Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-DNB-

Legacy Member
ik rook nua l 3 jaar en het is natuurlijk niet aan te raden en ik zou totaal niet kunnen zeggen wat er goed aan is ,maar ik heb het gewoon nodig, filters zijn wel nog altijd veeeeeeeeeeel betr dan gerolde:):):)

GMotha

Legacy Member
Xylo zei:
Neen, vreesde meer voor andere kinderen die je zouden geloven.
Tzou toch grappig zijn mocht het marktaandeel van guano opeens met 300% stijgen. "Waar zou dat aan liggen?"

Dr.White widow

Legacy Member
GMotha zei:
Wel grappig dat men mijn posts altijd als serieus opvatten als er geen smily achter staat.
Sidenote: Vleermuizenmest wordt trouwens als "guano" geschreven.

Zou kunnen: ik heb van één of andere paljas gehoord dat ge ferm high kunt worden van het inhaleren van de dampen van een verse koeievlaai (not shitting [pun intended] you, die kerel had't naar eigen zeggen al getest). Aleja, ik zou ook omver liggen van een goeie stinker, daarvoor moet ik nog niet eens dichtbij komen. Mijn logica: 'tzal met da van vleermuizen ook wel lukken.

Laten we met zen allen afspreken en boven wa stront gaan hangen :rofl:

GMotha

Legacy Member
Dr.White widow zei:
Laten we met zen allen afspreken en boven wa stront gaan hangen :rofl:
Een makkelijke oplossing voor't mestoverschot. Natuurlijk minder positief voor de ouders of't lief waarnaar ge daarna terug gaat.
Kansen op sex slinken ook fameus.

deyoeri

Legacy Member
K weet da ze verre van perfect zijn, maar geloof me maar als'k zeg dat al fameus beter is :p

Bontus

Legacy Member
GMotha zei:
Een van m'n buddy's bijv rookt zelf niet (niet de tabak en ook niet het magische gras), maar amuseert zich kostelijk met het rollen van andermans gerief. Geeft die jongen tabak en vloeikes (en eventueel iets anders) en ge moet een week niet meer zelf rollen. Gezien ik een vrij lui persoon ben zijn wij een geweldig team.
Da's grappig, ik rook zelf ook niet maar als ik in kompanie zit en er ligt tabak en papierkes dan begin ik spontaan te rollen.
Als ze goedgekeurd worden heb ik weer iemand wat werk bespaard.
Dan moeten ze mij wel een pint ter compensatie ^^

Xylo

Legacy Member
metaphore zei:
Ni smooth genoeg en een te klein trekgat imo ;)

Is smoth, ik ben het aan het bekijken nu. Gewoon kutcamera van GSM. Met wat betere kwaliteit van beeld zou je kunnen zien dat het perfect ineen is geschoven. Trekgat is goed. Wat wil je? Diene boomstam? Als ik die trekgat groter had gemaakt was het een rechte sigaret geweest, wat ik nooit doe.

metaphore

Legacy Member
Xylo zei:
Is smoth, ik ben het aan het bekijken nu. Gewoon kutcamera van GSM. Met wat betere kwaliteit van beeld zou je kunnen zien dat het perfect ineen is geschoven. Trekgat is goed. Wat wil je? Diene boomstam? Als ik die trekgat groter had gemaakt was het een rechte sigaret geweest, wat ik nooit doe.

Mja k kan het nu ook niet echt pefect zien, maar ik wil nie zuigen van men sigaret omdat het trekgat te klein is, ge moet daar gewoon rustig van kunnen inhaleren, en da moet daarom der nie als boomstam uitzien :D

Decay

Legacy Member
Heb als ik begon (15j) altijd Drum gerookt en dat viel goed mee toen :) Momenteel rook ik Gauloises maar vroeger vooral L&M en Tigra. Ik rookte vaak ook Belgam 20 en 21. Ik wissel eigenlijk altijd af tussen filter en rolsigaretten. Als ik in geldnood zit koop ik altijd roltabac, anders filters. En drum is een goed merk imo.

Xylo

Legacy Member
Rol: Doordeweeks, school, thuis, geldnood of op café.

Filters: Regen, fuif, werk.

Gewoon als de omgeving en tijd je toelaat om te rollen, doe ik dat.

Hmgrwngd

Legacy Member
Soms moet ik net niet kotsen van filter-sigaretten... :)

Ik weet niet waarom: het is niet alsof ik er een naam of reden kan op plakken, maar het smaakt gewoon soms echt vadsig.

Killstick

Legacy Member
roll hier, gezellig voorrolle als ik is den tijd eb. Kan tulpkes enzo vraag et mij wel nie om ter plekke te doen ^^ dan faal ek en word ik pissed als ze der zo vatzig uitziet ^^

L&M roltabak atm ma merk steek ni zo nauw tbh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan