Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deyoeri

Legacy Member
Pred zei:
die grijze is wel het moeilijkste omdat die nogal dun is, het gemakkelijkste zijn die oranje rizla's ma die vind ik nie zo lekker. Maar het is voor de rest heel normaal dat uw eerste zelfgerolde sigaretten meer weg hebben van een ontplofte banaan dan van een schoon sigaretje :-)

Mja, soms lukken ze schitterend. Maar dan andere keren lijken ze echt nergens op. Zijn de blauwe iets dikker (en makkelijker)? Anders ga'k me er morgen zo'n halen. :)

viewer

Legacy Member
oranje-blauw-grijs-zwart

van dik naar dun (hoewel dak nie zeker ben da grijs dikker is als zwart). Oranje rolt int begin makkelijker. Blauw valt ook nog heel goed mee te rollen. Oefening baart kunst zeg ik u :D (hoewel dat die grijze inderdaad nie zo vlot rollen soms :))

Chickenlal

Legacy Member
Ik smoor 3/4 pakje per dag ofzo. Hangt ervanaf hoe druk het is op het werk ook :p

Als het kalm is ga ik regelmatiger naar buiten om te gaan smoren, en als het druk is kan ik soms niet naar buiten

en nu gaank ene paffe ze, me heel die thread te lezen goesting gekregen

pieter11

Legacy Member
ik vind het ni zo moeilijk om met rizla zilver te rollen maar, dat komt miss omdat ik al zolang zelf rol... ik ben begonne met blauwe, en het lukte ook niet al te goed hoor :) maar oefening baart kunst !

Eagle`

Legacy Member
Liever op zijnen tijd is een goei sigaar met nen duvel

roken nooit gedaan

pieter11

Legacy Member
wa hebt ge nu aan een sigaar da moogt ge ni eens inaleren en het smaakt vies


btw: waar vind ge die Golden Virginia?

Crashtestdummy

Legacy Member
pieter11 zei:
wa hebt ge nu aan een sigaar da moogt ge ni eens inaleren en het smaakt vies
en waarom zoude da nie mogen inhaleren? :wtf:

en ne goei sigaar smaakt lekker btw :p

2s2k

Legacy Member
uw tabak fatsoenlijk verdelen is eig het belangrijkste van een mooi gerolde sigaret

metaphore

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
uw tabak fatsoenlijk verdelen is eig het belangrijkste van een mooi gerolde sigaret

jup

slecht verdelen en tis al vanaf het begin naar de klote :p

metaphore

Legacy Member
Joints moeten juist wel met filtertabak :p
Da smaakt imo beter (ook wel omdat ik zelf filters rook en geen zelfrol)
en over het algemeen brand da beter op ook. (ge kunt uwe wiet beter mengen met de tabak :p )

Crashtestdummy

Legacy Member
bwo, kvind da wiet me zwaren roltabak hard aankomt :p en zo hebbek da et liefst :D

Misterblort

Legacy Member
Ik rook alleen filtersigaretjes behalve als ik er geen heb en iemand anders heeft roltabak, als ik dan tussen de roltabak kan kiezen zou het tigra zijn, de filtersigaretten van tigra zijn wel slecht. Ik roook lucky strike :)

en jointjes rol ik ook altijd met lucky strike.:woohoo:

metaphore

Legacy Member
Dude87 zei:
bwo, kvind da wiet me zwaren roltabak hard aankomt :p en zo hebbek da et liefst :D

Mja ik rol ze meestal niet met veel tabak, ik smoor dan ook nooit een joint alleen op, dus dan moet ge er wel genoeg wiet tussen steken.
(en ik hou niet van dikke boomstammen, dus meestal zit er nog geen halve filter in menne joint)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan