Archief - Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

solix

Legacy Member
net mijn kopie thuis ontvangen, 41 euro voor LE met Bluetooth Headset

kawadude

Legacy Member
Redraptorx zei:
Vandaag battlefield 3 gaan halen in de saturn, LE voor 40 euro, was wel de laatste LE van de pc games dat ik nam.
Eerst bij mediamarkt geweest, battlefield lag er niet dus gaan vragen of die al binnen was die kerel: "We hebben enkel de consoleversie, de pc versie komt pas volgende maand uit." Fail van mediamarkt.

Bedankt voor de tip. Ben juist langs MediaMarkt Schoten geweest en daar lagen er nog +10 voor €39,99.
Begrijp dus niet goed waarom je moest pre-orderen voor de LE ? Hij ligt gewoon in de winkels.
Dus FRS mag mijn geld ineens teruggeven wanneer ik erachter kan.

Twinturbo

Legacy Member
Kom net van de MediaMarkt in Schoten er liggen er inderdaad nog een stuk of 10 van de limited edition voor 40 €.

Doom_Dragon

Legacy Member
Even een korte vraag: Buiten de skins, zijn er nog 'voordelen' ivm de LE versie?

In hoeverre kun je die voordelen positief uitspelen in een MP gevecht? :unsure:

Unnamed

Legacy Member
Leve amazon.co.uk :) Vandaag aangekomen op werk. Besteld met de goedkoopste leveringsmethode, dat zogezegd 5-7 werkdagen zou duren. Ze hadden het pas de 27ste verstuurd: Das dus op 1 werkdag :p

Ben blij dat de post de brug niet doet.

Vanavond es spelen.

Gaetanvdb01

Legacy Member
nog steeds mijn versie van theHut niet ontvangen... echt kut...

u4ea

Legacy Member
Doom_Dragon zei:
Even een korte vraag: Buiten de skins, zijn er nog 'voordelen' ivm de LE versie?

In hoeverre kun je die voordelen positief uitspelen in een MP gevecht? :unsure:

In de LE zitten geen skins. Da zijn voordelen bij bepaalde distributeurs. LE bevat de Back to Karkand DLC die later normaal 15 euro kost.

Xtralecherus

Legacy Member
argh hopelijk dat morgen mijn game binnen komt LE:PWP, iemand nog besteld vanuit game.co.uk ? kzit bijna een week achter miljaar ! tzal fun in heli/jets vs unlocked spelers -.-

Seraph

Legacy Member
kawadude zei:
Bedankt voor de tip. Ben juist langs MediaMarkt Schoten geweest en daar lagen er nog +10 voor €39,99.
Begrijp dus niet goed waarom je moest pre-orderen voor de LE ? Hij ligt gewoon in de winkels.
Dus FRS mag mijn geld ineens teruggeven wanneer ik erachter kan.

Daar ook geweest, maar de LE & Steelbook editie hadden beide dezelfde prijs... :o

Xerieus

Legacy Member
Unnamed zei:
Leve amazon.co.uk :) Vandaag aangekomen op werk. Besteld met de goedkoopste leveringsmethode, dat zogezegd 5-7 werkdagen zou duren. Ze hadden het pas de 27ste verstuurd: Das dus op 1 werkdag :p

Ben blij dat de post de brug niet doet.

Vanavond es spelen.

Goverdekut en ik ben nog aan het wachten. Zou zondagnacht nochtans al afgegeven zijn aan de postverdeling Antwerpen centrum. Bah.

[Trax]

Legacy Member
Zal nog minstens een dagje mogen wachten ( leve Play.com ... ) :doh:

Gaetanvdb01

Legacy Member
ik zal ook nog minstens mijn dagje mogen wachten... deze morgen nog steeds niets ontvangenvan theHut.com...

DelusioN

Legacy Member
Zotezien heeft MM Oostakker geen PC versie van BF3 what the fuck

Fax

Legacy Member
Een tip voor de mensen die de Dog Tag Pack en de SPECOPS Skin Pack willen hebben.

Ga naar battlelog en klik links op feedback en start de live chat.
Zeg dat je vriend een dog tag pack en SPECOPS Skin pack hebben en jij niet.
Ze geven gewoon twee codes en bam gratis stuff.

Je moet wel de limited edition hebben en zeggen dat je die gepre-ordered hebt

Gaetanvdb01

Legacy Member
Fax zei:
Een tip voor de mensen die de Dog Tag Pack en de SPECOPS Skin Pack willen hebben.

Ga naar battlelog en klik links op feedback en start de live chat.
Zeg dat je vriend een dog tag pack en SPECOPS Skin pack hebben en jij niet.
Ze geven gewoon twee codes en bam gratis stuff.

Je moet wel de limited edition hebben en zeggen dat je die gepre-ordered hebt

Meendet? ga ik sowieso eens proberen EENS MIJN VERSIE IS AANGEKOMEN... het begint mij nu wel al wat tegen te steken... nog steeds niks toegekomen hier...

nTFs

Legacy Member
Ook nog aan het wachten op de LE van blahdvd.
Volgends de site al verzonden vorige week woensdag.
Nu ja zo dringend is het ook weer niet. Tegen dat het hier is zijn er al nen hoop bugs gefixed.

Xerieus

Legacy Member
HOERAAAAAAA

vandaag is 'm aangekomen se! Dank u amazon.co.uk...

Als iemand me wil toevoegen: Xerieus

See ya'll on the Battlefield betches

[Trax]

Legacy Member
Gaetanvdb01 zei:
Meendet? ga ik sowieso eens proberen EENS MIJN VERSIE IS AANGEKOMEN... het begint mij nu wel al wat tegen te steken... nog steeds niks toegekomen hier...

Same , en het begint serieus op men systeem te werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan