Archief - Vriendin of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PC of vriendin


  • Totaal aantal stemmers
    455
  • Opiniepeiling gesloten.

LeSec

Legacy Member
Twordt hier grappiger en grappiger met die liefdesthreads, amai amai :p

Welke vriendin stelt er u nu ookwel voor zo een idiotieke keuze :p "de pc of mij" moehah komaan zeg :s doe keer normaal

Cazzz

Legacy Member
Mijn pc kan ik wel missen, moest de mijn nu zegge dak nimeer zou moge voetballe.. dan weet'k het ook wel..

Tha_nOn

Legacy Member
iedereen die u resoluut laat kiezen tussen uw hobby en zichzelf moogt ge imo buitensmijten

en messenjah:p da gebeurt echt wel:p kzeg nu niet dat dat gebeurt bij 'pc of mij' (of meer gebeurt in da geval) maar er zijn effectief mensen die hun partner voor de keuze zetten 'uw hobby of mij'

Chimmy

Legacy Member
Zelf ook belachelijke eisen beginnen stellen: nooit meer naar TMF of Q-music luisteren of tis gedaan. Zou nog wel zalig zijn.

Emu

Legacy Member
Ik maak de thread en poll omdat een vriend van mij nu ambras heeft met zijn vriendin, ik denk dat hij een 6-8 uur per week speelt, ze vind dat hij zich beter met ander dingen kan ezig houden, en heeft gedreigt het uit te maken :P

lttuvix

Legacy Member
je kan ook altijd de bal terugkaatsen he (terug zeveren over dingen dat je nie wilt dat zij doet) dan zwijgt ze wel :p

pinchebot

Legacy Member
hmz zowat zelfste als dat je vriendin je laat kiezen tussen een bepaalde vriend of haar ... Gwn een ander zoeken :D
Nu ik speel afentoe wow, als je dan moet raiden, zit je 3 uur aan je pc gekluisterd. die van mij had daar in het begin ook heel veel commentaar op maar na er met haar over te praten, ergert ze zich der al niet meer aan.. geef haar ondertussen nog wel altijd aandacht, zolang ze dat hebben zijn ze blij :p

Cyclone

Legacy Member
Emu zei:
Stel je bent 20 jaar, in de fleur van uw leven en je hebt een goede vriendin waarmee je best goed opschiet.

Echter speel je ook af en toe (bv 6 uurtjes per week) games, dat vind je nl erg leuk. Ze stoort zich hier aan sinds het begin van de relatie, en ze gaat zich er steeds harder aan storen.

Op een gegeven moment is ze het zo beu, dat ze je de keuze laat, of de PC buiten, of ze stapt zelf op.

Welke keuze zou jij maken.

ben zelf ook 20 & al 2jaar een relatie :applause: mijn vriendin pest mij soms wel eens dak teveel voor de computer hang ma dat is ook alles :p

ma alsek moet kiezen als ze zin heeft :bow: Sex >>>>> spelletjes op de compiejoeter

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Hoe kan zij zich nu storen aan het feit dat jij amper een uur per dag even op je pc zit?
Dan kan je je ook al gaan storen als zij een uur per dag naar tv zou kijken.
Dat vind ik nogal kortzichtig.

Reinhart

Legacy Member
De pc buiten, das een beetje te drastisch. :naughty: Maak een compromie. :cool: Jij speelt iets minder op de pc en gaat wat meer met haar om, maar anderzijds moet ze ook jou hobby respecteren! En anders is ze u niet waard. :naughty:

X1RON

Legacy Member
dude, 6u/week is geen probleem, als da nu per dag was, dan zou u vriendin mogen beginnen te zeuren

DA_MadAce

Legacy Member
Een vriendin die zo bekakt is dat ze mij die keuze stelt vliegt buiten.

Racemaniac

Legacy Member
mja, als de vriendin zich daar zo erg aan stoort, als ge er ni teveel tijd aan besteedt, en haar genoeg aandacht geeft is't mss toch wel nodig om de vriendin te dumpen... 'k kan ook moeilijk voorstellen da'k als toekomstig informaticus geen pc thuis zou hebben, of elke keer als'k er aan bezig was ruzie zou hebben met m'n partner....

dJeez

Legacy Member
Ik stel een compromis voor : als jij niet meer mag gamen mag zij niet meer gaan shoppen (of vul haar fervente hobby hier in). Eens zien wat de reactie dan is :p.

Furiax

Legacy Member
buitensmijten die vriendin, want da begint met nen pc en voor ge het weet ligt ge compleet onder de sloef en moogt ge niks meer doen.

BuffaloKampioen

Legacy Member
Indien het de ware is of ik zeer verliefd ben... vriendin

Anders buiten teef

GhO$T

Legacy Member
Het gaat hier niet om die pc hé, gewoon over het feit van al of niet toe te geven aan een belachelijke eis. Dus als ge toegeeft en pc stillegt staat ze daar binnen de kortste keren met een nog belachelijker eis omdat ze weet da ge onder de sloef ligt :D

Resoluut buiten dus dat mens ;) , anders ga je eerst u pc buiten smijten en dan later beseffen dat u vriendin een vreselijk mens is en dan heb je 2x pech gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan