Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

democracy02

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Hebde al gerookt? Zoniet, hoe kunde gij dat dan weten? :p

Niet dat ik zeg dta ge dat moet doen hoor, 't is een vieze gewente ^^
twijfel je aan de vakkundigheid van m'n mening? :eek:
'k heb al gerookt in m'n leven, yes :p
~ zo'n 350 joints en 65 sigaretten

roslar

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Blijft er maar af ^^ keb al VEEL pogingen ondernomen, en ga er vrijdag nog 1 ondernemen voor te stoppen, heb echt veel last voor te stoppen met roken, das meer uit gewoonte 1 opsteken (en dan smaakt die tochni :s).

pffff heeeelp :D

Same here.

Aan de threadstarter, stop voor je niet meer kan !

Ik rook twee pakken per dag, mijn omgeving vindt dit klote. Ik vind het stinken, duur, mijn adem stinkt, ik kan met moeite trappen oplopen, ik moet asociaal buiten roken, mijn handen zijn geel, mijn auto stinkt :(:(:(:(

Ot: Ik rol ook, met belgam mentol, samson, harelbeke en soms eens l&m roltabak :)

metaphore

Legacy Member
Quilombo zei:
gij telt die :eek: ?

gij nie dan??
Ik zet altijd een streepke om mijne linkermuur per sigaret en op mijne rechtermuur per joint.

kheb grote muren.

^MystiQ

Legacy Member
roslar zei:
Same here.

Aan de threadstarter, stop voor je niet meer kan !

Ik rook twee pakken per dag, mijn omgeving vindt dit klote. Ik vind het stinken, duur, mijn adem stinkt, ik kan met moeite trappen oplopen, ik moet asociaal buiten roken, mijn handen zijn geel, mijn auto stinkt :(:(:(:(

Ot: Ik rol ook, met belgam mentol, samson, harelbeke en soms eens l&m roltabak :)

Kerel, 2 pakken per dag op diene leeftijd :crazy:
Ge zijt begot even oud of mij, doe er iets aan gast :x

webster

Legacy Member
Belgam 21 en Blauwe Rizla's ftw
meeste van mijn vrienden die roken ( grootste deel dus ) roken allemaal roltabak en dan ook nog is vooral Belgam 20/21 en een of twee Tigra, alleen diegene die thuis massa's geld krijgen kopen filters

@vista: is die le coq ook geen pijptabak, eene keer gerook, ma nie meer ze

op pukkelpop met ne Ier gepraat die een sigaret wou rollen en volges hem roken alleen de zwervers in Ierland roltabak xD
kheb hem maar vlug gezegd dak gene zwerver was

roslar

Legacy Member
Math'ke zei:
Kerel, 2 pakken per dag op diene leeftijd :crazy:
Ge zijt begot even oud of mij, doe er iets aan gast :x

De dokter vertelde het me ook vandaag. Je hebt de longen van een 40 tiger ofzo :lol:

^MystiQ

Legacy Member
roslar zei:
De dokter vertelde het me ook vandaag. Je hebt de longen van een 40 tiger ofzo :lol:

Visbak ( zoals we u vroeger noemden :D ) de naam komt u nu wel goed van pas hé :D

Nee serieus kerel, doe er dan iets aan of het gaat u uw hele leven spijten :)

roslar

Legacy Member
Math'ke zei:
Visbak ( zoals we u vroeger noemden :D ) de naam komt u nu wel goed van pas hé :D

Nee serieus kerel, doe er dan iets aan of het gaat u uw hele leven spijten :)

Mss :unsure:

Ali_

Legacy Member
roslar zei:
Same here.

Aan de threadstarter, stop voor je niet meer kan !

Ik rook twee pakken per dag, mijn omgeving vindt dit klote. Ik vind het stinken, duur, mijn adem stinkt, ik kan met moeite trappen oplopen, ik moet asociaal buiten roken, mijn handen zijn geel, mijn auto stinkt :(:(:(:(

Ot: Ik rol ook, met belgam mentol, samson, harelbeke en soms eens l&m roltabak :)

ik rook ook, maar dit is gewoon erg :p

Xylo

Legacy Member
Stoppen stoppen... waar is die user met zijn whine avatar, want het zou goed passen hier.

Ik zelf rol Pall Mall, maar ik vind dat er tegenwoordig te veel brokskes inzitten, wat merkbaar vroeger niet was. Toch goede smaak.

Andere dingen om aan te raden: Drum blauw, Belgam 19-20-21, Tigra en L&M.
Af te raden: Arizona (en elke andere voor 1.90eur), hier kunde bomen in vinden in plaats van tab.

HighWire

Legacy Member
roslar zei:
Same here.

Aan de threadstarter, stop voor je niet meer kan !

Ik rook twee pakken per dag, mijn omgeving vindt dit klote. Ik vind het stinken, duur, mijn adem stinkt, ik kan met moeite trappen oplopen, ik moet asociaal buiten roken, mijn handen zijn geel, mijn auto stinkt :(:(:(:(

Ot: Ik rol ook, met belgam mentol, samson, harelbeke en soms eens l&m roltabak :)

Ik zat tot +-2 maand geleden ook aan gemiddeld 2 pakjes per dag, ben dan van de ene dag op de andere gestopt met sigaretten roken...

Enneuh, kvoel me een pak beter :niceone:

Ali_

Legacy Member
exorr zei:
Gwn nix kopen en constant schooien ;)

sorry, maar da HAAT IK ;)

ge hebt zo van die mensen die enkel op fuiven roken en dan schooien die bij iedereen => daar krijg ik het van.
behalve als ze mij trakteren op een pint :D voor enkele saffen dan kan het nog.
maar als ge wilt roken, koop dan uw eigen pak. rottige is da ik nooit nee kan zeggen tegen die mensen, zelfs als er zo iemand op straat afkomt geef ik die mensen gewoon eentje, kwou toch liever da ik rustig nee kon zeggen als sommige mensen!

Ironpole

Legacy Member
Misschien een domme vraag van een niet-roker, maar hoeveel sigaretten zitten er eigenlijk in een pakje?

Xylo

Legacy Member
Ironpole zei:
Misschien een domme vraag van een niet-roker, maar hoeveel sigaretten zitten er eigenlijk in een pakje?

19 of 20 of 24 of 30 voor filters.

voor rol zou ik geen idee hebben, maar ik denk een stuk of 50-60.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan