Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Osi` zei:Blauwe rizla's ftw!
Liever da m'n safke uit z'n eigen uitdooft, dan dat het papiertje m'n tabak gaat verspille ^^
) Uiteindelijk vond ik die blaadjes ambetant, en ik heb Mascotte blaadjes gekocht en dat was een openbaring. Met een blauwe rizla brand de sigaret zo traag vind ik. Als ge snel een sigaret wilt roken is een dikke vloei fijner, dat brandt tenminste fatsoenlijk)


)
ComputerVISTA zei:tegen bomen vlammen
tegenwoordig doenek al zon 200 a 250euro per maand op aan bastos (filters)Pitter zei:HAHA :d:d:d mja, ik vind roltabak echt boers imo, mja. als ge tegenwoordig echte saffe moet kopen dan doet ge nogal geld op. Dat de saffen opslaan helpt precies wel, ik ken er vele die heeel fel geminderd en gestopt zijn, maar ook andere die overgeschakeld zijn op roltabak.
tga veel langer mee en tis goeikoper 
Dude87 zei:tegenwoordig doenek al zon 200 a 250euro per maand op aan bastos (filters)
kgaan toch ook weer overschakelen op superwervik zennetga veel langer mee en tis goeikoper
![]()
hoeveel saffe rookt gij per dag wel ni?Kakashi zei:Ha ik rook zelfs niet
maar ik gebruik wel belgam20 voor men jointjes![]()