Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Emu zei:Stel je bent 20 jaar, in de fleur van uw leven en je hebt een goede vriendin waarmee je best goed opschiet.
Echter speel je ook af en toe (bv 6 uurtjes per week) games, dat vind je nl erg leuk. Ze stoort zich hier aan sinds het begin van de relatie, en ze gaat zich er steeds harder aan storen.
Op een gegeven moment is ze het zo beu, dat ze je de keuze laat, of de PC buiten, of ze stapt zelf op.
Welke keuze zou jij maken.
Huasheng zei:Toch opvallend dat er zoveel hun vriendin ervoor zouden "weggooien".
'k Kan verstaan dat niemand het graag heeft de les gespeld te worden, maar je kan zoiets makkelijk uitpraten. Daarvoor toch niet direct je vriendin de straat opgooien?!
BuBbA zei:Bij u is da misschien zo ja, maar bij mij helemaal niet.
Mij niet.BuBbA zei:Lijkt me nogal logisch dat veel man voor de pc kiest.
And...?BuBbA zei:De vraag die hier gesteld word is een ultimatum. Je PC of je vriendin. Het is niet belangrijk of je erover kan praten ja / nee, het is een heel duidelijke keuze waar je vriendin je voor stelt.
neem de reacties hier op het forum ook met een pak zout heHuasheng zei:Mij niet.
And...?
Het is toch niet omdat iemand je een ultimatum voorschotelt, dat jij totaal geen zeggenschap meer hebt over je doen en laten. Daar kan wel degelijk gepraat over worden, en zeker in een relatie.
Ik vind zo'n ultimatum evenzeer dom en zeer ambetant als velen hier, maar gewoon omwille van het feit dat het een ultimatum is, die persoon meteen wegzwieren? Uit je hart? Uit je leven? Ga 'k niet mee akkoord. Communicatie bestaat niet voor niks.
, alsof ge zo maar ineens voor uwe pc ga kiezen, er zal idd eerst wat communicatie aan vooraf gaan en als ge echt verliefd bent doet ge mss wel gewoon wat ze vraagtnight ghost 128 zei:Als je thuis een film kijkt dan is die ofwel gekocht ofwel gehuurd. Welk van de twee het ook is, je hebt zowiezo de mogelijkheid om hem later nog te zien.
Dusja, als er de mogelijkheid dan is tot seks of gewoon wat knuffel en kussen dan weet ik toch wel wat te doen.
D) echtscheidingen.


1. Ik beweer nergens het tegendeel. Ik heb hier al eerder gezet dat ik het belachelijk vind dat men elkaar voorwaarden (voor mij behoren ultimatums daartoe) oplegt. Dat is voor niks nodig.BuBbA zei:@ Huasheng:
1. Ik heb het eerder al is gezegd. Leven zonder een PC is niet te doen, leven zonder vriendin wel. Allé, da is wel te doen ma als PC u manier is om te ontspannen is het niet te doen. Daarbovenop kan het zowiezo al niet dat u lief gaat bepalen wat jij wel en niet doet als hobby. Als je die toer opgaat zijn het vandaag je hobby's, morgen je vrienden en over een jaar je hele leven.
2. Je begrijpt niet wat ik wil zeggen hé. Ofwel wil je het niet begrijpen. De vraag van de threadstarter is niet "PC of vriendin of praten" maar "PC of vriendin". Het is een ja/nee vraag. Niet misschien, niet wat als, niet ... gewoon simpel ja of nee.
Als dat de vraag niet was zou iedereen zeggen dat ze erover zouden praten maar daar gaat het gewoonweg niet om.
Huasheng zei:1. Ik beweer nergens het tegendeel. Ik heb hier al eerder gezet dat ik het belachelijk vind dat men elkaar voorwaarden (voor mij behoren ultimatums daartoe) oplegt. Dat is voor niks nodig.
Leven zonder PC is dezer dagen moeilijker dan vroeger. Maar dat meisje heeft het hier over 'gamen' en niet op 'PC in 't algemeen'. Indien ze het wel op 'PC in 't algemeen' heeft, dan moet ze maar eens eerst nadenken, want leerlingen, studenten en anderen hebben dezer dagen een PC broodnodig.
En niet iedereen zou kunnen leven zonder een vriend/vriendin, dus niet veralgemenen.
2. Er is toch geeneen kerel die daar 'ja' of 'neen' gaat op antwoorden. Je gaat toch sowieso daar op in gaan. Converseren. Wat maakt het nu uit of dat meisje nu 'pc of ik' of 'pc of ik of praten' zei? Je gaat er toch sowieso over praten. En indien niet, dat moet je dan maar zelf weten.
Eerst en vooral duidelijk maken dat ik niet zeg dat ik -moest ik in de eerste plaats gamen- het gamen zou opgeven voor een ander. Een hobby is een hobby. In een relatie moet je elkaar aanvaarden, dus ook de hobby's. Ik heb ook alle respect voor m'n vriends hobby's, en heb er al zeker niks op tegen. Je kan er op z'n minst enig interesse voor opwekken.BuBbA zei:1. Dat het belachelijk is om elkaar ultimatums op te leggen, daar is iedereen het wel over eens denk ik hoor. En ik (net zoals de TS) heb het over gamen. Algemeen pc gebruik is niet bepaald ontspanning of een hobby hé. Van een document te maken in Word ontspan ik in ieder geval niet.
Hier wil ik liefst niet verder op ingaan. Ieder z'n eigen mening. 't Zou toch veel te moeilijk uit te leggen zijn.BuBbA zei:Iedereen kan trouwens zonder vriend of vriendin leven. Tis ni alsof je veel keuze hebt hé. Der zijn altijd momenten in je leven dat je zonder vriendin zit. En als je gaat beginnen met jezelf te verloochenen om toch maar een vriendin te hebben, ben je in mijn ogen redelijk zielig.
Uiteraard, als zij niet openstaat voor een deftig, beschaafd (d.i. zonder schreeuwen en gooien) gesprek, en bij haar idiote ultimatum blijft, awel ja, helemaal akkoord, dan is 't 'bye bye'.BuBbA zei:2. Ik wel. Als je vriend / vriendin morgen zegt "gamen of ik" heb je niks meer te praten. Dat is trouwens ook de veronderstelling. Dat je vriendin zegt PC of ik en dat ze er verder niet over wil praten. En dan mag je nog zoveel bellen / mailen / smsen / er tegen zeggen. Als ze je voor de keuze stelt zal je moeten kiezen. Je maakt er weer een heel verhaal rond, antwoord toch is gewoon op de vraag in plaats van de vraag uit te breiden of anders te interpreteren. :ironic: