iedereen zegt als een vriend zelfmoord pleegt word ik kwaad op hem haar?
ik zou juist teleurgesteld zijn in men eigen aangezien ik er niks kon tegen doen...
en geloof me zelfmoord plegen is echt moeilijk
de beelden die door uw kop spoken terwijl je het wilt doen, de vragen, de twijfel die plots afkomt,
altijd maar denke da bij nen dommen tegenslag hun leven voorbij is terwijl hun leven nog ni begonnen is.
omdat jij uit een goede gezin komt opgroeiend in een goede milieu betekent het niet dat dat voor iedereen zo is he, ge moet nie oordelen over mensen die je niet kent.
Iedereen is ook anders snapt ge, wa voor u erg is is voor andere mischien minder erg en wa voor u minder erg is kan voor andere een steek in het hart zijn.
Stop gewoon de veralgemingen, en zit niet te zeuren over wie zen fout het was of dat het een laffe zaak was of niet, het heeft er allemaal geen rotte bal mee te maken.
Ze is dood, niemand weet waarom, laat haar aub in rust en stilte verdwijnen en hoop dat waar ze nu naartoe gaat of niet naartoe gaat ze beter af is dan als ze leefde (anders ist idd een zinloze zelfdoding geweest.)