Archief - Vriendin of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PC of vriendin


  • Totaal aantal stemmers
    455
  • Opiniepeiling gesloten.

HighWire

Legacy Member
Als mijn vriendin mij ni kan waarderen zoals ik ben (als gamer die, jaja, af en toe een spelleke speelt op zenne pc) dan is ze het niet waard om mijn vriendin te zijn... Tis nu ni voor te zeggen da ganse dagen game en men vriendin verwaarloos. Dat absoluut niet maar ik vind wel da ik men hobby mag behouden, of niet soms?

Ge moet een kat een kat noemen eh, ik ga bvb ni me iemand verkeren als ik die haar manier van doen ni kan uitstaan eh...

Jerryboy

Legacy Member
Mja als ge nu gwn alleen wat gamed als zij niet bij u is dan heeft ze daar toch geen last van. Ik veronderstel dat ge wel een 6u per week ff alleen zit.

Vintage Hifi

Legacy Member
PC buiten, ik kan dat wel missen

Like duh. Precies of ik geef dan nog om dit metalen bakje moest mijn vriendin dat niet fijn vinden. Niet dat ik game, ofzo, maar soit.

Bolteh

Legacy Member
Vriendin gaat voor natuurlijk :/ Iemand die z'n vriendin zou buiten smijten voor de PC zal in de eerste plaats nooit aan een vriendin geraken.

Phuture

Legacy Member
Als je samenwoont en elkaar dus elke dag ziet vind ik dat een paar uurtjes gamen gerust kan, maar als je elkaar maar 3 keer per week ziet en je begint dan nog eens 2 uur te gamen terwijl zij zich op uwe kamer zit te vervelen.. mja dan heeft ze recht om te klagen ;)

fordjah

Legacy Member
vriendin . Maar wie zaagt er nu als ge paar uur per week achter uw pc zit :wtf:

Simonn

Legacy Member
Bolteh zei:
Vriendin gaat voor natuurlijk :/ Iemand die z'n vriendin zou buiten smijten voor de PC zal in de eerste plaats nooit aan een vriendin geraken.

Iemand die je die paar uurtjes gamen wil afnemen is gewoon geen vriendin.. Ik heb zelf een relatie van iets meer dan een jaar nu en ik game meer als 6u/week en nog nooit heeft ze er een woord over gezegd. Ik speel wel nooit als ze bij mij is. (logisch imo)

HighWire

Legacy Member
Idd, als men vriendin hier is ofzo (mocht ik er een hebben) dan kruip ik ook ni achter menne pc voor een spel te spelen ze... kzal me haar dan wel een spelleke spelen :p

Joown

Legacy Member
Als ze er nie tegen kan dat je 6u per week op de pc zit... zou ik haar buiten keilen.
Wat is dat nu, ze moet toch respect hebben voor je "hobby". Ik zou ook niet beginnen zagen als ze 6 u per week gaat shoppen fzo.
Het is natuurlijk wel zo dat je niet moet gamen of weet ik wat, wanneer ze bij jou zit. Dan kan ik haar wel verstaan! Dan zijn er beter dingen om te doen :).

Deus ex Machina

Legacy Member
vriendin buiten, laat nooit een vrouw, of iemand anders uw leven controleren.
als het echt 6 uur is de week

ComputerVISTA

Legacy Member
Wa_denkte zei:
PC buiten, ik kan dat wel missen

Like duh. Precies of ik geef dan nog om dit metalen bakje moest mijn vriendin dat niet fijn vinden. Niet dat ik game, ofzo, maar soit.

Ligt gij graag onder de sloef misschien? Voor die 6 uurkes per weekr eclameren, vind ik vrij grofjes.

Jerryboy

Legacy Member
En dat begint bij "stop me gamen" en eindigt met "stop me weggaan en blijf 24u op 24 bij mij" :p.

achja (sommige :p) vrouwen.

Bubba

Legacy Member
Ik speel +-4/5 uur per DAG games. Als de vriendin daar moeilijk over doet mag ze al gaan.

Dus als het over 6 uurkes per week gaat vliegt ze helemaal buiten. PC dus.

amdr

Legacy Member
BuBbA zei:
Als de vriendin daar moeilijk over doet mag ze al gaan.
Dus als het over 6 uurkes per week gaat vliegt ze helemaal buiten. PC dus.

HAHAHAHA. Ik vind het gebruik van het woord "Als" anders wel heel toepasselijk :rofl:
Als ze der ooit komt tenslotte :')

Starrk

Legacy Member
De keuze is zo voor de hand liggend dat ik zelf niet ga stemmen...






computer natuurlijk

Quilombo

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
pc :)

als ge voor elkanders hobby's al geen respect kunt hebben was het al geen enorm goede relatie dunkt me

voila

Bolteh zei:
Vriendin gaat voor natuurlijk :/ Iemand die z'n vriendin zou buiten smijten voor de PC zal in de eerste plaats nooit aan een vriendin geraken.

yeah right,
iemand die zo over zich laat lopen zal ook gelukkig worden ze :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan