Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moehaa! zei:Ja want de bedoeling is echt wel dat je je met de film bezighoud![]()

)
BuBbA zei:Met wat anders?![]()
night ghost 128 zei:Als ge thuis film kijkt met uw lief, dan is het haast onmogelijk dat ge gans de film zult uitkijken. Zonder eens "afgeleidt" te worden.
BuBbA zei:Ja en ...
Ik ga echt niet samen voor de tv liggen om er samen achter te komen of zij het al dan niet een goeie film vind en in geval van niet, andere zaken te doen.
Als ik het zelf intresant vind ga ik erbij zitten ja. Maar om een serie als familie of thuis te zien ga ik er echt ni bijzitte hoor.
night ghost 128 zei:Welja ik ook niet. Maar het kan zelfs zijn dat ze een goeie film vind, ge kunt het zelfs allebei een goede film vinden.
Maar uit ervaring en van anderen weet ik dat je nogal snel afgeleid zijt.
GMotha zei:Jezus
Ik begrijp niet wat hier de fucking discussie is.
Als een lief vraagt "ofwel ik of pc buiten" wilt dat al zeggen dat ge veel te fanatiek met die bak bezig zijt. Komt trouwens nogal surrealistisch over.
Ik begin toch serieus twijfels te hebben over jullie (allez, de meesten van jullie) prioriteiten in't leven.
Aan jouw sig te zien zal dat niet al te lang durenJohnDodger123 zei:Ik zou een ander vriendin kiezen totdat die weer begint te zagen ...
