Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prow666

Legacy Member
yow

ik ben pas begonne me int weekend zelf sigarette te rokene en op te roken maar ik rook nu nog mor van het vorige weekend pall mall ofzo iets maar ik wil eigenlijk ook is iets anders probere.
ik heb ook al is gehoord van iemand dat het merk drum ook heel goed is.
weten july hier meer van

en welke rol tabak roken july en wat vinden july ervan?

Gentille

Legacy Member
Ik rook geen sigaretten :unsure: omdat het zeer duur is, alhoewel rolsigaretten wel goedkoper zijn dan de filtersigaretten, heb ik mij toch laten wijsmaken :p

HighWire

Legacy Member
het is jullie en niet july.

En als ik van u was zou ik er mee stoppen... Aleja, moet ge zelf weten, ik ben in ieder geval heel blij dak gestopt ben met roken...

Qua tabak moet je zelf je keuze maken, het is niet omdat anders die tabak goed vind da jij da ook gaat vinden...

Lethall

Legacy Member
wel, 1 stop ermee voor het te laat is
maar ontopic
belgam21 samen met die "zilveren" rizla blaadjes

Timmos

Legacy Member
prow666 zei:
yow

ik ben pas begonne me int weekend zelf sigarette te rokene en op te roken maar ik rook nu nog mor van het vorige weekend pall mall ofzo iets maar ik wil eigenlijk ook is iets anders probere.
ik heb ook al is gehoord van iemand dat het merk drum ook heel goed is.
weten july hier meer van

en welke rol tabak roken july en wat vinden july ervan?

velen gaan zagen dat ik dit niet moet zeggen en dat het offtopic is, maar alstublieft: stop nu met roken, het is slecht voor uw gezondheid en ge verspilt er geld aan. :doc:

Tremium

Legacy Member
drum vond ik persoonlijk een beetje te zwaar :)
tigra lag me beter :p

gregory804

Legacy Member
drum is zwaarder normaal, ja de belgam 20&21, tigra ook, dan ebde ook nog verschillende 'smaken' zoals vanille, kers ^^ in de gespecialiseerde zaken, maar dat moet je zelf weten.
De prijs van sigaretten is wel net gestegen, en ik raad je ook aan om niet meer te roken, stop gewoon na da pakske

Lethall

Legacy Member
Ik was ook wel verschoten toen de prijs van belgam21 opeens boven de 4euro ging :>

enZiiime

Legacy Member
Blijft er maar af ^^ keb al VEEL pogingen ondernomen, en ga er vrijdag nog 1 ondernemen voor te stoppen, heb echt veel last voor te stoppen met roken, das meer uit gewoonte 1 opsteken (en dan smaakt die tochni :s).

pffff heeeelp :D

Cybergirl

Legacy Member
mij pa rookt al meer dan 20 jaar drum en kheb hem der nog nooit over horen klagen dus.. :D

ma eig is da toch voor iedereen anders? ieder zijn eigen smaak.. de één vindt drum lekkerder dan iets anders of omgekeerd e

prow666

Legacy Member
Timmos zei:
velen gaan zagen dat ik dit niet moet zeggen en dat het offtopic is, maar alstublieft: stop nu met roken, het is slecht voor uw gezondheid en ge verspilt er geld aan. :doc:

ik vin da ni erg ze da ge da zegt ge hebt zelfs groot gelijk maar ik doe da alleen int weekend en ik rook maximum 4 sigaretjes per weekend en ik kan een heel week zonder en ik inhaleer dan nog is ni echt zo hard.

maar als ik voel dak verslaafd ben aant worde dan stoppek er wel drekt mee ze

viewer

Legacy Member
Ik vind die belgam echt niet lekker, krijg ik altijd zo'n vieze nasmaak van.

Drum vind ik best ok, maar dan de zwaardere (alle, de donkerblauwe, zo zwaar vind ik em nie). Liefst van al rook ik van nelle, soms tigra.

Van nelle is echt wel lekker :p

edit: als je zo weinig rookt is het mss beter om gewone sigaretten te kopen, roltabak wordt gruwelijk droog. Of je kan je roltabak in de frigo leggen ofzo, helpt ook wel.

protnie

Legacy Member
begin der gewoon nie aan, kweet eigenlijk nie wa dage dermee zijt ze me roken :s enigste dage draan ebt is da u geld op raakt en u longen kapot gaan...?

Lemmichi

Legacy Member
Lethall zei:
Ik was ook wel verschoten toen de prijs van belgam21 opeens boven de 4euro ging :>


WTF ik ben vorige week nog om een pak belgam21 geweest ent koste toen nog 3.80 en nu ist weeral naar boven gegaan :ironic: ?

Sigh nuja kdoe toch bijna e maand met mn pak want ik rol geen sigaretten ermee
Ik rol het in combinatie met iets veel lekkerder :p

balbe

Legacy Member
prow666 zei:
ik vin da ni erg ze da ge da zegt ge hebt zelfs groot gelijk maar ik doe da alleen int weekend en ik rook maximum 4 sigaretjes per weekend en ik kan een heel week zonder en ik inhaleer dan nog is ni echt zo hard.

maar als ik voel dak verslaafd ben aant worde dan stoppek er wel drekt mee ze

rofl dan lukt het vaak al niet meer en maak je jezelf het leven nog moeilijker ;)
als ex-roker kan ik je zeggen dat het allemaal vies spul is met geen enkel voordeel

ComputerVISTA

Legacy Member
Time^- zei:
Prachtige tegenspraak. :lol:

:rofl: idd

Nuja nie omdat ge veel rookt da ge verslaafd zijt, ik doe het nog steeds voor de smaak en kan weken aan een stuk stoppen als ik dat wil (wat ik al deed als ik dat nodig acht)

Ik rook 't Haantje (le coq) Wervicq en als ze die niet hebben, gauloises caporal

ChunWai.

Legacy Member
prow666 zei:
ik vin da ni erg ze da ge da zegt ge hebt zelfs groot gelijk maar ik doe da alleen int weekend en ik rook maximum 4 sigaretjes per weekend en ik kan een heel week zonder en ik inhaleer dan nog is ni echt zo hard.

maar als ik voel dak verslaafd ben aant worde dan stoppek er wel drekt mee ze

4 Sigaretjes per weekend, een jaar heeft 51 weken(Of whatever:unsure: ). Dat is 51 x 4 = 204. 204 Sigaretjes per jaar, daarvan zijn je longen ook al niet zo goed meer als toen je nog niet begonnen was:) Maar je eigen keuze natuurlijk.
OT: Ik zou het begot niet wete!:lol:

Ali_

Legacy Member
drum vond ik zalig, maar ik rol niemeer, gewone saffen vind ik veel beter (tigra ftw!). en als ik nu eens eentje rol dan smaakt da echt niemeer :s
kwou een maand gelede eens besparen en kocht weer eens drum na vele jaren=> manmanman, kheb het direct weggegeven, khad al geen zin meer om er nog een op te steken.
liever wat duurdere en deftigere saffen dan roltabak voor mij.
vraag me niet hoe die verandering er is gekomen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan