balbe
Legacy Member
Ali_ zei:drum vond ik zalig, maar ik rol niemeer, gewone saffen vind ik veel beter (tigra ftw!). en als ik nu eens eentje rol dan smaakt da echt niemeer
kwou een maand gelede eens besparen en kocht weer eens drum na vele jaren=> manmanman, kheb het direct weggegeven, khad al geen zin meer om er nog een op te steken.
liever wat duurdere en deftigere saffen dan roltabak voor mij.
vraag me niet hoe die verandering er is gekomen![]()
stop gewoon jongen, da's veel stoerder


). Dat is 51 x 4 = 204. 204 Sigaretjes per jaar, daarvan zijn je longen ook al niet zo goed meer als toen je nog niet begonnen was
Maar je eigen keuze natuurlijk.
) zal het da worden en als ze nie goe zijn 

