Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

webster

Legacy Member
beambeam zei:
Ik ga ook rollen maar het stinkt zo en het smaakt slechter dan een echte sigaret maarja

:naughty: fout bezig ze, filters echte sigaretten noemen alleen al :angry:
morgen nieuwe tabak kopen en aangezien niemand mij iets heeft aangeraden terug Belgam 21 ( vandaag ene van B20 gerookt en 15 min daarna met mijn gruis van 21 nog eentje, en zelfs da gruis vond ik nog beter smaken, mja is mijn mening uiteraard, quot capita enz ... :p)

Crashtestdummy

Legacy Member
Hollow zei:
:eek: hoeveel saffe rookt gij per dag wel ni?
alsek nie uitga ongeveer 1ne pak per dag en alsek uitga ongeveer 3 pakken op ne dag

kga ongeveer 3 a 4 dagen uit in de week :sop:

drank is nog duurder, kverdoe ongeveer 500 a 600 euro in de maand aan bier :x best dak nog thuis woon bij men moeder...

Simonn

Legacy Member
Dude87 zei:
alsek nie uitga ongeveer 1ne pak per dag en alsek uitga ongeveer 3 pakken op ne dag

kga ongeveer 3 a 4 dagen uit in de week :sop:

drank is nog duurder, kverdoe ongeveer 500 a 600 euro in de maand aan bier :x best dak nog thuis woon bij men moeder...

Komt dan op 700 à 850 € per maand aan drank en sigaretten. Ofwel krijg je heel veel zakgeld ofwel moet je een heel goed betaalde vakantiejob hebben!

ComputerVISTA

Legacy Member
viewer zei:
dude...

das gewoon veel te veel geld :crazy:

Ik zat vroeger ook aan 10 euro per dag aan sigaretten voor ik (kortelings) overstapte op roltabak. 2 pakjes winfield per dag. Mensen van hier de me kennen kunnen dit bevestigen ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
beambeam zei:
Ik ga ook rollen maar het stinkt zo en het smaakt slechter dan een echte sigaret maarja

LOL een echte sigaret is wel een gerolde sigaret daar dat wel wat eerder bestond dan die samengeperste chemische troep met ne filter hoor ;)

Crashtestdummy

Legacy Member
cclherreman zei:
Komt dan op 700 à 850 € per maand aan drank en sigaretten. Ofwel krijg je heel veel zakgeld ofwel moet je een heel goed betaalde vakantiejob hebben!
ik werk...

Thinsulate

Legacy Member
Blijft nog altijd veel geld :p . Maja als ge er deugd van ebt, wrm nie ^^

skelly_king

Legacy Member
Je kan nu nog stoppen me roken , doe het ook, ik heb al meerdere keren proberen te stoppen maar zonder succes
Ik rook niet graag roltabak vooral omdat ik nie kan rollen en ook dat het altijd tijd in beslag neemt wnr je eentje wilt roken. Ik rook dus marlboro alsk geld eb en winfield alsk geen geld heb :)
Qua roltabak vindek drum ook wel goed :)

Gregn

Legacy Member
ik gebruik belgam 20 met filters van eender merk om zo met een schuivertje sigretjes te maken

Stroper

Legacy Member
De beste roltabak is gewoonweg Golden Virginia(met Blauwe Rizla's).
Geen enkel ander filter- of roltabakmerk komt zelfs maar in de buurt van deze goddelijke tabak.

Hij heeft slechts 2 nadelen:
-Moeilijk te vinden.
-Duurder dan andere merken roltabak(als je alleen wilt rollen voor de prijs, moet je het in elk geval niet doen)

Thinsulate

Legacy Member
Ik heb 4jaar geleden gestopt met roken om een domme reden :):
Ik ging ALTIJD naar dat kleine winkeltje op het eind van de straat achter tabak, was maar 50m ver. Toen is da winkeltje gesloopt geweest om appartementen op te bouwen. Die winkel is opnieuw begonnen maar dees keer 500m verder. En da zag ik niet meer zitten om zo ver te lopen. Dus ben ik zo uit luiheid gestopt met roken ^^, en nooit meer gerookt :woohoo:

Crashtestdummy

Legacy Member
skelly_king zei:
Je kan nu nog stoppen me roken , doe het ook, ik heb al meerdere keren proberen te stoppen maar zonder succes
bah ik ga nie stoppen, tis goe vo menne cholesterol af te breken :unsure:

deyoeri

Legacy Member
Hm, ik ben atm aan't rollen met grijze rizla. Maar af en toe lukt het me toch niet al te goed. Zijn er betere (bv de blauwe) om mee te beginnen rollen? Of schort er gwn iets aan mijn (op het moment rotslechte) rolkunsten en techniek? :p

Pred

Legacy Member
die grijze is wel het moeilijkste omdat die nogal dun is, het gemakkelijkste zijn die oranje rizla's ma die vind ik nie zo lekker. Maar het is voor de rest heel normaal dat uw eerste zelfgerolde sigaretten meer weg hebben van een ontplofte banaan dan van een schoon sigaretje :-)

2s2k

Legacy Member
Tigra :love:

en blaadjes met chocolade-of aardbeismaak :o

*edit*
stoppen met roken is mss wel goed voor uw gezondheid... Ma als ik ruzie krijg met mijn vriendin en ik rook kort daarna een sigaret, dan ben ik veel rustiger en veel gewilliger om het terug goed te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan