HighWire zei:
het is jullie en niet july.
En als ik van u was zou ik er mee stoppen... Aleja, moet ge zelf weten, ik ben in ieder geval heel blij dak gestopt ben met roken...
Qua tabak moet je zelf je keuze maken, het is niet omdat anders die tabak goed vind da jij da ook gaat vinden...
Ik qoute maar één van de vele mensen die u hetzelfde aanraden. Het lijkt misschien 'cool', want kan me niet voorstellen dat je het om een andere reden doet, maar dat is het zeker niet. Ik ben blij dat ik ermee gestopt ben. Jij gaat dat nu nog niet voelen maar na een jaar ga je willen dat je er nooit mee begonnen was. Alles verslechtert, je huid, conditie, adem, geur in kleren.
Maarja toen ik mensen een paar maanden terug ongeveer dezelfde tekst als mij typen dan moest ik eens goed lachen en na een tijd mezelf er zelfs aan ergeren. Maar nu begrijp ik hen goed. Let op als ze begonnen uit te wijden over dat het stankoverlast betekent voor andere dan distantieer ik mij daar totaal van. Dat is een persoonlijke mening en ik deel die allesinds niet. Onder het motto 'leef en laat leven' (ironisch genoeg, ja) heb ik daar niet veel op tegen.
Maar om te stoppen met zagen en ONTOPIC te gaan, ik rookte gewoon, uit gemakshalve en omdat het financieel voor mij geen probleem was, Marlboro of L&M.
Marlboro door de week voornamelijk en in het weekend nam ik altijd een pakje L&M mee, kwestie van de 5 extra sigaretten.