Stimpy zei:
als uw vriendin bij u is geeft ge aandacht aan uw vriendin
logisch toch

als ge alleen zijt doet ge wat ge wilt
als ge liever bij uw pc zou zitte dan zit er iets verkeerd
de eerste maanden dat ge samen zijt is dat zo ja.
maar ge gaat toch niet na een aantal jaar samen elke dag constant alles samen doen.
ge moet ook wat tijd voor uzelf maken.
iedereen heeft eigen interesses/hobbies en het is maar normaal dat ge in een relatie ook wat tijd voor die dingen neemt.
elkaar constant versmachten kan niet goed komen voor een relatie imo.
het omgekeerde is natuurlijk ook waar.
ge moet voldoende dingen samen doen, maar ook tijd nemen om met eigen interesses bezig te zijn.
een goede balans is het begin van alles
