Emu
Legacy Member
Stel je bent 20 jaar, in de fleur van uw leven en je hebt een goede vriendin waarmee je best goed opschiet.
Echter speel je ook af en toe (bv 6 uurtjes per week) games, dat vind je nl erg leuk. Ze stoort zich hier aan sinds het begin van de relatie, en ze gaat zich er steeds harder aan storen.
Op een gegeven moment is ze het zo beu, dat ze je de keuze laat, of de PC buiten, of ze stapt zelf op.
Welke keuze zou jij maken.
Echter speel je ook af en toe (bv 6 uurtjes per week) games, dat vind je nl erg leuk. Ze stoort zich hier aan sinds het begin van de relatie, en ze gaat zich er steeds harder aan storen.
Op een gegeven moment is ze het zo beu, dat ze je de keuze laat, of de PC buiten, of ze stapt zelf op.
Welke keuze zou jij maken.







