prow666
Legacy Member
yow
ik ben pas begonne me int weekend zelf sigarette te rokene en op te roken maar ik rook nu nog mor van het vorige weekend pall mall ofzo iets maar ik wil eigenlijk ook is iets anders probere.
ik heb ook al is gehoord van iemand dat het merk drum ook heel goed is.
weten july hier meer van
en welke rol tabak roken july en wat vinden july ervan?
ik ben pas begonne me int weekend zelf sigarette te rokene en op te roken maar ik rook nu nog mor van het vorige weekend pall mall ofzo iets maar ik wil eigenlijk ook is iets anders probere.
ik heb ook al is gehoord van iemand dat het merk drum ook heel goed is.
weten july hier meer van
en welke rol tabak roken july en wat vinden july ervan?
omdat het zeer duur is, alhoewel rolsigaretten wel goedkoper zijn dan de filtersigaretten, heb ik mij toch laten wijsmaken 

).


idd