Archief - Vriendin of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PC of vriendin


  • Totaal aantal stemmers
    455
  • Opiniepeiling gesloten.

Bubba

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Als ge nu de PC houdt, maar minder lang erop zit (6 uur :wtf:), waar zit dan het probleem?

Het probleem is dage u hobby's gaat afgeven / afzwakken omdat u vriendin dat zegt. Het gaat hier al maar om iemand die slechts 6 uurkes per week gamed, als ze daar al moeilijk over gaat doen...

DieselPower

Legacy Member
excuus kheb ni heel de thread doorgelezen... Uiteindelijk is "de pc of ik buiten" maar een schreeuw naar aandacht dat er een probleem is. Problemen praat ge uit, imo dan.

beemer

Legacy Member
Oei oei, nu al beginnen met eisen te stellen en het is nog maar een vriendin?

Ik vraag me af wat je te verduren krijgt als het ooit je vrouw word :s

3lb4rt0

Legacy Member
Voor 6 uurtjes in de week, smijt da buiten, als ge u al nie meer moogt ontspannen, in plaats van te zagen zou ze beter meespelen :D.

Is het normaal nie zo da ge in een relatie elkaar wa tijd moet geven, en elkaars hobbies maar moet aanvaarden dat die er zijn, alle ja zo bezie ik het :D

ng

Legacy Member
DieselPower™ zei:
excuus kheb ni heel de thread doorgelezen... Uiteindelijk is "de pc of ik buiten" maar een schreeuw naar aandacht dat er een probleem is. Problemen praat ge uit, imo dan.

Welk probleem dan wel, dat ze te weining aandacht krijgt? Alé minder als één uur per dag heeft hij voor zichzelf gereserveerd. De rest kan hij, eigenlijk niet maar soit, volledig aan haar spenderen.
Alé kweet ni zenne, als ze dan te weinig aandacht krijgt dan is er iets mis.

FEW

Legacy Member
wow, 6u gamen/week en die klaagt al? hoe geschift is dat? dat is nog geen uur per dag. is dat zo een probleem.
mijn vriendin zou maar moeten aanvaarden dat ik doe.

maarja, zo denk ik er nu over, maar als ze mij voor de keuze zou zetten zou ik het niet weten :)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Normaal zou ik zeggen vriendin, maar 6/u per week is niet overdreven en ik hou niet zo van ultimatums(?spelling lol)

CyberOps

Legacy Member
da's allemaal persoonlijk, maar als je indd moet kiezen is het in mijn geval: zeker pc buiten. Wel idioot dat ge moet kiezen natuurlijk :s Een gezonde relatie, kun je 't dan ook niet meer noemen, denk ik...

Huasheng

Legacy Member
Ik veronderstel dat dat meisje niet bij haar vriend is als hij gamet. Plus maar zes uur in de week. Ze maakt van een mug een olifant.
Ze heeft overduidelijk iets tegen z'n hobby. Laat me raden, hij moet eerder wat aan sport doen? Wat buiten komen? Joggen, basket, zwemmen, etc?
Waarom sommige mensen elkaar toch willen veranderen, onbegrijpelijk. Waarvoor is dat nu allemaal nodig? Aanvaard elkaar zoals je bent. 't Is toch niet moeilijk om iemand graag te hebben voor wie en wat hij is, en niet voor wie en wat hij/zij moet zijn?! Al die domme voorwaarden.
Onvoorwaardelijke liefde ftw. Dat mag dan voor velen als een ongrijpbare droom overkomen, ik zie niet in waarom het niet mogelijk zou zijn. Ik vind het onverstaanbaar om een ander ultimatums voor te leggen. Dat is voor niks nodig. Respect en tolerantie, als dat al te veel gevraagd is in de liefde, amai!

^MystiQ

Legacy Member
Huasheng zei:
Onvoorwaardelijke liefde ftw. Dat mag dan voor velen als een ongrijpbare droom overkomen, ik zie niet in waarom het niet mogelijk zou zijn.

Dikke ²nd, het lukt mij en mijn vriendin wel, dus waarom iemand anders niet.

I say hear hear to this ^^

EverlastingHate

Legacy Member
Ge moet zeggen: "zie maar dat gij 6 uur per week in de keuken doorbrengt :p"

Battou

Legacy Member
Mja, uiteindelijk zullen alle of bijna alle vrouwen wel iets trachten te veranderen aan hun man. Maar dit is gewoon absurd.

Weet niet hoe lang jullie al samen zijn, maar als ze je hier niet in kan volgen, weet je genoeg voor later me dunkt.

Tha_nOn

Legacy Member
Battou zei:
Mja, uiteindelijk zullen alle of bijna alle vrouwen wel iets trachten te veranderen aan hun man. Maar dit is gewoon absurd.

Weet niet hoe lang jullie al samen zijn, maar als ze je hier niet in kan volgen, weet je genoeg voor later me dunkt.

alle vrouwen proberen in meer of mindere mate iets te veranderen aan hun parnter
dat lukt zelden maar tis nu eenmaal zo \o/ (hoewel mannen hun gedrag wel vaak iets of wat bijstellen onder invloed van een vrouw, en das niet persé negatief ook niet)

ma ge moet naturlijk altijd respect hebben voor de persoon in zijn geheel <o/ ge kunt vragen om iets dat u stoort proberen te minderen (da zou in deze situatie zijn, ik zou liever hebben dat ge wat minder op de computer zit) en dan kan daar eventueel aan gewerkt worden
geldt omgekeerd ook natuurlijk

Conqie

Legacy Member
Tha_nOn zei:
alle vrouwen proberen in meer of mindere mate iets te veranderen aan hun parnter
dat lukt zelden maar tis nu eenmaal zo \o/ (hoewel mannen hun gedrag wel vaak iets of wat bijstellen onder invloed van een vrouw, en das niet persé negatief ook niet)

ma ge moet naturlijk altijd respect hebben voor de persoon in zijn geheel <o/ ge kunt vragen om iets dat u stoort proberen te minderen (da zou in deze situatie zijn, ik zou liever hebben dat ge wat minder op de computer zit) en dan kan daar eventueel aan gewerkt worden
geldt omgekeerd ook natuurlijk
correct
maar eisen, nope!

Shyheim

Legacy Member
Tha_nOn zei:
maar gij veronderstelt iets helemaal anders
als ge uw vriendin 1 kee rin de week zit, gaat niemand die die optie gekozen heeft op zijne computer gaan zitten terwijl zij er is (tenzij het echt moet en dan zo kort mogelijk)

tgaat over het totaalbeeld, de vriendin die haar vriend laat kiezen tussen de computer en haar, maar dan voor altijd
niet omdat ze elkaar te weinig zijn of omdat zij te weinig aandacht krijgt
maar omdat zij niet wilt dat hij op de computer zit


Mjah, als die vriendin dat vindt... Ge hebt een relatie, en die moet ge met twee in stand zien te houden eh. :)

mja, gaat er bij mij gewoon ni in da iemand zijne computer buiten zijn partner zou kunnen kiezen :x

Zyh

Legacy Member
LessThanJake zei:
Mjah, als die vriendin dat vindt... Ge hebt een relatie, en die moet ge met twee in stand zien te houden eh. :)

mja, gaat er bij mij gewoon ni in da iemand zijne computer buiten zijn partner zou kunnen kiezen :x

Bij mij ook ni, maar t is ook da nie, eh. Zoals diene boven u zei, het is het totaalbeeld.
Dat meisje dwingt hem bijna te stoppen door zoiets te zeggen van 't is de pc of tben ik'. Vind ik ontzettend egoïstisch en eerder zieliger van da meiske dan de jongen die gewoon z'n favoriete hobby paar uurtje in de week wilt doen.

Kzou het nog kunnen begrijpen als ge elke avond tot stuk in de nacht zit te Warcraften of iets dergelijks, maar als ik voor zo'n keuze wordt gezet door m'n vriendin, zal ze rap buitenliggen. :D

Bubba

Legacy Member
Zyh zei:
Bij mij ook ni, maar t is ook da nie, eh. Zoals diene boven u zei, het is het totaalbeeld.
Dat meisje dwingt hem bijna te stoppen door zoiets te zeggen van 't is de pc of tben ik'. Vind ik ontzettend egoïstisch en eerder zieliger van da meiske dan de jongen die gewoon z'n favoriete hobby paar uurtje in de week wilt doen.

Kzou het nog kunnen begrijpen als ge elke avond tot stuk in de nacht zit te Warcraften of iets dergelijks, maar als ik voor zo'n keuze wordt gezet door m'n vriendin, zal ze rap buitenliggen. :D

Warcraften zoals ik dus. :p

Anyway, daar moet ze ni over kreften. Zij doet wat zij wil en ik doe wat ik wil. Op die manier zijn we allebei gelukkig hé. Of is het misschien beter da we samen in de zetel liggen te kijken naar één of andere romantische brol film? Nee dank u.

@ LessThanJake: Is niet zo moeilijk te begrijpen ze. Moestek kiezen tussen vriendin of pc, kzou ook voor pc kiezen. Any time of the day. Zonder pc kan ik niet, zonder vriendin wel.

moehaa!

Legacy Member
BuBbA zei:
Warcraften zoals ik dus. :p

Anyway, daar moet ze ni over kreften. Zij doet wat zij wil en ik doe wat ik wil. Op die manier zijn we allebei gelukkig hé. Of is het misschien beter da we samen in de zetel liggen te kijken naar één of andere romantische brol film? Nee dank u.

@ LessThanJake: Is niet zo moeilijk te begrijpen ze. Moestek kiezen tussen vriendin of pc, kzou ook voor pc kiezen. Any time of the day. Zonder pc kan ik niet, zonder vriendin wel.

Ja want de bedoeling is echt wel dat je je met de film bezighoud :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan