Archief - Vriendin of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PC of vriendin


  • Totaal aantal stemmers
    455
  • Opiniepeiling gesloten.

Genious

Legacy Member
Emu zei:
Op een gegeven moment is ze het zo beu, dat ze je de keuze laat, of de PC buiten, of ze stapt zelf op.

met enkel te weten dat je 6h per week gamet: dat ze het aftrapt.
als ze daarover ultimatums stelt ipv de compromis te zoeken...
dat is toch pure afpersing.

natuurlijk weten we niet veel he, misschien hebben jullie al extreem weinig tijd met elkander ofzo...
wij kunnen daar eigenlijk niet eerlijk over oordelen.

Tweak37

Legacy Member
Ligt er eigelijk aan... Als dat "gamen" niet past in haar beeld over u (of jullie) dan is er iets grondigs fout aan háár. Als ze meer tijd met u wilt spenderen dan lijkt mij een compromis wel logisch. Dus de vraag is eigelijk om te beginnen: waarom moet je stoppen van haar?

Shyheim

Legacy Member
Ik zoek wel een andere vriendin 71 53,79%

wtf... freaks
enfin, ik ga toch van de onderstelling uit dat ge ze weinig ziet in de week ofzo, en als ge dan vrij hebt, ge uwen tijd liever op uwe PC spendeert... dan is da toch ni meer dan normaal dat uw vriendin is kan mekkeren? mijn vriendin gaat toch boven mijne PC...

Conqie

Legacy Member
casualties zei:
Een vriendin die u oplegt wat ge moogt doen als ontspanning, is in mijn ogen geen goei vriendin. Dus, buiten..

vind ik ook, ook al vind ik een lief veeeel belangerijker als een pc, maar op die manier, "den boom in" zoals ze bij ons zegge

Conqie

Legacy Member
Bolteh zei:
Vriendin gaat voor natuurlijk :/ Iemand die z'n vriendin zou buiten smijten voor de PC zal in de eerste plaats nooit aan een vriendin geraken.

zoveel mensen dat de point niet begrijpen, 6 uur per week uw hobby uitoefenen, vriendin dat zo'n EISEN stelt, waar eindigt dat?; is dat liefde?
dingen beginnen eisen, en dillema's opstellen?
het is niet die idiote pc, het is het principe.

Tha_nOn

Legacy Member
LessThanJake zei:
Ik zoek wel een andere vriendin 71 53,79%

wtf... freaks
enfin, ik ga toch van de onderstelling uit dat ge ze weinig ziet in de week ofzo, en als ge dan vrij hebt, ge uwen tijd liever op uwe PC spendeert... dan is da toch ni meer dan normaal dat uw vriendin is kan mekkeren? mijn vriendin gaat toch boven mijne PC...


maar gij veronderstelt iets helemaal anders
als ge uw vriendin 1 kee rin de week zit, gaat niemand die die optie gekozen heeft op zijne computer gaan zitten terwijl zij er is (tenzij het echt moet en dan zo kort mogelijk)

tgaat over het totaalbeeld, de vriendin die haar vriend laat kiezen tussen de computer en haar, maar dan voor altijd
niet omdat ze elkaar te weinig zijn of omdat zij te weinig aandacht krijgt
maar omdat zij niet wilt dat hij op de computer zit

DBK

Legacy Member
ik game ook wel zo een beetje in de week, pakt een 5 uurtjes maar ik ga ni gamen tussen 20h en 24h omdak dan bij mijn vriendin wil zijn ( zij eist da ni ofzo, ik doe da vrijwillig ) nadeel is da ik dan geen wars kan spelen maar ik vind da eigelijk helemaal ni erg :) als mijn vriendin zou eisen da ik ni meer zou gamen zou ik tbh hard twijfelen maar da zou ze nooit doen, is een lief meiske :)

Kowlier

Legacy Member
crap, mislezen. vriendin buite me dunkt. 6u per week, das nog meer dan 140u over om haar te zien. en ik zie mijn vriendin nu maar 2u per week :sad:

NinjaTune

Legacy Member
LessThanJake zei:
Ik zoek wel een andere vriendin 71 53,79%

wtf... freaks
enfin, ik ga toch van de onderstelling uit dat ge ze weinig ziet in de week ofzo, en als ge dan vrij hebt, ge uwen tijd liever op uwe PC spendeert... dan is da toch ni meer dan normaal dat uw vriendin is kan mekkeren? mijn vriendin gaat toch boven mijne PC...

²nd that. hoe kan je een pc nu verkiezen boven je vriendin :x zoals gezegd enkele uren in de week valt nie over te zeuren, ma úren per dag is maar terecht dat ze erover mekkert imo.

Quilombo

Legacy Member
LexiC zei:
²nd that. hoe kan je een pc nu verkiezen boven je vriendin :x zoals gezegd enkele uren in de week valt nie over te zeuren, ma úren per dag is maar terecht dat ze erover mekkert imo.

leert lezen

imo is 38% hier een (potentiële) sloef

Re@V0r

Legacy Member
6u in de eek is echt wel weinig... dus gewoon es goe over praten
achter je pc zitten als ze ni bij je is of als ge zowiezo ni kan afspreken... en dan zie k om te beginnen al ni in waarover ze problemen zou kunnen maken :p

NinjaTune

Legacy Member
Quilombo zei:

idd ff te rap gelezen, zoals meerdere mensen precies. ze kan u idd nie verbieden u hobby's op te geven voor haar als het maar enkele uren per week is. mijn hobby is draaien, mij zou ze ook nooit moeten voor de keuze zetten dat op te geven vo haar, no way. gelukkig is dat niet het geval en doen we elk nog ons ding ook al zien we elkaar erg veel.

MyDyingBride

Legacy Member
Dat zijn gewoon moeilijke mensen, eens de PC buiten gaat zijn, gaat er iets anders op haar zenuwen beginnen werken.

En voordat ge et weet, hebt ge niets meer :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
tis weer ky eerlijk. ik zou mijn VRIEND dus kiezen over mijn pc, maar een goeie vriend(in) zou u ni forcere om te kieze.
ge moet geowon een balans vinde, nooit een pc over haar kieze (nee ik kan ni afkome want ik wil css spele ofzo :naughty: )
maar als ge gewoon thuiszit kan da toch geen kwaad.

phixiuZ

Legacy Member
Hangt af van de situatie. Hoe uw vriendin is enzo... Is moeilijk te veralgemenen volgens mij en daar een antwoord op plakken. 6 uur in de week is trouwens niet veel, dan moet uw vriendin toch wel hyperactief zijn volgens mij :p.

den Acid Burn

Legacy Member
als mijn vriendin daarover een probleem zou maken zou ik toch een einde maken aan onze relatie.
ge moogt toch uw eigen hobbies behouden zeker zolang ge daarin niet overdrijft.

heel uw leven volledig omgooien omdat uw vriendin niet wilt dat ge ocharm 6 uurkes per week op de pc zit. like wtf?
redelijkheid moet van 2 kanten komen en ge moet elkaar de nodige vrijheid gunnen.

anders zijt ge fout bezig imo.
(tenzij ge een sloef zijt ;) )


ik zit +50u/week achter een computer ffs :)
niet om te gamen though

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb meerdere vormen van ontspanning in mijn leven en ook ik game af en toe graag eens een potje cs.

En da zal ook wel een 6 tal uurtjes per week zijn zeker, mss zelfs minder, dunnow :)
Maar als ze zo zou beginnen zou het rap gedaan zijn hoor :)

Geef een vrouw ne vinger en ze nemen nen arm, waarmee ik maar wil zeggen dat vanaf je ze toelaat om dat af te nemen dat je over een jaar met een roze hemdje rondloopt en 2 keer / week naar een verzorgingskuur moet bij wijze van spreken.

En @ de moraalridders, kom aub niet af met de vergelijking van je moet dan ook iemand niet de keus gaan stellen tussen jou en stoppen met roken.
Het zijn 2 verschillende dingen en van dat gamen heeft niemand last want dat doe je ten slotte toch niet als ze bij jou is ?

tgc_9012

Legacy Member
Als ge nu de PC houdt, maar minder lang erop zit (6 uur :wtf:), waar zit dan het probleem?

EDIT: khad 6uur/dag gelezen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan