Anoniem04
Legacy Member
Sommige mensen geven hier oordelen over de zelfmoord alsof ze de persoon zelf kennen, Stancke, negeer die maar.
Het is begrijpelijk dat er voor andere klassen, zeker niet 3 jaar hoger geen aandacht word geschonken over de zelfmoord van het meisje ( alleen Zedenleer zou nog gaan ) omdat ze dan ook niet direct verwachten dat iemand die 3 jaar ouder is die persoonlijk gaat kennen eh. Als je ze dan wel kent kan dit zeer oneerlijk aanvoelen, maar het is wel redelijk logisch. Ik zeg niet dat je geen les wou, daar ken ik je echt veel te goed voor, dat gaat het laatste zijn waar je aan denkt. ( aan degene die dit wel beweren, fuck off )
Ik kan alleen maar zeggen, veel sterkte, zeker na zo een korte tijd hetzelfde door te gaan.
Het is begrijpelijk dat er voor andere klassen, zeker niet 3 jaar hoger geen aandacht word geschonken over de zelfmoord van het meisje ( alleen Zedenleer zou nog gaan ) omdat ze dan ook niet direct verwachten dat iemand die 3 jaar ouder is die persoonlijk gaat kennen eh. Als je ze dan wel kent kan dit zeer oneerlijk aanvoelen, maar het is wel redelijk logisch. Ik zeg niet dat je geen les wou, daar ken ik je echt veel te goed voor, dat gaat het laatste zijn waar je aan denkt. ( aan degene die dit wel beweren, fuck off )
Ik kan alleen maar zeggen, veel sterkte, zeker na zo een korte tijd hetzelfde door te gaan.


.