Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

webster

Legacy Member
Xylo zei:
19 of 20 of 24 of 30 voor filters.

voor rol zou ik geen idee hebben, maar ik denk een stuk of 50-60.
roltabak is meestal 50gr ( tigra 40 ) en afhankelijk van hoe ge rolt kunde er meer/minder uit halen
ik doe meestal wel iets minder dan 1 pakske blaadjes per pak tabak ( + nog wa blaadjes uitdelen enzo )

@vista: quot capita, tot sententiae

Chrysos

Legacy Member
stop gewoon me roken :)
som es de voordelen op
nadelen: ge stinkt uit u bek, u poten en tanden worden geel en bruin, ge krijgt er kanker van, ...
als voordelen mss het is 'stoer' :o lekker stoer gaan roken

exorr

Legacy Member
Chrysos zei:
stop gewoon me roken :)
som es de voordelen op
nadelen: ge stinkt uit u bek, u poten en tanden worden geel en bruin, ge krijgt er kanker van, ...
als voordelen mss het is 'stoer' :o lekker stoer gaan roken

dr zittn al voordelen bij u nadelen :lol: :lol: :lol:

webster

Legacy Member
vista: Quot capita, tot sententiae.
"Zoveel hoofden, zoveel meningen"
dus hetzelfde als de meer gekende :' De gustibus (et coloribus) non est disputandum.'

maare ontopic: donderdag bij naar huis rijden een box van 30 saffen van Winfield gevonden op de straat, met plastiekske eraan
gewoon fantastisch :D

Ali_

Legacy Member
het is quoD mensen ;)

trouwens: zoveel zaken, zoveel vorderingen is de vertaling, maar die jij noemt is ook juist, maar dat is de letterlijke betekenis.
typische uitdrukking van het recht.

Xylo

Legacy Member
exorr zei:
dr zittn al voordelen bij u nadelen :lol: :lol: :lol:


Whut? :oink:


Voordeel: It relieves! Ik rook +-15 per dag. Waarvan 10 "gewoon" omdat ik rook. Maar die andere 5 doen echt wonderen bv. na training met een pint of na de lessen...

metaphore

Legacy Member
Ali_ zei:
sorry, maar da HAAT IK ;)

ge hebt zo van die mensen die enkel op fuiven roken en dan schooien die bij iedereen => daar krijg ik het van.
behalve als ze mij trakteren op een pint :D voor enkele saffen dan kan het nog.
maar als ge wilt roken, koop dan uw eigen pak. rottige is da ik nooit nee kan zeggen tegen die mensen, zelfs als er zo iemand op straat afkomt geef ik die mensen gewoon eentje, kwou toch liever da ik rustig nee kon zeggen als sommige mensen!

idem :)
als ik zonder sigaretten zit en er nergens kan vinden, dan kan het gebeuren dat ik zelf ook schooi, maar dan geef ik altijd geld ofwel later sigaretten terug.

webster

Legacy Member
Ali_ zei:
het is quoD mensen ;)

trouwens: zoveel zaken, zoveel vorderingen is de vertaling, maar die jij noemt is ook juist, maar dat is de letterlijke betekenis.
typische uitdrukking van het recht.

ik dacht toch dat het quot was ( is quod nie relativum: acc onz )

anders vraag ik het morgen wel aan leraar latijn ze :angry:

nah j/k :p

webster

Legacy Member
hah, ik wist het !

overlaatst had vriend van mij roltabak van Ziggy Marley fzo, met vanillesmaak, barrrslecht
hoewel die belgam met munt niet zo slecht is ( weet iemand welke nmr da is ? in de 40 fzo denk ik )

Hostage

Legacy Member
balbe zei:
rofl dan lukt het vaak al niet meer en maak je jezelf het leven nog moeilijker ;)
als ex-roker kan ik je zeggen dat het allemaal vies spul is met geen enkel voordeel

Euhm,in de thread van 'Wat zijn drugs' zeg je :

wil enkel nog van cannabis en alcohol weten, de rest niet meer.

Dus ex-roker klopt niet echt.

Enfin,ik klik mijn sigaretten.Soms koop ik een pakske.

^MystiQ

Legacy Member
Chrysos zei:
stop gewoon me roken :)
som es de voordelen op
nadelen: ge stinkt uit u bek, u poten en tanden worden geel en bruin, ge krijgt er kanker van, ...
als voordelen mss het is 'stoer' :o lekker stoer gaan roken

Uw voordelen zijn nie bepaald juist maar ok, tot daar :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Chrysos zei:
stop gewoon me roken :)
som es de voordelen op
nadelen: ge stinkt uit u bek, u poten en tanden worden geel en bruin, ge krijgt er kanker van, ...
als voordelen mss het is 'stoer' :o lekker stoer gaan roken

Zolang mijn rook u niet stoort en of bedwelmd hebt gij u met al die zaken zelf niet eens te moeien :)

En kom niet af dat ge moet betalen als wij kanker zouden krijgen hé, ik moet ook betalen voor iemand die zijn lever kapot zuipt, hartaandoeningen krijgt door elken dag mcd's te eten, tegen bomen vlammen en of andere mensen meesleuren in uw hardrijden etc etc etc...

Godzilla*Akira

Legacy Member
Roltabak heb ik niet zo graag. Deze maand wel veel bastos roltabak gerookt, omdak platzak was. Smaakt langs geen kanten en was te licht.
Ik rook gewoon Belga filter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan