Archief - rol sigareten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

balbe

Legacy Member
Ali_ zei:
drum vond ik zalig, maar ik rol niemeer, gewone saffen vind ik veel beter (tigra ftw!). en als ik nu eens eentje rol dan smaakt da echt niemeer :s
kwou een maand gelede eens besparen en kocht weer eens drum na vele jaren=> manmanman, kheb het direct weggegeven, khad al geen zin meer om er nog een op te steken.
liever wat duurdere en deftigere saffen dan roltabak voor mij.
vraag me niet hoe die verandering er is gekomen :p

stop gewoon jongen, da's veel stoerder :p

psyko-monchske

Legacy Member
C2W zei:
4 Sigaretjes per weekend, een jaar heeft 51 weken(Of whatever:unsure: ). Dat is 51 x 4 = 204. 204 Sigaretjes per jaar, daarvan zijn je longen ook al niet zo goed meer als toen je nog niet begonnen was:) Maar je eigen keuze natuurlijk.
OT: Ik zou het begot niet wete!:lol:


mijn vader is longarts en hij heeft mij zelf gezegd dat als je het kan beperken tot 10 sigareten per week het absoluut geen kwaad kan

het enigste is dat ik net zoals de threadstarter het zo een jaar heb volgehouden en nu aan 4 pakjes per week zit

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
drum vond ik zalig, maar ik rol niemeer, gewone saffen vind ik veel beter (tigra ftw!). en als ik nu eens eentje rol dan smaakt da echt niemeer :s

LOL een gerolde sigaret heeft zoveel meer smaak dan die chemischen boecht :p

ChunWai.

Legacy Member
psyko-monchske zei:
mijn vader is longarts en hij heeft mij zelf gezegd dat als je het kan beperken tot 10 sigareten per week het absoluut geen kwaad kan

het enigste is dat ik net zoals de threadstarter het zo een jaar heb volgehouden en nu aan 4 pakjes per week zit

Oei. Jah, ik ben niet zo'n kenner in roken en doe het zelf ook niet dus.:p

ComputerVISTA

Legacy Member
democracy02 zei:
niets boven het gevoel van rookvrije longen... :p

Hebde al gerookt? Zoniet, hoe kunde gij dat dan weten? :p

Niet dat ik zeg dta ge dat moet doen hoor, 't is een vieze gewente ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
meer is niet altijd beter hé, lieve vista :p

Steek is deftigen tabak in uw smoel hé :p

Wel met een papierke er rond of ge hebt wa voor :unsure:


Ik vind nu wel dat al die drum en blegam enzo ook vrij chemisch smaakt hoor.

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Steek is deftigen tabak in uw smoel hé :p

Wel met een papierke er rond of ge hebt wa voor :unsure:


Ik vind nu wel dat al die drum en blegam enzo ook vrij chemisch smaakt hoor.

samson dan?

of welke tabak raadt u aan?

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
samson dan?

of welke tabak raadt u aan?

Wel probeer eens wat ik rook, staat op vorige pagina.


Wervicq en gauloises caporal, vele mensen zeggen dat het zwaar is, ik vind het gewoon puur smaken zonder vuile bijsmaakjes.

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wel probeer eens wat ik rook, staat op vorige pagina.


Wervicq en gauloises caporal, vele mensen zeggen dat het zwaar is, ik vind het gewoon puur smaken zonder vuile bijsmaakjes.

da eerste daar heb nu is nooit van gehoord, da 2e kennik wel.

allé de volgende keer dat ik saffen koop (morgen dus :sop:) zal het da worden en als ze nie goe zijn :angry:
dan kom ik de volgende keer met mijn broers naar geraardsbergen!

:unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
't haantje wervicq zijn witte pakjes met rood en blauw tekst erop.

MetalG

Legacy Member
prow666 zei:
yow

ik ben pas begonne me int weekend zelf sigarette te rokene en op te roken maar ik rook nu nog mor van het vorige weekend pall mall ofzo iets maar ik wil eigenlijk ook is iets anders probere.
ik heb ook al is gehoord van iemand dat het merk drum ook heel goed is.
weten july hier meer van

en welke rol tabak roken july en wat vinden july ervan?

wie de fuck begint tegenwoordig nog te roken :crazy:

ComputerVISTA

Legacy Member
Iemand die daar zin in heeft en of stoer wilt doen met de vrienden, verder bestaat er geen reden ^^

MetalG

Legacy Member
heeey maaaaat

als je ook 1 rookt hoor je bij de junior mafia !! xD

Ali_

Legacy Member
Lian-Li zei:
heeey maaaaat

als je ook 1 rookt hoor je bij de junior mafia !! xD

in mijn vriendengroep ben ik eigenlijk een van de weinigen die rookt.
ik ben er mee begonnen met mijn beste vriend, op ons 13e hebben wij een pakske gekocht (allé gestolen uit de winkel van mijn nonkel :p) en ja sindsdien is da begonnen en stillekesaan overgestapt op gewone sigaretten.

^MystiQ

Legacy Member
Kga het ook maar eens zeggen, het beste is gewoon van te stoppen.

Maar als je het wilt weten vond ik tigra het beste maar na 1 pakje zelf te rollen haddek besloten om het te laten voor wat het is, krijg al rare effecten zoals rochelen enzo.

metaphore

Legacy Member
Kzou toch ook stoppen, eens ge een aantal maanden bezig zijt wordt het echt moeilijk om te stoppen. Nu hebt ge nog de kans.
Tis ongezond en duur.

Ben sinds september feitelijk ook aant roken, heel stom begonnen. Ik rookte daarvoor ook af en toe al eens (en khad vroeger een tijd gerookt) maar in spanje stonden de sigaretten zo goed koop dat ik der nie af kon blijven.
Nu zou ik liever stoppen maar das echt nie simpel meer.

Om toch op u vraag te antwoorden ook, zou ik u ook gewone drum of vanelle aanraden. Van roltabak vind ik die 2 het beste.
Persoonlijk rook ik wel altijd filters omdat dit gemakkelijker is en ik da op de meeste momenten ook lekkerder vind.
Voor filters ben ik eerder voorstander van winfield voor overdag en l&m tijdens het weggaan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan