webster
Legacy Member
beambeam zei:Ik ga ook rollen maar het stinkt zo en het smaakt slechter dan een echte sigaret maarja
:naughty: fout bezig ze, filters echte sigaretten noemen alleen al

morgen nieuwe tabak kopen en aangezien niemand mij iets heeft aangeraden terug Belgam 21 ( vandaag ene van B20 gerookt en 15 min daarna met mijn gruis van 21 nog eentje, en zelfs da gruis vond ik nog beter smaken, mja is mijn mening uiteraard, quot capita enz ...
)
hoeveel saffe rookt gij per dag wel ni?

best dak nog thuis woon bij men moeder...


