Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Martenek

Legacy Member
Waar kan je BF3: Limited edition het goedkoopste krijgen? Ik zou liefst een hard copy hebben. Ik heb al gezien op budgetgaming, maar enkel op gamediscounter verkopen ze hem voor 39 incl. verzendingskosten, maar het is daar uitverkocht. en komt niet meer in voorraad.
Weet iemand nog een (online)winkel waar ze een hard copy verkopen voor +/- 40 euro?
want voor 5 euro extra, ga ik wel naar de game mania.
merci

Unnamed

Legacy Member
Wat is er eigenlijk speciaal aan de LE?

En waarom kost de LE bijvoorbeeld minder bij wehkamp.nl?

jumperke123

Legacy Member
koop hem bij origin zelf of in de winkel, bij G2play staat hij nu 34.99. Ik heb daar al veel gekocht:). Maar zo een titel als BF3 koop ik liever origineel:)

Frado2005

Legacy Member
En iemand een goeie site voor gewoon een key? G2play, CJS en cdkeyshere enz hebben enkele russische versies zonder engels. En G2play is bv weer duur ook dan tov amazon.

sele

Legacy Member
Frado2005 zei:
En iemand een goeie site voor gewoon een key? G2play, CJS en cdkeyshere enz hebben enkele russische versies zonder engels. En G2play is bv weer duur ook dan tov amazon.

de kans ziet er uit dat er geen engels zou inzitten,maar het is ma pas 100procent zeker binnen een dikke 10 dagen ze

Frado2005

Legacy Member
sele zei:
de kans ziet er uit dat er geen engels zou inzitten,maar het is ma pas 100procent zeker binnen een dikke 10 dagen ze

van de keys die ze nu getest hadden is het enkel russisch.. En je zou dus moeten werken met engelse language packs enzo:/ . Dan bestel ik liever een hard copy op amazon.co.uk , maar die zal ook maar zo laat aankomen:/

Martenek

Legacy Member
@[Az3r] verstuurt wehkamp naar belgië?, en alsk uit GB ga bestelle gaat da waarschijnlijk wel later aankome.

@jumperke123 ik wou hem ook eerst op G2play kope maar de LE versie kost ineens eveveel als een hard copy

en in den bart smit kost de gewone al 50 euro

[Az3r]

Legacy Member
Martenek zei:
@[Az3r] verstuurt wehkamp naar belgië?, en alsk uit GB ga bestelle gaat da waarschijnlijk wel later aankome.

geen idee eigenlijk, wss wel, ge moet eens op de site kijken.

ikzelf heb besteld bij amazon.co.uk, een paar dagen later beginnen spelen is voor mij geen probleem.

demon326

Legacy Member
Wil je het spel op de release spelen? Kopen in België, die dag naar de winkel gaan dus.

In België kopen is duur, maar je hebt het de dag zelf nog.
UK: shopto.net: woensdag verzonden, vrijdag* in de bus en goedkoop

*afhankelijk van de post in België

coldvinc

Legacy Member
Om in uk te kopen heb je uiteraard credit card nodig en let op, maestro in uk is niet hetzelfde als maestro hier.

Trebby

Legacy Member
[Az3r];15495416 zei:
geen idee eigenlijk, wss wel, ge moet eens op de site kijken.

ikzelf heb besteld bij amazon.co.uk, een paar dagen later beginnen spelen is voor mij geen probleem.

wel als de post de brug maakt zoals elk jaar bijna, aangezien 1 november een dinsdag is (maandag ook geen post) en amazon niet sneller verzend dan de dag van de release zelf (28ste dus)

dan is het al ten vroegste woensdag de 2de november en da begint wel al te tellen vind ik :D anders zou ik ook het spel laten afkomen via amazon aangezien het ruim 15 euro goedkoper is maarja.. voor ene keer wil ik best meer betalen

heb nu ook nog altijd een pre-order bij amazon.co.uk maar twijfel of ik niet zelf achter de LE editie ga hier in de winkel in België of via origin. al heb ik graag een boekje en doosje en met die downloadlimieten hier is het eigenlijk dubbel betalen dat je doet.. 1x voor het spel en nog eens voor die 10gb ofzo dat je downlooad

sele

Legacy Member
Frado2005 zei:
van de keys die ze nu getest hadden is het enkel russisch.. En je zou dus moeten werken met engelse language packs enzo:/ . Dan bestel ik liever een hard copy op amazon.co.uk , maar die zal ook maar zo laat aankomen:/

is nog niet zeker,de ene site zegt dit probleem de andere zegt nee regio free dus zal afwachten worden,ik heb in idergeval pre order op origin en op intkeys

Martenek

Legacy Member
Idd als et spel in de uk koop en et de vrijdag ni aan komt dan kunde nog wel efkes wachte.
en bij de LE van de game mania zit de physical warfare of de specact ni bij precies?

Arcan

Legacy Member
heb zelf wel een hoop miserie gehad met G2Play met een pre-order van Black Ops. Games die al uit zijn zou ik daar wel kopen, gewoon geen pre-orders

ILIQUID

Legacy Member
Martenek zei:
Idd als et spel in de uk koop en et de vrijdag ni aan komt dan kunde nog wel efkes wachte.
en bij de LE van de game mania zit de physical warfare of de specact ni bij precies?

ja want wat bij de LE zit hangt af van winkel tot winkel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan