Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tzou toch grappig zijn mocht het marktaandeel van guano opeens met 300% stijgen. "Waar zou dat aan liggen?"Xylo zei:Neen, vreesde meer voor andere kinderen die je zouden geloven.
GMotha zei:Wel grappig dat men mijn posts altijd als serieus opvatten als er geen smily achter staat.
Sidenote: Vleermuizenmest wordt trouwens als "guano" geschreven.
Zou kunnen: ik heb van één of andere paljas gehoord dat ge ferm high kunt worden van het inhaleren van de dampen van een verse koeievlaai (not shitting [pun intended] you, die kerel had't naar eigen zeggen al getest). Aleja, ik zou ook omver liggen van een goeie stinker, daarvoor moet ik nog niet eens dichtbij komen. Mijn logica: 'tzal met da van vleermuizen ook wel lukken.

Een makkelijke oplossing voor't mestoverschot. Natuurlijk minder positief voor de ouders of't lief waarnaar ge daarna terug gaat.Dr.White widow zei:Laten we met zen allen afspreken en boven wa stront gaan hangen![]()
Da's grappig, ik rook zelf ook niet maar als ik in kompanie zit en er ligt tabak en papierkes dan begin ik spontaan te rollen.GMotha zei:Een van m'n buddy's bijv rookt zelf niet (niet de tabak en ook niet het magische gras), maar amuseert zich kostelijk met het rollen van andermans gerief. Geeft die jongen tabak en vloeikes (en eventueel iets anders) en ge moet een week niet meer zelf rollen. Gezien ik een vrij lui persoon ben zijn wij een geweldig team.
Xylo zei:Ik wou net gaan roken. Dus gerold en fotoke genomen:
Dit vind ik nog niet zo schitterend. Een 7/10 voor mezelf.

Dr.White widow zei:is da nu nen joint of een sigaret?![]()

Xylo zei:Ik wou net gaan roken. Dus gerold en fotoke genomen:
Dit vind ik nog niet zo schitterend. Een 7/10 voor mezelf.

metaphore zei:Ni smooth genoeg en een te klein trekgat imo![]()
Xylo zei:Is smoth, ik ben het aan het bekijken nu. Gewoon kutcamera van GSM. Met wat betere kwaliteit van beeld zou je kunnen zien dat het perfect ineen is geschoven. Trekgat is goed. Wat wil je? Diene boomstam? Als ik die trekgat groter had gemaakt was het een rechte sigaret geweest, wat ik nooit doe.

metaphore zei:ge moet daar gewoon rustig van kunnen inhaleren
Momenteel rook ik Gauloises maar vroeger vooral L&M en Tigra. Ik rookte vaak ook Belgam 20 en 21. Ik wissel eigenlijk altijd af tussen filter en rolsigaretten. Als ik in geldnood zit koop ik altijd roltabac, anders filters. En drum is een goed merk imo.