Archief - Vriendin of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PC of vriendin


  • Totaal aantal stemmers
    455
  • Opiniepeiling gesloten.

Daedie

Legacy Member
Ik kan het niet zo zwart-wit zijn gelijk velen hier. Zo'n keuze hangt heel sterk af van de relatie. En bovendien kan daar best eens over gepraat worden met elkaar, ipv het op een forum te komen vragen.

brainwashed

Legacy Member
vriendin buiten
als ge u al ni moogd ontspannen
dan lig je niet onder de sloef, maar onder ne schoen winkel

of probeer er over te praten ;)

russian

Legacy Member
Weg met die handel. Gewoon u voor de keuze stellen is reeds not done.

beemer

Legacy Member
Ge moet dan ook al het geluk hebben dat ze naar een deftige film wilt kijken eh. Meestal zitten ze dan naar zo'n domme soaps ala familie te kijken :sleep:

Ik zeg tegen m'n vrouw: "Gij uw soaps, ik mijn pc, doen we beiden waar we zin in hebben."

Massis

Legacy Member
zolang het een uurke per dag of minder is moet ze zwijgen...
vriendin buiten dus...

als het echt dagelijks meerdere uren zijn kan ik het al snappen dat ze het een beetje vervelend vindt en dan zou'k wel minderen, maar pc buiten? nooit! (heb die trouwens ook nodig voor studies :p )

GMotha

Legacy Member
Jezus:p

Ik begrijp niet wat hier de fucking discussie is.
Als een lief vraagt "ofwel ik of pc buiten" wilt dat al zeggen dat ge veel te fanatiek met die bak bezig zijt. Komt trouwens nogal surrealistisch over.

Ik begin toch serieus twijfels te hebben over jullie (allez, de meesten van jullie) prioriteiten in't leven.

ZyphO

Legacy Member
Vriendin laten meegamen ^^

die geluk heb ik wel :D

" Anders zou het andere vriendin zijn lol ".

killgore

Legacy Member
Als het echt om pc draait: tja, ik zou toch vriendin > pc verkiezen. Maar als dat maar 6uurtjes per week is lijkt mij dat nogal een rare reactie :/.

Als het zou zijn omdat je niet genoeg met haar bezig bent of zo: gaat sowieso nog probleme opleveren die niets te maken hebben me u pc eh.

Bubba

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Als ge thuis film kijkt met uw lief, dan is het haast onmogelijk dat ge gans de film zult uitkijken. Zonder eens "afgeleidt" te worden.

Ja en ...

Ik ga echt niet samen voor de tv liggen om er samen achter te komen of zij het al dan niet een goeie film vind en in geval van niet, andere zaken te doen.

Als ik het zelf intresant vind ga ik erbij zitten ja. Maar om een serie als familie of thuis te zien ga ik er echt ni bijzitte hoor.

ng

Legacy Member
BuBbA zei:
Ja en ...

Ik ga echt niet samen voor de tv liggen om er samen achter te komen of zij het al dan niet een goeie film vind en in geval van niet, andere zaken te doen.

Als ik het zelf intresant vind ga ik erbij zitten ja. Maar om een serie als familie of thuis te zien ga ik er echt ni bijzitte hoor.

Welja ik ook niet. Maar het kan zelfs zijn dat ze een goeie film vind, ge kunt het zelfs allebei een goede film vinden.

Maar uit ervaring en van anderen weet ik dat je nogal snel afgeleid zijt.

cuda

Legacy Member
op een gameforum vragen : pc of vriendin *-)
anyhow : zegt gewoon dat ze niet moet zagen?

Bubba

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Welja ik ook niet. Maar het kan zelfs zijn dat ze een goeie film vind, ge kunt het zelfs allebei een goede film vinden.

Maar uit ervaring en van anderen weet ik dat je nogal snel afgeleid zijt.

Bij u is da misschien zo ja, maar bij mij helemaal niet.

Blanco

Legacy Member
Moest ik zo'n vriendin hebben maak ik het met veel plezier af via sms. (ms beter via mail, hehe)
Als ze het al niet af kan dat ge u een uurtje per dag bezighoud met de PC, wat gaat dan het volgende zijn?

Inspector Monkfish

Legacy Member
GMotha zei:
Jezus:p

Ik begrijp niet wat hier de fucking discussie is.
Als een lief vraagt "ofwel ik of pc buiten" wilt dat al zeggen dat ge veel te fanatiek met die bak bezig zijt. Komt trouwens nogal surrealistisch over.

Ik begin toch serieus twijfels te hebben over jullie (allez, de meesten van jullie) prioriteiten in't leven.

Of dat er andere problemen zijn in de relatie of dat het lief in kwestie te fanatiek bezig is.


Ik sluit me aan bij de meerderheid hier. Van zulke onredelijke eisen krullen mijn panties naar omhoog. Eerst eens beschaafd praten en als ze zo onredelijk blijft, raus!

JohnDodger

Legacy Member
Ik zou een ander vriendin kiezen totdat die weer begint te zagen ...

Huasheng

Legacy Member
Toch opvallend dat er zoveel hun vriendin ervoor zouden "weggooien".
'k Kan verstaan dat niemand het graag heeft de les gespeld te worden, maar je kan zoiets makkelijk uitpraten. Daarvoor toch niet direct je vriendin de straat opgooien?!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan