Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Battou

Legacy Member
Rook maar blauwen belgam, of zware van nelle

mss dat ge dan na een pakske toch nog stopt :)

Tkost geld als ge er aan zit, geloof me

GMotha

Legacy Member
ElPorro zei:
Iemand die volledig witte, niet-doorzichtige oranje rizla vloeikes al geprobeerd? Man die zijn pas ranzig!
Met die vloeikes kunt ge evengoed de tabak achterwege laten. Precies alsof ge puur papier aant oppaffen zijt. Een keer per abuus gekocht, sindsdien nimeer. Ik denk dat een vel doorsnee tekenpapier dunner is.

Maar ze zijn wel goed voor mini-origami.

metaphore

Legacy Member
buh, das zo overdreven. Overlaatst een sigaret gerookt met rizla oranje. Dat da papier dikker is proeft ge totaal niet. Of ge moest Ultra light shag roken ofzo.

Kvind oranje zelfs voordelen hebben.
Het blijft er veel properder en smakelijker uitzien.

metaphore

Legacy Member
deyoeri zei:
Mijn rolkunsten atm:
http://img352.imageshack.us/img352/810/img1254uj7.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/3916/img1253pq4.jpg

Beginnen al fameus te beteren, ze vallen al niet meer uit elkaar, houden samen bij het ehm, "plaksel" zoals ik het noem ^^ en zijn heerlijk :unsure: :p

zoiets rook ik niet op :lol:
Als ik zo zat als wa ben heb ik nog veeeel betere rolprestaties
Gij plakt da precies wel raar dicht. ge moet da dicht rollen hé, nie gewoon dicht plakken.

Maar da komt nog wel goed ;)

Hmgrwngd

Legacy Member
metaphore zei:
Kvind oranje zelfs voordelen hebben.
Het blijft er veel properder en smakelijker uitzien.

Idem hier.

Je smaakt wel degelijk verschil; ma om eerlijk te zijn vind ik tabaksrook nu niet om te zeggen: "Jammie" , dus als er nu ietsje meer papierrook bij zit, is dat helemaal zo erg niet.

Maar het is misschien omdat ik slechts heel af en toe rook. Misschien 1-2 safkes per dag ofzo.

Xylo

Legacy Member

metaphore

Legacy Member
Kzal eens vergelijken door er 2 verschillenden naast elkaar te roken ofzo hé :)

Naar papierrook smaakt da in elk geval toch nie. Kheb vroeger genoeg stukskes papier opgerookt alsof het echte sigaretten waren :)

Dr.White widow

Legacy Member
alexii zei:
Ik kan het beste rollen van iedereen hier. (h)

pix or it never happened :p

mijn voorkeur: L&M en ganja natuurlijk

mijn rookschema: 1jointje voor het werk, als de koffie langs komt een sigaretje, na het middageten een sigaretje en dan op weg naar huis weer een jointje :) en vanaf thuis begin ik da nie meer te tellen ze :D

GMotha

Legacy Member
deyoeri zei:
Mijn rolkunsten atm:
Dat is, zoals de doorwinterde rollers het noemen, een boomstam.

De kunst is een "visual appealling" safke te rollen dat luchtig trekt zonder een hoop losse tabak in uw keelgat gezogen te krijgen. Beter nog is met de plakrand naar buiten te rollen (frans rollen, of hoe ze't ook noemen) en de overschot van't vloeike weg te branden.
Jaja, er zitten zowaar technieken achter. Ge zou bijna tabak en vloeikes kopen om gewoon te rollen en het resultaat daarna weg te smijten (en de heel mooi gerolde exemplaren in een glazen kastje tentoon stellen).

Een van m'n buddy's bijv rookt zelf niet (niet de tabak en ook niet het magische gras), maar amuseert zich kostelijk met het rollen van andermans gerief. Geeft die jongen tabak en vloeikes (en eventueel iets anders) en ge moet een week niet meer zelf rollen. Gezien ik een vrij lui persoon ben zijn wij een geweldig team.

Dr.White widow

Legacy Member
GMotha zei:
Dat is, zoals de doorwinterde rollers het noemen, een boomstam.

De kunst is een "visual appealling" safke te rollen dat luchtig trekt zonder een hoop losse tabak in uw keelgat gezogen te krijgen. Beter nog is met de plakrand naar buiten te rollen (frans rollen, of hoe ze't ook noemen) en de overschot van't vloeike weg te branden.
Jaja, er zitten zowaar technieken achter. Ge zou bijna tabak en vloeikes kopen om gewoon te rollen en het resultaat daarna weg te smijten (en de heel mooi gerolde exemplaren in een glazen kastje tentoon stellen).

Een van m'n buddy's bijv rookt zelf niet (niet de tabak en ook niet het magische gras), maar amuseert zich kostelijk met het rollen van andermands gerief.


Hollandaise rollen :p

Xylo

Legacy Member
GMotha zei:
Beter nog is met de plakrand naar buiten te rollen (frans rollen, of hoe ze't ook noemen) en de overschot van't vloeike weg te branden.


Hollandaise noemt dat. En enkel nuttig voor guanna's imo.

GMotha

Legacy Member
metaphore zei:
wtf is een guanna?
Vleermuizenstront.

@Xylo: ook voor een mooie afwerking voor een gewoon rolsaf. Minder papier = meer smaak vantgene dat erin zit.

Xylo

Legacy Member
GMotha zei:
Vleermuizenstront.

neen, mijn woord voor kief.
Ik smoor guan. Wij doen een guanna. Ik rol een guanna.

(je weet wel, van Mari-huana, alleen andere uitspraak)

GMotha

Legacy Member
Xylo zei:
neen, mijn woord voor kief.
Ik smoor guan. Wij doen een guanna. Ik rol een guanna.

(je weet wel, van Mari-huana, alleen andere uitspraak)
Wel grappig dat men mijn posts altijd als serieus opvatten als er geen smily achter staat.
Sidenote: Vleermuizenmest wordt trouwens als "guano" geschreven.

metaphore zei:
voor wa is da goe :p
soort van shit effect ofwa? ^^
Zou kunnen: ik heb van één of andere paljas gehoord dat ge ferm high kunt worden van het inhaleren van de dampen van een verse koeievlaai (not shitting [pun intended] you, die kerel had't naar eigen zeggen al getest). Aleja, ik zou ook omver liggen van een goeie stinker, daarvoor moet ik nog niet eens dichtbij komen. Mijn logica: 'tzal met da van vleermuizen ook wel lukken.

Xylo

Legacy Member
GMotha zei:
Wel grappig dat men mijn posts altijd als serieus opvatten als er geen smily achter staat.

Neen, vreesde meer voor andere kinderen die je zouden geloven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan