weet iemand wat er bij de LE van Frs zit?

tekn0w!z

Legacy Member
Die items die in het Physical Warfare-pakket zitten, kunnen deze later ook geunlocked worden?

SiM0

Legacy Member
Ik ga vrijdag wel gewoon naar de winkel, heb geen zin in al dat gezever wat bestellen via internet met zich meebrengt. En als je in de UK besteld heb je het sowieso pas 2nov en heb toch liever een hard copy.

UndoX

Legacy Member
Als ge nu gewoon de vrijdag langs de frs ga kunde dan ook gwn de LE kopen? Of moet ge echt pre-orderen

SiM0

Legacy Member
Is wel jammer,maar wat maken tenslotte een paar extra maps nu uit? Er zal nog wel genoeg content komen gok ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan