Archief - Vriendin of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PC of vriendin


  • Totaal aantal stemmers
    455
  • Opiniepeiling gesloten.

Quilombo

Legacy Member
pf huasheng en bubba, stop er gewoon mee, ge gaat mekander toch nie kunnen overtuigen en ge zegt den helen tijd zelfde :p

en trouwens, bubba heeft gelijk, goe gezegd jonge =)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Tja, indien je je vriend(in) enkel na 't school/werk te zien krijgt, en dat voor één à twee uur, ga je dan je gamewereld aan de kant schuiven? Voor 'n tienerkoppel is deze situatie zeer toepasselijk, maar voor 'n volwassener stel gelden meteen weer andere normen. Ik zie ook geen probleem in samen wat surfen op internet, filmpje op pc kijken etc.

De topictitel op zich is nogal drastisch, 't is net alsof de partner haatgevoelens/fobieën heeft tegenover games of pc in 't algemeen. Ik neem aan dat dat niet de situatie is? Zelfs dan nog, 't is kwestie van prioriteiten stellen, en te weten waar je op lange termijn gelukkig van wordt.

w00tw00t

Legacy Member
om eerlijk te zijn
alst echt 6 uur is dan een goed babbeltje houde met u vriendin
alst natuurlijk 20 uur is per week dan is haar standpunt duidelijk

NotoriousP

Legacy Member
6uur per week is een weinig tijdinnemende hobby, elke mens heeft hobby's, leer met elkander leven. Als zij dat niet kan, buite smijten.

the boogyman

Legacy Member
Heeft ze zelf geen hobby's mss dat ze zich stoort aan uw hobby? :wtf: Nuja,als ge gaat toegeven is dat het begin van onder de sloef liggen! ;)

3lb4rt0

Legacy Member
Dat sommige er nog steeds voor kiezen op dan hun pc buiten te smijten vind ik dat da naar de kant gaat van "ge ligt onder de slash".

Er zijn dinges waarvan ge kunt zeggen van oke ja tis goe maar zo vanalles moeten opgeven van hobby enzo, kweet het nie zo. Maar ja, als ge bij u lief nie kunt zijn wie/hoe ge zijt, ziet die u dan echt wel graag?

Sir. K

Legacy Member
Is het nie zo dat ze het niet persé over de "tijd" heeft van het gamen, maar over het gamen zelf? Mss is het te nerdig voor haar ofzo, dat veronderstel ik er toch uit.

Anyway, moest da het geval zijn, toffe vriendin :/

SIO

Legacy Member
ik heb vriendin gestemd maar 6u per week op pc zitten moet toch echt wel kunnen vind ik, ze doet zij toch ook sommige zaken op aar eentje? ge kunt toch ni als ne siamese tweeling door het leven gaan :x

ng

Legacy Member
BuBbA zei:
Ahja want elk moment da ge samen zijt mee u vriendin moete seks hebben... :ironic:

En als ik thuis een film / serie kijk, kijk ik er ook echt naar en ga ik niks anders doen. Knuffelen en kussen horen daarbij ja, seks is voor een ander moment.

Misschien da gij constant de drang hebt om te neuken, maar ik alvast niet.

Zeg ik dat dan, dat dat moet? Neen, toch niet hoor.

Maar als gij nu zegt dat er van dat geknuffel en gekus nog nooit is meer voort gekomen, dan zou gij den eerste zijn bij wie ik weet dat het zo is.

Maar goed, bij deze geef ik het op.

ComputerVISTA

Legacy Member
Huasheng zei:
Mij niet.


And...?
Het is toch niet omdat iemand je een ultimatum voorschotelt, dat jij totaal geen zeggenschap meer hebt over je doen en laten. Daar kan wel degelijk gepraat over worden, en zeker in een relatie.
Ik vind zo'n ultimatum evenzeer dom en zeer ambetant als velen hier, maar gewoon omwille van het feit dat het een ultimatum is, die persoon meteen wegzwieren? Uit je hart? Uit je leven? Ga 'k niet mee akkoord. Communicatie bestaat niet voor niks.

praten? als ze een ultimatum stelt is het praten volgens mij al achter de rug, ze zou nogal snel de voorkant van men voordeur kunnen bekijken.

=Dujosh=

Legacy Member
kzoek wel ander

vriendin moet respect hebben voor wie ik ben, en wat ik (graag) doe.
indien niet, sorry maar ze zou hetzelfde doen.
haar vriendje, of nooit meer shoppen.

Tweak37

Legacy Member
Huasheng zei:
Eerst en vooral duidelijk maken dat ik niet zeg dat ik -moest ik in de eerste plaats gamen- het gamen zou opgeven voor een ander. Een hobby is een hobby. In een relatie moet je elkaar aanvaarden, dus ook de hobby's. Ik heb ook alle respect voor m'n vriends hobby's, en heb er al zeker niks op tegen. Je kan er op z'n minst enig interesse voor opwekken.
Dus, ik volg je hier.


Hier wil ik liefst niet verder op ingaan. Ieder z'n eigen mening. 't Zou toch veel te moeilijk uit te leggen zijn.


Uiteraard, als zij niet openstaat voor een deftig, beschaafd (d.i. zonder schreeuwen en gooien) gesprek, en bij haar idiote ultimatum blijft, awel ja, helemaal akkoord, dan is 't 'bye bye'.
Maar met een gesprek bedoel ik dat je dan de kans krijgt om je vriendin uit te leggen dat dit nu eenmaal je hobby is, en dat je tenminste één deftig argument wilt horen voor haar ultimatum.

Tis gewoon een absurde situatie, vandaar dat jij er zoveel problemen mee hebt. In het echte leven is er inderdaad niets dat zo zwart-wit is. En zelfs al mocht dit probleem zich zo ooit stellen (wat zeer twijfelachtig is), dan is het antwoord duizendmaal gecompliceerder dan "buiten, wie niet respecteert wie ik ben is het toch niet waard" e.d. Niemand die een iet of wat serieus lief heeft zal 100% voor pc of wat dan ook kunnen kiezen. Op zo'n moment een rationale keuze maken is simpelweg onmogelijk. Maarja, then again, als je dan een serieus lief hebt dan lijkt me zo'n probleem al helemaal onwerkelijk. Dus ik denk dat daar het schoentje wringt! ;)

ElBramo

Legacy Member
En als het nu 6u pokemon per dag is? Telt dat dan ook? Want pokemon ruleert wel he!

Bubba

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Zeg ik dat dan, dat dat moet? Neen, toch niet hoor.

Maar als gij nu zegt dat er van dat geknuffel en gekus nog nooit is meer voort gekomen, dan zou gij den eerste zijn bij wie ik weet dat het zo is.

Maar goed, bij deze geef ik het op.

Hangter vanaf op welk moment. Maar raar genoeg blijf ik liever naar de film kijken indien die situatie zich zou aanbieden. Allé, als het een film is die me boeit toch.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
buiten,

men vriendin moe mij ni commandere wa da ik wel of ni mag zalle :s

Bontus

Legacy Member
"Tenorm tegen uw goesting de PC"
Heb ik gestemd, maar feitelijk is een vriendin die zo een ultimatum stelt blijkbaar aan de bazige kant. Ik zou me alleszins serieus vragen stellen over de toekomst dan.

hybrid

Legacy Member
Ge bekijkt het mss ook fout he.. Hij zit wrs achter de pc als zen vriendin er is of toch een stuk want anders zou zijn vriendin ni merken of hij op zijn pc zit of tv kijkt wrs weigert hij gewoon dingen omdat hij zegt nu wil ik ff op de pc ge moet het beetje realistisch bekijken en ni OH 1UUR GAMEN OH GOD DAN HEEFT ZE NOG 23U voor u nee zo is het wrs niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan