Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tremium

Legacy Member
Wat is het verschil tussen Rizla blauw, grijs en zwart (nog nooit van die laatste twee gehoord trouwens)? :p

Rage

Legacy Member
Osi` zei:
Blauwe rizla's ftw!
Liever da m'n safke uit z'n eigen uitdooft, dan dat het papiertje m'n tabak gaat verspille ^^

Ik heb lang met blauwe rizla gerookt, eigenlijk gewoon omdat iedereen zei dat die beter waren. (Zijt ge papier aant roken ofwa :p ) Uiteindelijk vond ik die blaadjes ambetant, en ik heb Mascotte blaadjes gekocht en dat was een openbaring. Met een blauwe rizla brand de sigaret zo traag vind ik. Als ge snel een sigaret wilt roken is een dikke vloei fijner, dat brandt tenminste fatsoenlijk)

Project Zero

Legacy Member
Drum en Van Nelle vind'k niet zo goed, die hebben echt zo een zure geur ook, zodra je het pakje opent ruik je dat vanop 10 meter afstand :p
Pall mall vind'k ook wel lekker maar die vind'k niet goed versneden, erg dikke stukjes vaak :)

Geef mij maar belgam of l&m tabak.. mja alles wordt zo duur, nu heb ik een heel goedkope tabak, 2,40 voor 40 gram, john player special heet het.

Erg goeie tabak vind ik, voor de prijs dan toch, hij is wel iets lichter maja :)

ElPorro

Legacy Member
Tigra met zilveren rizla vloeikes (korte liefst ;) )
Gele Belgam is te licht (persoonlijke smaak)
Drum/Samson is van die "natte" tabak, dus vrij gort.

Maja, roken is dan ook gort...kzou een keer moeten stoppen :(

Verschil tss blauw, zilveren en zwarte rizla-vloeikes is trouwens de dikte van het blaadje (minder/meer doorzichtig) en breedte van het blaadje.
Dunner = brandt langer proeft zuiverder (als ge al van zuiver kunt spreken).
Dikker = vettig bijsmaakske en brandt sneller op.

Iemand die volledig witte, niet-doorzichtige oranje rizla vloeikes al geprobeerd? Man die zijn pas ranzig!

Pitter

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
tegen bomen vlammen

HAHA :d:d:d mja, ik vind roltabak echt boers imo, mja. als ge tegenwoordig echte saffe moet kopen dan doet ge nogal geld op. Dat de saffen opslaan helpt precies wel, ik ken er vele die heeel fel geminderd en gestopt zijn, maar ook andere die overgeschakeld zijn op roltabak.

NL-=Chielio=-

Legacy Member
Wat ik zelf al jaren rook is Javaanse Jongens 3/4 zwaar of Van Nelle Zwaar of Van Nelle export, altijd mit de oranje Rizla. Hier in NL is Rizla blauw rijstenvloei ( idelaal voor een joint, net zoals Rizla zwart ( is hier extra lang ))

animo

Legacy Member
tigra/belgam20 is lekker tussen een jointje, een marlboro sigaret zeker..
van nelle/drum vond'k lekkerder als sigaret (intussen gestopt)

gebruik grijze rizla, da's tenminste geen gazettepapier en zorgt voor meer smaak!

ge0x.

Legacy Member
Belgam 20 of soms ook eens L&M tabak, met de blauwe rizla blaadjes, en dan sporadisch is een pakje Pall Mall Filters.

prow666

Legacy Member
ik hem dieen drum is geprobeerd en ik vin diee pall mall toch vele lekerder ze
en pall mall is ook vele goeikoper
mor drum vinnek ook wel goe

webster

Legacy Member
Vrijdag moet ik nieuwe tabak kopen, iemand die mij iets kan aanraden ? ( Belgam 21 en Tigra vind ik niet slecht, maar mss mag het straffer )
en iemand die weet of in Griekenland tabak goedkoop is ?

Ali_

Legacy Member
nog nooit in griekenland geweest maar ik kan u zeker vertellen dat het daar goedkoper is, da kan toch gewoon niet anders...
volgens vista is wervick goe, kga da ook eens proberen, want die gewone pakskes beginnen wat duur uit te komen naar mijn goesting...

Crashtestdummy

Legacy Member
Pitter zei:
HAHA :d:d:d mja, ik vind roltabak echt boers imo, mja. als ge tegenwoordig echte saffe moet kopen dan doet ge nogal geld op. Dat de saffen opslaan helpt precies wel, ik ken er vele die heeel fel geminderd en gestopt zijn, maar ook andere die overgeschakeld zijn op roltabak.
tegenwoordig doenek al zon 200 a 250euro per maand op aan bastos (filters)

kgaan toch ook weer overschakelen op superwervik zenne :p tga veel langer mee en tis goeikoper :)

Hollow

Legacy Member
Dude87 zei:
tegenwoordig doenek al zon 200 a 250euro per maand op aan bastos (filters)

kgaan toch ook weer overschakelen op superwervik zenne :p tga veel langer mee en tis goeikoper :)

:eek: hoeveel saffe rookt gij per dag wel ni?

Kakashi

Legacy Member
Ha ik rook zelfs niet

maar ik gebruik wel belgam20 voor men jointjes :$

deyoeri

Legacy Member
Ga ook beginnen rollen, mij gisteren pakje Belgam 20 gaan halen, van't weekend is leren. Filters worden mij gwn te duur. :)

beambeam

Legacy Member
Ik ga ook rollen maar het stinkt zo en het smaakt slechter dan een echte sigaret maarja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan