deyoeri
Legacy Member
Pred zei:die grijze is wel het moeilijkste omdat die nogal dun is, het gemakkelijkste zijn die oranje rizla's ma die vind ik nie zo lekker. Maar het is voor de rest heel normaal dat uw eerste zelfgerolde sigaretten meer weg hebben van een ontplofte banaan dan van een schoon sigaretje![]()
Mja, soms lukken ze schitterend. Maar dan andere keren lijken ze echt nergens op. Zijn de blauwe iets dikker (en makkelijker)? Anders ga'k me er morgen zo'n halen.

(hoewel dat die grijze inderdaad nie zo vlot rollen soms 


